Orbit reklám

*************************

orbit logo – amikor itt lesz az ideje 60s +++ Értékelés: 4,4/10

Természetesen napi aktualitások hátára is fel lehet, illetve inkább fel kell ültetni a termékről szóló üzenetet, de egyáltalán nem mindegy melyikre. Nyilván a betörtek Pista bácsi trafikjába szerű napi aktualitás háta nem elég erős ahhoz, hogy hosszabb távon hordozni legyen képes egy termék-népszerűsítő komoly üzenetet. Tehát olyan napi aktualitásokban kell utazni, ami sok napi aktualitás, és emlékezetes is bír lenni. Ilyen például, hogy véget ért a covid bezártság…

CIB reklám

*************************

cib logo – minősített fogyasztóbarát lakáshitelek otthonról 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Gügyögő reklámoknak hívom azokat a reklámokat, amelyek kvázi gyerekmese köntösben, ilyesféle díszletekben jelenik meg, és így próbálja üzenetét hatékonyan átadni. Sokat láttunk már ilyet, igaz, először illetem őket ezzel a névvel, bár úgy tettem, mintha mindig is ezen a néven emlegettem volna a vonatkozó reklámtípust. Továbbra is kérdés, vajon miért gondolják az alkotók, hogy ez a forma hatékony? Nyilván, mert értenek hozzá, nem úgy, mint én. Úgyhogy megint elgondolkodtam ezen a kampányon bár egyszer itt már megtettem.

Burger King reklám

*************************

burger king logo – Whooper 30s és 110s +++ Értékelés: 4,8/10

Mint azt már megtanultuk, a nagyon bevezetett márkáknak is kell a reklám, egyrészt a fogyasztói elmében való állandó jelenlét  biztosítása érdekében, másrészt, hogy az esetleges újdonságokról tudósítsunk, vagy egyszerűen az étvágy gerjesztés kedvéért, mind átvitt- mind pedig direkt értelemben. Itt a direkt értelmű étvágygerjesztés érhető tetten, de nyilván túl kellett lépni pusztán a termék gusztusos bemutatásán, elvégre kreatívok vagyunk, vagy mi…

Flector reklám

*************************

flector logo – Dolo Rapid 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Ha a reklám tisztán animáció, vagyis nincsenek benne igazi élő szereplők, akkor egy rakás gond lekerül a reklámalkotók válláról, és minden bizonnyal olcsóbb is. Nem kell például Palma de Mallorca-n forgatni. Vagy mondjuk lehet gusztustalan dolgokra való cuccot reklámozni anélkül, hogy óhatalanul elképzeljük a filmben szereplő valódi személyt a gusztustalanság hordozójaként. Összegezve, plusz költség nélkül szárnyalhat szabadon a kreatív fantáziája. Hát kell ennél több?

EXODERIL reklám

*************************

exoderil logo – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Mint már sokszor láttuk, van az a reklámkategória, amikor szép nőkkel gusztustalan dolgokat, pontosabban azok ellenszerét reklámozzuk. Pontosabban ti reklámozzátok. S bár elméletben tudjuk, a szép nők is pisilnek, kakilnak, gombásodnak itt-ott, mégis egyfajta abúzust érzünk, pontosabban érzek (én állítás!) ilyenkor. Azóta is kutatom, vajon mi viszi rá a (szép)lélek kedves reklámalkotókat az ilyesféle agresszió megvalósítására. Valami gyerekkori trauma lehet.

Alkategóriák