0.0 of 5 (0 Votes)

Soproni Sör reklám

*************************

soproni uj logo - Klasszikus – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Mostanában ritkábban jutok hozzá egy-egy ilyen megírásához, így történhet, hogy nekem, akárcsak egy újszülöttnek, minden reklám szinte új. Na ez azért nem egészen igaz, de mivel reklámot csak ezen kis szösszenetek kedvéért nézek, és csak akkor, amikor szösszenteni van kedvem, vagy érkezésem, viszonylag friss szemmel tudok ránézni egyes példányokra. Így tudnak újból és újból rabul ejteni a sörreklámok.

0.0 of 5 (0 Votes)

OTP reklám

*************************

Otp bank Logo - Személyi kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

A banki személyi kölcsön reklámok egy külön alfejezetét jelentik a reklámirodalomnak. Ezen platformon is számtalan írás foglalkozik velük. Pedig azt hinnénk, nem túl sokat kell ragozni azon a közlésen, miszerint megszorultál? Kell pénz? Mi adunk kölcsön nem uzsorakamatra. Ennyi. Hisz aki megszorult, azt vélhetően nem kell meggyőzni, hogy ez egy szar helyzet. Itt téved ön, vágnák rá azonnal a vonatkozó szakemberek. Hisz mindenkinek van egy álma…

0.0 of 5 (0 Votes)

valeriana reklám

*************************

valeriana night forte logo - Night FORTE – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Tanultuk már, a reklám először feltár, bemutat egy problémát, majd a terméket hívja segítségül a probléma megoldása végett. Ha fáj a fejed, egyél fejfájdalomcsillapítót. Ha nincs cipőd, vegyél cipőt a cipőboltból. Ha reked a széked, vegyél hashajtót. Egyszerű ok-okozati összefüggések. De ugye ez olyan unalmas. Ezért a kissé összetettebb ok-okozati összefüggések alkalmazása jött inkább a reklámdivatba, amin tán kicsit el kell gondolkodni, de hát így van ez minden magasabb rendű műalkotás esetében is. Nem?

0.0 of 5 (0 Votes)

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo - Internet Pro csomagok 60s +++ Értékelés: 4,6/10

Vajon hogyan születik egy új ötlet a reklámvilágban? Többször megpróbáltunk már ennek utánajárni, de visszaigazolást még nem kaptunk egyik verzióra sem. Nem is értem, miért nem szólnak hozzám potens személyek a reklámvilágból. De mindegy is, lehet, azért nem, mert még nem találtuk el, hogyan születik. De nem adjuk fel.

1 of 5 (2 Votes)

Always reklám

*************************

Always Platinum - Platinum 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Mindig háborgok, amikor szép nőket hoznak kapcsolatba csúnya dolgokkal, már úgy értem, olyan termékekkel, amelyek használata vonatkozásában nem szeretnénk szép nőkre képzettársítani. Oké, legyünk forradalmiak, és társítsuk ezeket nem szép nőkhöz, ha már ennyire ragaszkodunk valós személyek szerepeltetéséhez az efféle reklámokban. Na de mi az, hogy nem szép nő? Mondhatnánk, a nem szép nő. Aki nem szép, mégis nő. Mintegy annak ellenére. Ja, hogy ez erősen szubjektív? De mintha mégis lennének típusok, sztereotípiák, karcsú, fiatal, hamvas bőrű, vidám, ilyesmi…

Alkategóriák