Borsodi Friss reklám
*************************
- 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Aki kíváncsi, hamar megöregszik tartja a mondás. Ez persze hülyeség, hisz mondhatnánk a kíváncsiság viszi előre a világot, a megismerés igénye alapvető evolúciós követelmény. Érthető tehát, ha egy reklámalkotó úgy véli, ha ezen alapvető képességre emlékeztet, az mindenkiben bizalomépítő lesz, hiszen persze, én is kíváncsi vagyok. De hogy a te termékedre kíváncsi vagyok-e? Mondjuk én nem, nem élek ilyen jellegű cuccokkal…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 736
Bővebben: Aki kíváncsi, az hamar kóstol
Canesten® reklám
*************************
- 20s +++ Értékelés: 4,2/10
A gusztustalan bajok ellenszereit reklámozó filmecskékben az alkotók egyre hülyébb ötletekkel próbálják ráébreszteni a kedves rétegnézőt, miért is nem jó, ha ilyen bajod van, és ezért miért is kell azonnal a reklámozott terméket alkalmaznod. Oké, lehet, a humor erejét gondolják így csatasorba állítani a kívánt cél elérése érdekében, de az ötlet hülyeségén ez sem segít. De miért akadok ki ezeken újból és újból, tényleg nem unom már? Vélhetőleg azért, mert hülye vagyok…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1031
De’Longhi reklám
*************************
- 30s +++ Értékelés: 5,6/10
Láttuk mennyire bizalomébresztő és tápláló, ha a terméket úgy mutatjuk be, mint amit éppen egy neves ember élvez, vagy amint egy hírességnek teszi éppen boldoggá az életét, vagy annak legalább valamely aspektusát. De mi van akkor, ha egy konkurens termék teszi ugyanezt? Melyiket válasszam? Mint gyártó azt szeretném, ha a többség engem választana, na de miért pont az én hírességemet szeretnék többen? És megszületik a hírességek közötti reklámpárbaj…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 701
Dove reklám
*************************
- 20s +++ Értékelés: 3,8/10
Na most az a kérdés, ha kiteszek egy reklámot, az úgy önmagában érthető-e, vagy csak akkor, ha ismerem a hosszabb változatot is, ha utánanézek az interneten, vagy más egyéb kutatómunkát kell elvégeznem a megértés érdekében. Lehet, tévedek, de nem hiszem, a kifejezetten reklámfanok szűk csoportján, és rajtam kívül más is komolyabb energiát fektetne egy reklámklip maradéktalan megértésébe. Vagy pont erre az ősi emberi ösztönre apellálnak a készítők? A megismerés kényszere?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 722
Bővebben: Ne önbecsüld le magad
KOMETA reklám
*************************
- 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Mint már azt korábban megtanultuk az imázs (ejtsd: image) reklámfilmeknek nem kifejezett célja a termék közvetlen eladása, inkább csak egy kellemes hangulatot kíván teremteni, majd a hangulatba jött néző előtt a terméket felvillantani, hátha összekapcsolja a kettőt, lásd Pavlov kutyája. Kockázatos, hisz ami egy adott kreatívnak kellemes hangulatnak tűnik, az nem biztos, hogy az, egy adott néző számára. Ilyenkor a kreatív megkérdezi a reklámpszichológusát, vagy a reklámgyógyszerészét…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 921
Bővebben: A bölcs, öreg sonka...