4 of 5 (1 Vote)

Airwaves reklám

*************************

Airwaves logo - 15s +++ Értékelés: 4,0/10

Szerintem egy reklámalkotónak, azaz egy kreatívnak abszolút tisztában kellene lennie, hogyan megy át a kedves potenciális vásárlóba az üzenet, amely nyilván a termék megvételére kell hogy sarkaljon. Sokat beszéltünk már erről, úgyis mint a vásárlói insight ismerete (ld. ott, keresd meg), de lényeg, ami lényeg, ha azt mondom fekete, ne úgy értsd, hogy fehér. Tudom, ez nem könnyű feladat sokszor, de legalább törekedni kéne rá, mert tömegesen tapasztalható, mennyire félreérthető a mondandó. Nyilván te is tömegesen nézel reklámokat, és te is tömegesen tapasztalod…

3 of 5 (1 Vote)

Kinley reklám

*************************

kinley logo color - 25s +++ Értékelés: 4,8/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyekben nem érted a szöveget. Persze lehet, ez nem is cél, és tán nem is fontos. Nyilván kellene egy kis idő, hogy felfogd, voltaképp miről beszél, de csak 25 másodperced van. Az imázs, a feeling az kell hogy átjöjjön. A kép s az egyes szavak legyenek összhangban. Egy elegáns reklámban például legyenek elegáns szavak, és nem lesz kognitív disszonancia, már ha érted, mire gondolok…

5 of 5 (1 Vote)

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo - Vodafone karácsony - 125s +++ Értékelés: 4,6/10

A karácsonyt a szeretet és magányosság dichotómiája jellemzi, legalábbis sokaknál, vagy sok reklámalkotó így gondolja, vagyis mintegy elválaszthatatlanul együtt járnak kölcsönösen felerősítve egymást, azaz az idevágó lelki érzelemhullámokat. Ne vitatkozzá má velem, hogy ez zagyvaság, maraggyá má magadnak. A lényeg, ilyenkor minden magára valamit adó cég fullban nyomja a CSR-t.

0.0 of 5 (0 Votes)

trivago reklám

*************************

Trivago logo - 30s +++ Értékelés: 4,6/10

A kreatívok (akik a reklámokat kitalálják) nagyon bajnokok a fogyasztói insight világában. Vagyis tele vannak fogyasztói viselkedésminták tudásával, pontosan tudják, egy fogyasztót milyen érzések rohannak meg, amikor fogyasztani akar, vagy akár csak a leghalványabb gondolat merül fel benne ezzel kapcsolatban. Ezzel magyarázható, hogy az ezen ismeretek alapján elkészített promóciók ennyire hatásosak. Még te sem tudod kivonni magad bűvkörükből, és például nyakló nélkül vásárolod a mindenféle láb- és hüvelygombaölő szereket…

4 of 5 (1 Vote)

Persil reklám

*************************

Persil Logo.svg DISCS - 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Én tudom, mosópor reklámnak lenni nem könnyű. Újat mondani nem lehet, csak újabb és újabb piszkolódási jeleneteket kitalálni, vagyis csak mintegy emlékeztetni a kedves befogadót újból és újból, hogy újból és újból be fog piszkolódni a ruhája és minden mása saját magán kívül, ami szintén, de azt nem mosóporral mossa. Ez pedig nem egy tág mozgástér, úgyhogy újból és újból szinte ugyanazt látjuk. Dehogy, hiszen újból és újból ÚJ! NEW! NEU!

Alkategóriák