Fanta reklám

*************************

fanta logo – 30s +++ Értékelés: 3,4/10

Merthogy tényleg nem értem. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy e filmecske hatására többen kezdenek ilyen terméket inni. Aki eddig is szerette az ilyesféle italokat (lónyál), az ezután is inni fogja. Aki meg nem, azt biztos nem ez a reklám fogja megtéríteni. Szerintem. Vagyis nem lehet mérhető hatása a célközönségre, illetve a fogyasztás mennyiségére. De akkor miért veszik meg? Valamiféle összeesküvés lehet a háttérben. Összejátszás. Hatalmas korrupció… izé, ez csak egy laikus vélemény, mielőtt beperelnél…

Béres reklám

*************************

Béres logo – 50s +++ Értékelés: 3,8/10

Hogy is hívják ezt a fajtát? Imázs (image) film? Ja, mert ugye van a sima reklámfilm, ahol mondod ugyan a terméket, de marhaságokkal köríted, hogy megváltó, hogy családtag, hogy megoldja minden evilági gondodat stb. A másik fajta, ahol tényleg elmondod mi ez a termék, mire való, mik az előnyei, mintha tényleg el akarnád adni azt a konkrét dolgot. Azt hiszem azt hívják promóciós filmnek. Mondjuk mindegyik fajtával a termékedet akarod eladni, csak ezzel közvetlenül. És akkor az imázs, hogy szeress engem, csúcs cég vagyok, bármit is akarok megvetetni veled, megveszed, mert elvakít a szerelmed irányomban. Azt hiszem jól összefoglaltam…

Gyermelyi reklám

*************************

gyermelyi logo – 45s +++ Értékelés: 4,0/10

Szerintem minden reklámügynökség legféltettebb kincse a szlogenkatalógus. Egy nagy könyv, vagy valamilyen elektronikus adathordozó, vagy felhő, ahol a szlogengyűjteményüket őrzik. Biztos van az ipari kémkedésnek egy szlogenkém szakága is azzal a feladattal, hogy más reklámügynökségektől lopjanak el szlogeneket, akár egész szlogen gyűjteményeket is. Már készül a megfelelő törvényhely, amely majd meghatározza, mivel lehet e bűncselekmény elkövetőit fenyegetni.

Telekom reklám

*************************

telekom logo – 45s +++ Értékelés: 3,6/10

Barát, haver, családtag, védelmező, önzetlen segítő, jótevő, csodatévő, megmentő, megváltó, és más ilyesféle szerepekben szereti feltüntetni magát a termék, illetve szolgáltató a reklámok egy jelentős csoportja által megfogalmazva, és állítólag az emberek egy jelentős csoportjának ez bejön. Ha ez igaz, akkor miért? Tényleg kéne most már beszélnem egy reklámpszichológussal, hogy ne legyek ennyire szakbarbár. Persze nem reklámpszichológia szakban, hanem hogy pont ahhoz nagyon nem értek. Akkor mégis miért jártatom a számat? Hát végtére is a focihoz és a vírushoz is ért mindenki…

Penny Market reklám

*************************

Penny Market logo – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek valamely filmműfaj részben, vagy egészben történő lájtos felidézésével igyekeznek a megfelelő hangulatot megteremteni, mint például a horror. Természetesen itt is először a forma kiválasztása történik meg a terméktől függetlenül, hogy például Gyuszikám, most horror elemekkel fogunk dolgozni, még akkor is, ha kisgyermekeket célzunk meg. Értve vagyok? Nem… illetve persze, zseniális vagy főnököm…

Alkategóriák