3 of 5 (1 Vote)

gorenje reklám

*************************

gorenje logo20s +++ Értékelés: 4,8/10

Ez is egy olyan reklám, amelyből voltaképp csak egyetlen pillanat fogott meg, és tett fel bennem kérdéseket. Volt már ilyen, de nem baj, ha a felvetett gondolat további gondolatok felvetésének forrása. Tulajdonképpen azon csodálkozom el mindig, miért szükséges egy reklámban a „hogyan lesz jó neked, ha ezt a terméket veszed”-re is bemutatni ötleteket azon kívül, ami a termék jellegéből következik. Tehát azon kívül, hogy ez a vasaló jobban vasal, attól az izétől meg elmúlik a hasmenésed stb. Nem, azt is muszáj bemutatni, hogyan leszel te úgy általában boldog a termékből kifolyólag. És innentől kezdve nagy baromságok jönnek…

0.0 of 5 (0 Votes)

Whiskas reklám

*************************

whiskas logo – 15s és 60s +++ Értékelés: 4,6/10

Több olyan munkát láttunk már, amelyekben felfedezhető volt egy jobb sorsra érdemes, vagy legalább magát annak tartó rendező oroszlánköröm mutogatása, csak hát egyelőre még nem jött el a kedvező pillanat és/vagy lehetőség, de addig is meg kell élni valamiből. (Lehet, tévedek, láttunk már nagy rendezőktől is reklámfilmet.) Ebből következően minél rövidebbre vágják a teljes verziót a reklámidő megtakarítása céljából, annál inkább sérül a művészileg gondosan megalkotott rendezői szimbólumrendszer, és megy mindez az érthetőség rovására. Én itt például teljesen el voltam veszve.

0.0 of 5 (0 Votes)

Vodafone reklám

*************************

rtlklub logo – 15s +++ Értékelés: 6,0/10

Mert ilyen is van. Politikai reklámot is láttunk már néhányat ezen a platformon, de ez nem az. Vagy mégis. Az biztos, hogy nem terméket reklámoz. Vagy mégis? A brand ott van, na meg aztán manapság a hír is áru, vagyis termék, lehet reklámozni. És bár mondjuk az újságírói etikum nem egy pénzen megvásárolható termék, azért reklámozni azt is lehet, amint ezt a mellékelt ábra mutatja…

3 of 5 (1 Vote)

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo - 1 Gigabit-es vezetékes internet – 50s +++ Értékelés: 4,4/10

Azt már többször jól megállapítottuk, hogy például egy távközlési cég nem igen tud drámaian különbözőt ajánlani, mint a konkurencia, hisz a technika tart, ahol tart, annak mindenki a birtokában van, ezért sokkal inkább számít, ki hogyan mondja, illetve milyen a másikétól kedvezőbbnek tűnő csomagot ajánl. Mondhatnánk, az egyik kutya, a másik eb. Ha kicsit megszívtad az egyikkel, tán még akkor sem mész át a másikhoz, mert az macerás. Úgyis mindig mindenhol kapsz egy kicsi alamizsna kedvezményt, ha közeledik a hűségidő lejárata…

4 of 5 (1 Vote)

Airwaves reklám

*************************

Airwaves logo - 15s +++ Értékelés: 4,0/10

Szerintem egy reklámalkotónak, azaz egy kreatívnak abszolút tisztában kellene lennie, hogyan megy át a kedves potenciális vásárlóba az üzenet, amely nyilván a termék megvételére kell hogy sarkaljon. Sokat beszéltünk már erről, úgyis mint a vásárlói insight ismerete (ld. ott, keresd meg), de lényeg, ami lényeg, ha azt mondom fekete, ne úgy értsd, hogy fehér. Tudom, ez nem könnyű feladat sokszor, de legalább törekedni kéne rá, mert tömegesen tapasztalható, mennyire félreérthető a mondandó. Nyilván te is tömegesen nézel reklámokat, és te is tömegesen tapasztalod…

Alkategóriák