ALGOFLEX reklám

*************************

algoflex rapid logo – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Ki ne szeretne a rekkenő nyári napon egy jókora gesztenyefa árnyában a subán heverészve órákig szemlélődni, miközben a pulikutyánk csaholva vigyázza a birkanyájat? Jót inni a kút hűs vizéből, délben szalonnázni, jóféle parasztkolbászt karikázni komótosan. Pásztorbotot farigcsálni. Ki ne szeretné inkább lassan múlatni az időt, mintsem stresszes őrületben rohangálni? Ki ne szeretné, hogy ne kelljen gyors megoldás semmire? Senki. Mert amilyenre ilyen kéne, az inkább eleve ne legyen. Na jó, a gyorsbeton nem rossz...

Neogranormon reklám

*************************

neogranormon logo – 45s +++ Értékelés: 4,4/10

Ha már szellemes nem tudsz lenni, legyél primitív. Szólj úgy a kedves potenciálishoz, mint a gyermekhez, jó szóval oktasd, és persze játszani is engedd. Beszéltünk már erről, hogy az ötlettelenség hogyan deformálja, mondhatni infantilizálja a megjelenítést, a közlés formáját. Ilyenkor a meseszerűen megszólaló tartalomról azt gondolják az alkotók, ez a formából adódóan vicces, ennélfogva nem kell nagyon kínlódni az ötletcunami beindításával, ilyesmire nincs is szükség…

OTP reklám

*************************

Otp bank Logo – 45s +++ Értékelés: 4,4/10

Új kampányhoz új szlogen kell éneklik a híres operettben, és ez így igaz, hát hogy nézne ki egy új kampány a régi szlogennel, akkor az még a régi kampány volna, nem? És akkor van most ez a „következő lépés” szlogenünk, illetve kampányunk, amely ugye már a szlogennel üzen valamit, hisz ettől szlogen a szlogen. Legalább annyit, hogy most erről lesz szó, ezt tárgyaljuk meg, és ez olyan téma, ami minden bizonnyal számodra is létfontosságú konzekvenciák levonását engedi majd meg. Máris megvan a figyelemfelkeltés. Gondolod te…

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo új RED tarifa csomag – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Igen, sokszor e filmecskék a tömörítés magasiskoláját mutatják be, amennyiben voltaképp egy egész nagyjátékfilm anyagát képesek 30 másodpercbe sűríteni. Megszületett, élt, meghalt. Kész. Közben ilyen volt mindig. Valami pozitív persze. Te is ilyen leszel, ha a mi termékünket eszed. Vagy valami ehhez hasonló. Igen, a mi termékünkhöz is ezt a nagyszerű jelzőt illeszthetjük, ami ennek a nagyjátékfilmnek a hősét jellemzi. Nézd meg, és hidd el, termékünk birtoklásával ugyanezt az érzést is birtokolni fogod. Nézd meg, és vedd meg. Vedd meg. Könyörgök, vedd meg…

NUROFEN reklám
*************************
nurofen logo – 110s +++ Értékelés: 5,0/10
Persze. Gyerekek is meg tudnak betegedni, szükségük van mindenféle gyógyszerekre. És mivel az ilyesmit pénzért adják, reklámozásukra is szükség van. Szükség van? Jó kérdés, hisz ha baj van, úgyis cselekszünk, magunk is utánajárunk, milyen szerek volnának alkalmasak a baj orvoslására. Még akár az orvost is, meg az ő gyógyszerészét is megkérdezzük, felkeressük. Reklám nélkül. Az ám, de tetszik tudni vannak alternatívák, meg piac, meg verseny, meg profit, hisz Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.

Alkategóriák