Telenor reklám

*************************

Telenor logo - 50s +++ Értékelés: 4,2/10

Mint ahogy azt már sokszor láttuk, a nagy, jól ismert cégek megengedhetik maguknak, hogy úgynevezett imázs reklámokban lubickoljanak, vagyis a termékről alig szót ejtve, tetszőleges zagyvaságokat hordjanak össze ízlésük szerint. És többnyire nincs jó ízlésük. Nyilván az a cél, mivel szabad a gazda, valami nagyon szép, rokonszenves, bölcs, vicces vagy ehhez hasonló tartalmakkal ámítsák el a kedves befogadót, ezzel is növelve szemükben a cég – hogy is mondjam – arcát, arculatát, imázsát. És mindezt általában 30 másodpercben. Na ja…

PICK reklám

*************************

Pick logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Merjünk nagyot mondani. Most nem feltétlenül a nagyotmondás, mint hazugság értelemben, hanem olyan nagy társadalmi akciórádiuszi értelemben, ha érted mire gondolok. Nem érted. Például ilyesmi, hogy Magyarországot a berekdereki lókolbász íze tette ismertté a világban. Vagyis, ha a terméked valóban közismert, akkor ne félj olyan megállapításokat tenni, amelyek a terméknek világ és/vagy országos hatáskörű, nem kifejezetten a termék rendeltetésszerű használatának megfelelő szerepet tulajdonítanak.

PennyMARKET reklám

*************************

Penny Market logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak az úgynevezett placebo reklámok. Mint tudjuk, a placebonak, azaz a hatóanyag nélküli orvosságnak, vagy orvosságnak látszó tárgynak, esetleg körülménynek pszichés hatása van, ami nem elhanyagolható, ha a szervezet gyógyító energiáinak mozgósításáról van szó. Aminthogy egyes reklámok sem tartalmaznak a termékre vonatkozó specifikus hatóanyagot, csak pszichésen próbálnak hatni…

Szallas.hu reklám

*************************

szallashu logoszallashu farok logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egyáltalán nem mindegy, milyen termékhez, milyen reklámtípust választunk. Ugye emlékszünk rá, három alapvető reklámfajtát különböztettünk meg, a promóciós, az imázs, és a harmadik fajta, amire még nem találtam igazán jó nevet. Most hirtelen az überfasza név jut az eszembe, vagyis ahol a terméket kvázi megváltóként állítják be. Tehát az első feladat, megtalálni a termékhez leginkább illő, azt a leghatékonyabb módon népszerűsítő formát. Ez általában nemigen sikerül…

Orbit reklám

*************************

orbit logo – amikor itt lesz az ideje 60s +++ Értékelés: 4,4/10

Természetesen napi aktualitások hátára is fel lehet, illetve inkább fel kell ültetni a termékről szóló üzenetet, de egyáltalán nem mindegy melyikre. Nyilván a betörtek Pista bácsi trafikjába szerű napi aktualitás háta nem elég erős ahhoz, hogy hosszabb távon hordozni legyen képes egy termék-népszerűsítő komoly üzenetet. Tehát olyan napi aktualitásokban kell utazni, ami sok napi aktualitás, és emlékezetes is bír lenni. Ilyen például, hogy véget ért a covid bezártság…

Alkategóriák