Müllermilch reklám

*************************

muller logo – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Sport és reklám szinte elképzelhetetlen egymás nélkül. Ha valamilyen sporteseményt nézel, állandóan olvasol is közben, feliratokat különféle helyeken, mezeken, sporteszközökön, falakon, padlókon, plafonokon, vízen és szárazon, fent a légben, arcokon, kezeken, lábakon, szóval minden lehetséges és lehetetlen felület reklámhordozó. Logók villódznak, reklámszínek kavalkádja kápráztat el minduntalan. Azt üzenik, nagy pénz van a sportban. Nagy pénzbe is kerül, főleg a profi sport. A lényeg, te is pénzt vagy hajlandó adni érte, akár nézed, akár műveled, vagy mindkettő. Nem igaz, az előbb csináltam tíz fekvőtámaszt ingyen…

Raiffeisen reklám

*************************

Raiffeisen logo – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Mivel már az első félévünkben tananyag volt, nyilván minden kedves diákunk tudja, vigyázni kell, hogy a sztori(board) ne vigye el a fókuszt a termékről, vagyis nem árt, ha a kedves befogadó nem csak a történetre, a reklám úgymond vivőjére emlékszik, hanem jó, ha az mintegy vörös fonál vezeti el a nézőt a termékig, és kötözi szorosan hozzá. Ha nem így történik, elszáll a termék, és marad a poén, az viszont nem eladó, pontosabban nem eladható, nem azt árulják a reklámot megrendelő cég boltjában. De mint tanultuk, általában a megrendelő is hülye, megeszi, megveszi…

Chio Chips reklám

*************************

Chio Logo – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Vajon kell-e, hogy értelmes legyen a reklámszöveg? Baj-e, ha elsőre nem igazán felfogható, mert szokatlan szókombinációk, furcsa, soha nem hallott kifejezések fordulnak elő benne? Gond-e, ha az egész valamiféle zagyva, magyartalan szóhalmaz? Szerintem nem. Hisz a jó reklám lehet nyelvformáló is, hozzá is adhat az amúgy is állandóan változó, élő nyelvhez. Ha a reklám átütő erejű, a termék kiváló, akkor lehet, új nyelvi elemekkel sikerült gazdagítanod a magyar nyelvet. Ha. Hahaha. Na persze. Bár igaz, rossz reklám is szült már maradandót e téren, ha a termékre nem is emlékszünk már…

XIXO reklám

*************************

xixo logo – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Az hogy minek kapcsán találod meg az élet értelmét, döbbensz rá a nagy igazságokra, voltaképp mindegy. A lényeg, hogy megtalálod és rádöbbensz. A lényeg a megvilágosodás pillanata. Mindegy mi váltja ki. A lényeg, hogy megtörténik. Megtörténik a metamorfózis, a valódi átalakulás. Megváltozik az életed, mindent a maga mély, sokrétű valóságában kezdesz látni, mint amikor a színvak feltesz egy színeket megmutató szemüveget. A világ kitárul, addig ismeretlen szépségek ragyognak fel, érzed, ha eddig nem is, innentől kezdve már tényleg érdemes élni. Érdemes, mit érdemes, mohó vággyal akarod ezen új világot megismerni. És ha mindezt történetesen egy üdítőital váltja ki, hát istenem…

ALGOFLEX reklám

*************************

algoflex rapid logo – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Ki ne szeretne a rekkenő nyári napon egy jókora gesztenyefa árnyában a subán heverészve órákig szemlélődni, miközben a pulikutyánk csaholva vigyázza a birkanyájat? Jót inni a kút hűs vizéből, délben szalonnázni, jóféle parasztkolbászt karikázni komótosan. Pásztorbotot farigcsálni. Ki ne szeretné inkább lassan múlatni az időt, mintsem stresszes őrületben rohangálni? Ki ne szeretné, hogy ne kelljen gyors megoldás semmire? Senki. Mert amilyenre ilyen kéne, az inkább eleve ne legyen. Na jó, a gyorsbeton nem rossz...

Alkategóriák