Tampax reklám

*************************

Tampax Logo PEARL Compak – 20s +++ Értékelés: 4,0/10

Továbbra sem szeretem nézni, amikor szép nőkhöz biológiai létünk „árnyoldalaival” kapcsolatos képeket kell társítanom, azaz amikor felhívják a figyelmem, jusson eszedbe, isten e gyönyörű teremtményei is bizony produkálnak olyan dolgokat, amelyek vonatkozásában magad sem érted, isten miért cseszett ki velünk ezen fiziológiai folyamatok ránk terhelésével, hisz erről mi igazán nem tehetünk. Most hanyagoljuk azt a kisebbséget, akik pont erre gerjednek… vagy nem tudom… lehet, én vagyok ennyire régimódi?

Auchan reklám

*************************

auchan logo Készülj velünk az ünnepekre! – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Néha előfordul egy teljesen átlagos reklámot látva, már majdnem tovább lépek, ám egyetlen 3 másodperces jelentrész mégis megfogja valamiért a tekintetemet. Amúgy gondolom az átlagnéző, tehát nem az olyan alapból és rosszindulatúan cikiző mint én, simán elsiklik felette, és tovább kavargatja az ételt a konyhában, ahova a filmközi reklám ideje alatt kiszaladt. De nekem megakad rajta a szemem, és valamiért roppant különösnek találom. Vajon milyen rendezői elgondolás lehetett mögötte?

Auchan reklám

*************************

auchan logo Korzó – 87s +++ Értékelés: 4,0/10

Mint tudjuk, és mint azt már sokszor láttuk, láttattuk, a reklámok gyakran élnek a hamis illúziókeltés módszerével. Ez sokkal szofisztikáltabb kifejezés, mint a hazugság, mert a hazugság szó mögött gyakran valamiféle gonoszságot is érzékelünk, míg a reklámok útjai inkább csak bizalomépítéssel vannak kikövezve, hogy ezzel a furcsa képzavarral éljek. Ők csak szelíden arra kérnek, őket válasszuk inkább…

Telenor reklám

*************************

telenor logo – 50s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán eljutunk abba a kegyelmi állapotba, ahol már tényleg nem kell szinte semmit sem mondani a termékről, elég csak magát a brand-et a sztori mellé tenni, mert vagyunk már olyan köztudott cég, hogy nincs többre szükség. És nem is tudnánk többet mondani magáról a termékről. Úgyis tudjátok miről van szó. Ugyanarról, mint az összes többi hasonló szolgáltatónál. Hasonló szolgáltatások, hasonló csomagok, és különben is, barátok vagyunk, minek hasonlítgatni. Most arra hajtunk, inkább minket szeress jobban…

Soproni Sör reklám

*************************

soproni uj logo Óvatos Duhaj – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyeket – legalábbis nekem – nagyon nehéz megérteni, mert olyan mértékben katyvasz és logikátlan baromság az egész – legalábbis számomra – hogy ember legyen a talpán, aki felfogja, mi több, a termék iránt fokozottabb késztetést érez hatására. Egyszerűen nem is tudom mire vélni az alkotók szándékát, úgy tűnik – legalábbis számomra – mintha szándékosan gúnyt űznének a kedves befogadóból, és valahol a háttérben jól szórakoznak azokon, akik beveszi, mi több, meg is veszik alkotásukat. És mivel én is ilyen típus vagyok, baromira szeretnék egy ilyen csapathoz tartozni. Please…

Alkategóriák