Mezym reklám
*************************
– 25s +++ Értékelés: 4,4/10
Megtanultuk, hogy istenhez, hazához, családhoz, vagyis a világ fő dolgaihoz való boldog viszonyulás záloga mindig a vonatkozó termék, tehát ami iránt éppen a vevői bizodalmat fel kell ébreszteni. Így, ha használod termékünket, nem lesz gondod az optimális pozíció elfoglalásával e viszonyrendszereken belül. Kevésé konzervatívan is megfogalmazhatod a világ főbb dolgait, de abban az estben is ugyanez a helyzet. A termék pedig bármi lehet…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1206
Soproni Sör reklám
*************************
- Klasszikus – 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Mostanában ritkábban jutok hozzá egy-egy ilyen megírásához, így történhet, hogy nekem, akárcsak egy újszülöttnek, minden reklám szinte új. Na ez azért nem egészen igaz, de mivel reklámot csak ezen kis szösszenetek kedvéért nézek, és csak akkor, amikor szösszenteni van kedvem, vagy érkezésem, viszonylag friss szemmel tudok ránézni egyes példányokra. Így tudnak újból és újból rabul ejteni a sörreklámok.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1122
OTP reklám
*************************
- Személyi kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A banki személyi kölcsön reklámok egy külön alfejezetét jelentik a reklámirodalomnak. Ezen platformon is számtalan írás foglalkozik velük. Pedig azt hinnénk, nem túl sokat kell ragozni azon a közlésen, miszerint megszorultál? Kell pénz? Mi adunk kölcsön nem uzsorakamatra. Ennyi. Hisz aki megszorult, azt vélhetően nem kell meggyőzni, hogy ez egy szar helyzet. Itt téved ön, vágnák rá azonnal a vonatkozó szakemberek. Hisz mindenkinek van egy álma…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1036
valeriana reklám
*************************
- Night FORTE – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Tanultuk már, a reklám először feltár, bemutat egy problémát, majd a terméket hívja segítségül a probléma megoldása végett. Ha fáj a fejed, egyél fejfájdalomcsillapítót. Ha nincs cipőd, vegyél cipőt a cipőboltból. Ha reked a széked, vegyél hashajtót. Egyszerű ok-okozati összefüggések. De ugye ez olyan unalmas. Ezért a kissé összetettebb ok-okozati összefüggések alkalmazása jött inkább a reklámdivatba, amin tán kicsit el kell gondolkodni, de hát így van ez minden magasabb rendű műalkotás esetében is. Nem?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1076
Vodafone reklám
*************************
- Internet Pro csomagok 60s +++ Értékelés: 4,6/10
Vajon hogyan születik egy új ötlet a reklámvilágban? Többször megpróbáltunk már ennek utánajárni, de visszaigazolást még nem kaptunk egyik verzióra sem. Nem is értem, miért nem szólnak hozzám potens személyek a reklámvilágból. De mindegy is, lehet, azért nem, mert még nem találtuk el, hogyan születik. De nem adjuk fel.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1080