0.0 of 5 (0 Votes)

Libresse reklám

*************************

Libresse brand logo - 15s +++ Értékelés: 3,8/10

Durván hiányzott már nekem ez a téma. Szerettem. Annyira megkapó, ahogy a kedves hölgyek örülnek a megoldásnak. Azt persze nem szerettem, hogy a kedves hölgyekkel kapcsolatban olyan vizualizációkra kényszerülök, amelyekről nem is akarok tudni, de hát tudomásul kell vennünk, még mindig biológiai testben élünk egyelőre, és az bizonyos következményekkel jár. Mindenki kap erre mindennap emlékeztetőt, és most nem csak a gasztronómiára gondolok. Illetve szeretnék csak arra gondolni…

0.0 of 5 (0 Votes)

CIF reklám

*************************

cif logo - Power & Shine - konyha és fény 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Végtére is a reklámoknak is lehet egyféle coming-out-ja. Amikor kitörnek a típus család közhelykörből, ahol, mint tudjuk, a család az egy férfi meg egy nő. Kiderült közben ugyanis, elég nagy számban nincs így ahhoz, hogy a vonatkozó célcsoport már szabadszemmel is látható legyen. Erre már érdemes lőni…

0.0 of 5 (0 Votes)

Carte D’or reklám

*************************

carte d or logo - csokoládés jégkrém 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Nagyon tetszik, amikor egy ételnek közösségépítő ereje van. Persze mondhatjuk, mindegyiknek az van hiszen a közös étkezés mindig összehozta az embereket. Vagy szétválasztotta. Vagy nem tudom. Vagyis minden attól függ. Úgy általában. De a reklámokban nem függ attól. Ott mindig közösséget épít. És mindig az az étel, amit éppen reklámozunk. Például pacalpörkölt… esetleg…

0.0 of 5 (0 Votes)

baba reklám

*************************

baba logo - tusfürdő 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Vannak reklámok, amelyek nem tudom miért, de úgymond helyből irritálnak. Persze ha jobban belegondolok, a reklámok túlnyomó többsége irritál úgy ahogy van, de mégis vannak a helyből irritálók. Az okot nem tudom, vélhetőleg alkati, nyilván más embereket más reklámok irritálnak helyből. Ahogy a szólás is mondja, mutasd meg a téged helyből irritáló reklámot, és megmondom ki vagy…

0.0 of 5 (0 Votes)

Apetister reklám

*************************

Apetister logo - Junior & Senior 50s +++ Értékelés: 4,5/10

Ha valami málna és feketeribizke ízű, akkor csak finom lehet. Vannak ízek, amelyeket mindenki szeret, aki pedig nem, az gyökér. Fordítva is igaz, például aki szereti a pacalpörköltet, az gyökér, mert a többség – különösen a nők – nem szeretik. Mondjuk én szeretem, a csülkös, velős pacalt is, meg a szalontüdőt, a körömpörköltöt is, szóval nagyon gyökér vagyok. Igaz, a málnát és a feketeribizkét is. De azért szívesen fogadnék egy pacalízű étrendkiegészítőt…

Alkategóriák