zenga.hu reklám
- ingatlan kereső 25s +++ Értékelés: 4,0/10
*************************
Amikor már azt hiszem, befejezhetem kutatásaimat a reklám kreatív agy vonatkozásában, mindig újabb és újabb bizonyítékok merülnek fel, amelyek durván elbizonytalanítanak a végső következtetések levonását illetően. Lehet, az életem már nem lesz elég e kutatás méltó befejezésére, de igyekszem eddigi tapasztalataimat átadni az utánam következő, és igen tehetséges tanítványaimnak, hiszen ők az én emlőimen nevelkedtek, már ha szabad így mondanom.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 434
szallas.hu reklám
*************************
- hű akció 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Agyament. Azt hiszem ez egy jó szakkifejezés bizonyos reklámok minősítését illetően. Agyament reklámoknak nevezzük azon reklámipari termékeket, amelyeknél az ötlethez vezető asszociációs út nem felderíthető, ezért az kreatívnak nem nevezhető. Ez a definíció belépő kérdés lesz a vizsgán. És most nézzünk erre egy példát.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 334
FIZZ reklám
*************************
- webshop 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Na most mi a tökömet csináljunk, ha valami olyasmit szeretnénk reklámozni, amiből – hogy úgy mondjam – ez az ezeregyszázhuszonnyolcadik. Például webshop-ból. Hogyan mutatok rá 30 másodpercben, hogy ez aztán egy olyan, de olyan webshop, amilyet még nem láttál, mert mondjuk itt jársz a legjobban, és nem abban a hülye kínai izében, ahol szinte még fizetnek is, hogy elvidd az árut. Na nézzük, hogyan…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 860
PICK reklám
*************************
- szurkoljunk együtt 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Aztán vannak az úgynevezett pavlovi reflex típusú reklámok, amelyek igyekeznek feltételes reflexívet kialakítani a termék és valamilyen népszerű, nagyvolumenű esemény, sokszor előforduló közismert szimbolika, vagy egyéb hasonló, mindenki által ismert valamik között. Vagyis elérni azt, hogy a közismert izé megjelenésekor automatikusan elinduljon a kedves potenciális nyáladzása a népszerűsíteni kívánt termék iránt, már hogy a pavlovi hasonlat fogalomvilágán belül maradjak.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 540
Apple reklám
*************************
- iPad Pro 60s +++ Értékelés: 5,4/10
Gondolom a kreatív iskolában nem csak azt tanítják, hogyan etessük meg a potenciális fogyasztóval egy adott termék világmegváltóságát, hanem hogy hogyan etessük meg a megrendelőt promóciós tervezetünk visszautasíthatatlanságával, vagyis annak elképesztő zsenialitásával. Meg hogy lám, ahhoz képest milyen olcsók vagyunk. Elvégre pont ehhez értünk ugyebár. De persze néha a fagyi visszanyal, vagy instant karma, vagy más ehhez hasonló kifejezésekkel jellemezhető a saját lábon lövés… ja, ez is egy ilyen kifejezés…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 648