Cofidis reklám
*************************
- minősített fogyasztóbarát személyi hitel 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Tulajdonképpen nem csodálkozom, hogy ennyi hülye ötlettel állnak elő ezek a mi kreatívjaink, hisz az átlagnéző sokkal kevésbé akad ki rengeteg olyan dolgon, amin én viszont igen. Az átlagnéző megteszi azt a szívességet a reklámfilmalkotóknak is, amit minden más film esetében, hogy nagyvonalúan elhanyagolja az úgymond apróbb-nagyobb kognitív disszonanciákat (google a barátod). Például olyan nincs, hogy valaki reggel kipattan az ágyból, és arra az alsógatyára, amiben aludt, fölkapja a nadrágját, meg mindent, és már megy is a dramaturgia által megszabott kalandra. Se pisi, se kaki. Ilyen nincs, na…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 502
GLOBUS reklám
*************************
- mocskosul finom 35s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek mindenféle olyasmit hirdetnek, főleg gyógyszer reklámok, amelyekkel kapcsolatban sajnos amúgy igen gusztustalan dolgokra kell valahogy nagyon gusztusosan utalni. Például egy szép nő nagyon kedvesen, mosolyogva, mintegy csábítóan elmondja, mi újság a hüvelygombájával. Alapvető törekvésnek látszik tehát a reklámvilágban a gusztusosságra, szépségre való törekvés, bármi is legyen az üzenet tárgya. De vajon mindig így van ez?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 555
zenga.hu reklám
- ingatlan kereső 25s +++ Értékelés: 4,0/10
*************************
Amikor már azt hiszem, befejezhetem kutatásaimat a reklám kreatív agy vonatkozásában, mindig újabb és újabb bizonyítékok merülnek fel, amelyek durván elbizonytalanítanak a végső következtetések levonását illetően. Lehet, az életem már nem lesz elég e kutatás méltó befejezésére, de igyekszem eddigi tapasztalataimat átadni az utánam következő, és igen tehetséges tanítványaimnak, hiszen ők az én emlőimen nevelkedtek, már ha szabad így mondanom.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 490
szallas.hu reklám
*************************
- hű akció 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Agyament. Azt hiszem ez egy jó szakkifejezés bizonyos reklámok minősítését illetően. Agyament reklámoknak nevezzük azon reklámipari termékeket, amelyeknél az ötlethez vezető asszociációs út nem felderíthető, ezért az kreatívnak nem nevezhető. Ez a definíció belépő kérdés lesz a vizsgán. És most nézzünk erre egy példát.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 376
FIZZ reklám
*************************
- webshop 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Na most mi a tökömet csináljunk, ha valami olyasmit szeretnénk reklámozni, amiből – hogy úgy mondjam – ez az ezeregyszázhuszonnyolcadik. Például webshop-ból. Hogyan mutatok rá 30 másodpercben, hogy ez aztán egy olyan, de olyan webshop, amilyet még nem láttál, mert mondjuk itt jársz a legjobban, és nem abban a hülye kínai izében, ahol szinte még fizetnek is, hogy elvidd az árut. Na nézzük, hogyan…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 985