TESCO reklám
*************************
- 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Akkor vegyük elő ismét ezt a karakter kérdést. Egy karakter megítélése, vagyis hogy szimpatikus, vagy épp ellenkezőleg, igencsak ellenszenves számunkra, az általában erősen szubjektív megítélés tárgya. Egy reklám viszont természeténél fogva igyekszik minél nagyobb célcsoportra lőni, tehát józan ész alapon a benne szereplő fő karakternek a lehető legtöbb ember számára szimpatikus formát kell, kéne megvalósítania, de legalább viccesnek kéne lennie. Vagy tévedek, és az egész nem józan ész alapon megy…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 525
Dreher reklám
*************************
- 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Mint tudjuk, a magyar sörreklámok külön kasztot képviselnek a magyar reklám palettán, már ami az eszementséget illeti. Lehet, egy sörreklám maffiáról van szó, amely védelmi pénz fejében gondoskodik arról, nehogy az észszerűség, a logika betörjön ebbe a piaci szegmensbe, és tönkretegyen mindent. És igazuk van, mi ezt szoktuk meg, jönnek a sört nem tartalmazó képek, valami furcsa szöveggel, aztán végre a sör, amúgy gusztusosan, és ha szomjasak vagyunk, rögtön kiveszünk egyet a hűtőből a kedvenc márkájúból. Persze a márka korántsem biztos, hogy egyezni fog a képernyőn látottal…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 589
neogranormon reklám
*************************
- 45s +++ Értékelés: 4,6/10
Értem, érzem, kezelem. Ez a szlogen ebben a reklámban. Hát én nem. Igen, így igaz, nem értem, nem érzem a reklámok hatásmechanizmusának lényegét. Állandóan szétszálazom őket apró kicsi részletekre, azokat cikizem, és nem értem, hogy egy reklám úgymond az eredőjével hat, vagyis abban a 30 másodpercben senkisem akad fenn a részleteken, hanem csak egyféle eredő hatást érzékel, és annak kell pozitívnak lennie. Az apró részletek pedig a tudat alatt segítik ezt összerakni. Most már világos? Nem. Menthetetlen vagy…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 661
Bővebben: Nem értem, nem kezelem...
Telenor reklám
*************************
- 50s +++ Értékelés: 4,4 /10
Oké, akkor nézzük e szolgáltató egy másik imázs reklámfilmjét, az egyik itt látható, amelyben foglalt bölcsességekért nem kell távoli shaolin kolostorokat felkeresnünk, és még csak a kung-fu alapelemeivel sem kell megismerkednünk. Bár szerintem ez nem is olyan rossz ötlet, ajánlom a kedves szolgáltató figyelmébe. Egyszerűen figyelnünk kell csak a reklámokat, és előbb-utóbb szemünk elé kerül majd e bölcseleti munka, amelyért még csak fizetnünk sem kell. Hacsaknem a reklámblokkok figyelésével eltöltött idővel, de hát ki ne szeretne reklámokat nézni…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 495
Bővebben: Shaolin távbölcsességek
Telenor reklám
*************************
- 50s +++ Értékelés: 4,2/10
Mint ahogy azt már sokszor láttuk, a nagy, jól ismert cégek megengedhetik maguknak, hogy úgynevezett imázs reklámokban lubickoljanak, vagyis a termékről alig szót ejtve, tetszőleges zagyvaságokat hordjanak össze ízlésük szerint. És többnyire nincs jó ízlésük. Nyilván az a cél, mivel szabad a gazda, valami nagyon szép, rokonszenves, bölcs, vicces vagy ehhez hasonló tartalmakkal ámítsák el a kedves befogadót, ezzel is növelve szemükben a cég – hogy is mondjam – arcát, arculatát, imázsát. És mindezt általában 30 másodpercben. Na ja…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 502
Bővebben: A legkisebb közös többszörös