Telenor reklám
*************************
Hello Telenor – 60s +++ Értékelés: 4,2/10
Már többször tettünk kísérletet arra, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogyan csírázik ki és szökken szárba egy marketing ötlet. A kiindulás nyilván a termékötlet, amit valahol valamilyen cégnél egy termékmenedzser talál ki, aztán szólnak a kedvenc reklámirodának, marketingügynökségnek, vagy más efféléknek, ehhez kellene valamit kitalálni. És akkor az iroda kitalál és prezentál. Először a megrendelő nézi meg, és dönt, mely koncepció tetszik neki leginkább. Tök mindegy. Nem tudja szegény, mindegyik koncepció valahol legbelül ugyanaz…
CIB reklám
*************************
őszi lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Vannak például alapszínek és alapízek, amelyek kombinációjából állítjuk össze a színek és ízek szinte végtelen kavalkádját. Teljesen hasonlóan vannak alap reklámelemek, vagy ha tetszik reklámarchetípusok, amelyek kombinációjából állíthatjuk össze a reklámok szinte végtelen kavalkádját. Ja, nem. Valahogy a reklámok esetében erősen korlátos ez a kavalkád.
Telekom reklám
*************************
Magenta 1 – 40s +++ Értékelés: 3,4/10
Mivel mindig új és újabb módokon kell bemutatni olyan helyzeteket, amelyben valamiért elengedhetetlen a termék használata, ezért szegény kreatívoknak egyre távolabb kell merészkedniük a trivialitásoktól, mert a trivialitásokon belül újat mondani, na ahhoz már komolyabb fantázia szükségeltetne. No nem arra gondolok, hogy nem kéne elmozdulni mondjuk a telefon esetében attól, vedd, mert ezzel távolba lehet beszélni, hanem hogy mégse vetődjön fel a kérdés, nade most hogy jön ide a telefon?
GLOBUS Ketchup reklám
*************************
ketchup – 30s +++ Értékelés: 5,8/10
Élelmianyagok reklámozásánál természetesen elsődleges az élelmianyag étvágygerjesztő bemutatása, vagyis a képi megfogalmazásnak itt nagy szerepe van. Szinte nem is érdekes, miről szól a történet, ha a megennivaló kellően kívánatosnak tűnik. Elég csak megnevezni, már ha nem volna amúgy is felismerhető, és kész is az igény felébresztése. Minden más, csak ronthat a helyzeten, és csak kivételesen tehetséges kreatív munka tudhat ehhez értéket hozzáadni. Általánosságban viszont ezekre a munkákra elmondható: jobb lett volna, ha hallgattál volna…
telenor reklám
*************************
Mert ezt sem lehet megunni. Az úgynevezett telefonnovellákat. Ezek többnyire néhány másodperc időtartamú történetek egy reklámfilmen belül elbeszélve, és arról szólnak, miért kell azonnal de rögtön valamiért telefonálnunk, és ha már ezt tesszük, akkor tegyük ezt pont ezen szolgáltató szárnyai alatt. Már úgy értem segítségével. Szolgáltatásával. Előfizetésével. Mert van ez az új csomag, és ezzel te valahogy jobban jársz. Nem nagyon, de mégis. Főleg mi a szolgáltató.
Oldalainkat jelenleg 72 vendég és 0 tag böngészi