• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Jó érzések világa

trivago reklám

*************************

Trivago logo - 30s +++ Értékelés: 4,6/10

A kreatívok (akik a reklámokat kitalálják) nagyon bajnokok a fogyasztói insight világában. Vagyis tele vannak fogyasztói viselkedésminták tudásával, pontosan tudják, egy fogyasztót milyen érzések rohannak meg, amikor fogyasztani akar, vagy akár csak a leghalványabb gondolat merül fel benne ezzel kapcsolatban. Ezzel magyarázható, hogy az ezen ismeretek alapján elkészített promóciók ennyire hatásosak. Még te sem tudod kivonni magad bűvkörükből, és például nyakló nélkül vásárolod a mindenféle láb- és hüvelygombaölő szereket…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. december 01
Találatok: 856

Bővebben: Jó érzések világa

0 comments
856 views

Beszáradt ötletek

Persil reklám

*************************

Persil Logo.svg DISCS - 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Én tudom, mosópor reklámnak lenni nem könnyű. Újat mondani nem lehet, csak újabb és újabb piszkolódási jeleneteket kitalálni, vagyis csak mintegy emlékeztetni a kedves befogadót újból és újból, hogy újból és újból be fog piszkolódni a ruhája és minden mása saját magán kívül, ami szintén, de azt nem mosóporral mossa. Ez pedig nem egy tág mozgástér, úgyhogy újból és újból szinte ugyanazt látjuk. Dehogy, hiszen újból és újból ÚJ! NEW! NEU!

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. november 20
Találatok: 767

Bővebben: Beszáradt ötletek

0 comments
767 views

Aki kíváncsi, az hamar kóstol

Borsodi Friss reklám

*************************

Borsodi Friss logo - 25s +++ Értékelés: 4,6/10

Aki kíváncsi, hamar megöregszik tartja a mondás. Ez persze hülyeség, hisz mondhatnánk a kíváncsiság viszi előre a világot, a megismerés igénye alapvető evolúciós követelmény. Érthető tehát, ha egy reklámalkotó úgy véli, ha ezen alapvető képességre emlékeztet, az mindenkiben bizalomépítő lesz, hiszen persze, én is kíváncsi vagyok. De hogy a te termékedre kíváncsi vagyok-e? Mondjuk én nem, nem élek ilyen jellegű cuccokkal…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. november 09
Találatok: 676

Bővebben: Aki kíváncsi, az hamar kóstol

0 comments
676 views

Lábgombás szerető

Canesten® reklám

*************************

Canesten logo - 20s +++ Értékelés: 4,2/10

A gusztustalan bajok ellenszereit reklámozó filmecskékben az alkotók egyre hülyébb ötletekkel próbálják ráébreszteni a kedves rétegnézőt, miért is nem jó, ha ilyen bajod van, és ezért miért is kell azonnal a reklámozott terméket alkalmaznod. Oké, lehet, a humor erejét gondolják így csatasorba állítani a kívánt cél elérése érdekében, de az ötlet hülyeségén ez sem segít. De miért akadok ki ezeken újból és újból, tényleg nem unom már? Vélhetőleg azért, mert hülye vagyok…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. október 29
Találatok: 918

Bővebben: Lábgombás szerető

1 comment
918 views

Duellum reklámmal

De’Longhi reklám

*************************

DeLonghi logo - 30s +++ Értékelés: 5,6/10

Láttuk mennyire bizalomébresztő és tápláló, ha a terméket úgy mutatjuk be, mint amit éppen egy neves ember élvez, vagy amint egy hírességnek teszi éppen boldoggá az életét, vagy annak legalább valamely aspektusát. De mi van akkor, ha egy konkurens termék teszi ugyanezt? Melyiket válasszam? Mint gyártó azt szeretném, ha a többség engem választana, na de miért pont az én hírességemet szeretnék többen? És megszületik a hírességek közötti reklámpárbaj…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. október 20
Találatok: 624

Bővebben: Duellum reklámmal

0 comments
624 views
  1. Ne önbecsüld le magad
  2. A bölcs, öreg sonka...
  3. Burgeri létbizonyosság
  4. Pihe-puha izmok

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  675

Külföldi Cikkek száma:  324

9. oldal / 200

  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Legfrissebb

  • Nyájszellem
  • Köszönjük Giacomo!
  • Gyógyszeres boldogság
  • Tele-ökörködések
  • Toi Toi a stégen

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top