Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Coca-Cola reklám

*************************

coca cola logo – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egész úton hazafelé azon gondolkodám, vajon mi történne, ha egy óriás cég, amely évszázados jelenléttel büszkélkedhet a piacon, vagyis enyhén szólva bevezetett brand, egyszer csak beszüntetné a márka reklámozását. Tényleg erősen kezdne visszaesni a fogyasztás? Na itt látszik, mennyire nem értek a reklámpszichológiához, és a más hasonló reklámos tudományosságokhoz. Miért költ ez a cég iszonyú pénzeket reklámra, amikor a fél világ amúgy is függő már a termékétől? Még egy ellenreklám sem tántorítaná el őket a fogyasztásától. Gondolom. Vagy tényleg elfelejtkeznénk róla, ha csak magát mutogatná a boltokban?

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Omnia reklám

*************************

omnia logo – 40s +++ Értékelés: 4,4/10

Mert hogy tényleg van ilyen. Hogy a termék hoz össze embereket. Gondoljunk csak a vasárnapi autóápolós emberekre egy lakótelepen. A közös nevező itt az autó, és perceken belül megvan a közös hang is, az amúgy eleddig idegen emberek között. Vagy a mobil, amikor összevetik az amúgy eleddig idegen beszélgetők a mobiljaikat… nem ilyet még nem láttam, de mindegy. Vagy amikor az amúgy eleddig idegen anyukák összevetik a babájukat a gyerekkocsikban… most miért? Ha úgy nézzük a baba is egyféle termék, nem? Szóval, mint a fenti példákból is látható, egy termék igenis összehozhatja az idegen embereket, és kész.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Normaflore reklám

*************************

normaflore logo Extra és Max – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Jó, akkor most vizsgáljuk meg a hasmenés kérdését. Reklámozni kell, már úgy értem a szert, ami ellene van, mert a konkurencia szintén ráhajtott a hasmenésre. Különben nem kéne. Le akarnak nyomni minket hasmenésben, már úgy értem, ők jobban irtják a hasmenést szerintük, mint mi, és ezt nem hagyhatjuk. Szerintünk mi vagyunk a jobbak, és mivel klinikai tesztekkel ezt nem tudjuk igazolni, legalábbis közérthetően nem, meg nem is szabad mostanában más termékét fikázni, hát legalább hasmenéses reklámban legyünk jobbak…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

Igen, megint egy Soproni, de most más jut róla az eszembe. Ha ugyanaz jutna, mint az előző Soproninál, akkor pont idemásoltam volna az előző kritikát, az meg már hogy nézne ki. Azért is érdekes újból és újból megnézni ugyanannak a márkának az újabb és újabb reklámjait, mert nyomon követhetjük azt a kínos próbálkozást, ahogy a kedves reklámalkotók újat szeretnének mondani ugyanarról a márkáról, vagy máshogy szeretnék felhívni a figyelmet ugyanarra a márkára. Mert változni muszáj, ugyanazt az ötletet nem lehet többször eladni. Vagy mégis?

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Alza reklám

*************************

alza logo – 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Nagyon fontos a reklámalkotásnál a megjelenő karakterek karaktere. Vagyis a karakteralkotás. A megalkotott karakterek attitűdje, külseje, belseje, mindenfélesége fog összekapcsolódni az üzenettel, és nagyban befolyásolja az üzenet befogadóját a termék iránti érzelmeit illetően. Persze ha már egy üzlet jól bejáratott, mondjuk például egy web áruház, akkor a kedves vásárló hajlandó elnézni a mégoly ellenszenves reklámkaraktereket is, egyszerűen hozzákapcsolja a brand-hez, és szimplán úgymond útjelző értékűvé teszi, vagyis, ha keresi a szolgáltatást, a céget, a boltot, akkor követi, mint egy turista jelzést a fán. Ronda, hát ronda. Istenem…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 15 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png9.png3.png5.png0.png6.png
Ma15
Tegnap182
Ezen a héten197
Ebben a hónapban3402
2014.10.25 óta493506

Látogató infó

  • IP: 35.170.76.39
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2019. november 19. kedd, 03:48

És még ezek is: