Flip TV reklám

*************************

flip logo – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Van-e a reklámnak felelőssége? Közszereplő-e a reklám, már ha ennek így egyáltalán van értelme. Az biztos, még mindig elég sokan nézik a tévében, mert még elég sokan a tévét nézik úgymond valós időben, és nem maguk állítják össze tetszésük szerint a tartalmakat, pedig elvileg tehetnék. Elég sokan még mindig a műsorújság rabjai, időhöz kötött foglyai. Sokan nézik tehát a reklámokat…

Diclac Dolo reklám

*************************

Diclac Dolo logo – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem valamely híresség utánzására bíztatnak, hanem épp ellenkezőleg, úgy keltik fel benned az igényt, hogy megmutatják, más, hozzád hasonló rendes család is ezt használja, és nem lesz semmi bajuk tőle. Mi több, tán még orvosolja is a problémát. Tehát általad is jól ismert, azaz ráismerhető helyzeteket mutat be, hogy te azt mondd, jé tényleg, velem is így szokott lenni, és akkor megveszel… megveszed…

Ikea reklám

*************************

ikea logo 4 1 a jobb alvásért – 15s +++ Értékelés: 4,4/10

Hogy meg tudd ítélni egy reklám hatását, fel kell készülnöd a befogadására. Egyféleképpen ki kell üresítened magad, hogy minden előítélettől, beállítódástól mentesen engedhesd magad befolyásolni a látottak, hallottak által. Őszintén nyitottnak kell lenned. Nem könnyű, érdemes trenírozni rá. Nem szabad eleve rosszindulattal viseltetned iránta, csak azért, mert reklám. Nem tehet róla, így született. Ne legyél már rasszista…

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo Új RED csomagok – 45s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak az úgynevezett kínjában hülyeségeket beszélő reklámok. Az ilyen akkor keletkezik, ha valójában az új termék nem bír semmiféle lényegi revelációs erővel, nincs benne semmi különlegesen csábító újdonság. Persze ebben az esetben is lehetne értelmes reklámot alkotni, kifejezetten olyan helyzeteket bemutatva, amikor pont ez a megoldás adja magát, és milyen jó, hogy most már csak egy mozdulat, egy érintés, egy harapás, bármi, de inkább jöjjön a látványos ostobaság…

AXE reklám

*************************

axe logo WILD – 20s +++ Értékelés: 3,4/10

Zagyva. Vagy csak nekem az? Hisz annyiféle befogadó van, ahányféle ember, és mivel nincs két egyforma ember, ebből következően végtelen sokféle befogadó van. De tényleg annyira bölcs vagyok. Mit szólsz? Na persze ha nem volnának mégis hasonlóságok embertársaink között, akkor számos tudományág tehetetlen volna, illetve nem is létezne, és mindenki számára egyedi, testreszabott reklámot kéne készíteni. Ez ugyan még nem valósult meg, de hogy mely reklámokat dobja eléd mondjuk a facebook, az bizony már nagyon kezd testreszabott lenni…

Alkategóriák