0.0 of 5 (0 Votes)

Knoppers reklám

*************************

knoppers logo NutBar - 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Hangulat és termék. Jó hangulat + termék. Sokszor csak ennyi kell. A hangulat legyen a megcélozni kívánt célcsoport által diktált. Úgy értem a jóságán felül. Tehát például az idősebb korosztály sem fog jobban bukni a rosszhangulatú reklámokra, mert hogy ők már öregek, és ezzel alapból el van rontva a hangulatuk. Bár nem is tudom, talán ilyen együtt búsulós reklámoknak is lehet termék iránti bizalom növelő hatása. Koporsó reklám? Na jó ugorjunk…

0.0 of 5 (0 Votes)

MOMENTS reklám

*************************

moments logo - 30s +++ Értékelés: 4,2/10

A döntési szabadság komoly dolog. A demokrácia alapja. Persze sohase lehet teljes, hisz társadalomban élünk, ahol döntéseink mások életét is befolyásolhatják, így egyetértőleg szabályok által meghatározott keretek közt kell maradnia döntési szabadságunknak. Ezért törvényeket alkotunk, amelyeket a többség akarata szentesít. És ez jól működik. Tán nem? Lehet hogy nem, de bizonyos termékek szerencsére mindig megadják neked ezt a szabadságot. Ezért kell megvenned nyilván…

0.0 of 5 (0 Votes)

Rossmann reklám

*************************

rossmann logo - 27s +++ Értékelés: 4,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyekben mindenféle csodalények vannak. Vannak benne csodalények vannak. Benne. Csak úgy benne vannak, és akkor valahogy össze vannak kapcsolva az üzenettel, sokszor pusztán azzal, hogy benne vannak. És ha már ott vannak, akkor csak úgy éppen emelik a termék/szolgáltatás iránti bizalmat az ottlétükkel. Mert ezek általában cuki lények, és tényleg jó lenne találkozni velük mondjuk egy drogériában. Nos, menj hát be oda, hátha tényleg ott vannak…

0.0 of 5 (0 Votes)

Vénusz reklám

*************************

Vénusz logo - Vénusz kenőmargarin 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Az elejének semmi köze a végéhez típusú reklámokon belül, mintegy alcsoportként beszélhetünk az úgynevezett általános, vagy univerzális elejű reklámokról, amelyeknél ezt az elejét voltaképp bármilyen termék reklámozása követheti. Például azt mondom, szép. Első rész: mindenféle szép dolgok a tájaktól a nőkig, második rész: és ugyancsak szép az X sonka is alakra, színre, és legfőképp ízre. Ízlelje meg! Vagy mit tudom én…

5 of 5 (1 Vote)

Panangin reklám

*************************

panangin logo - Panangin® Forte 26s +++ Értékelés: 3,8/10

Dialógus. Fontos, hogy jó dialógusok legyenek egy reklámban, ha már erre a formára adta a fejét a kedves kreatív. Meg kell írni tehát egy párbeszédet, ha tetszik, egy minidrámát, amely odakonklúdál… szóval amelynek a végén valami módon pont az adott termék a drámai konfliktus megoldása, vagy feloldása, vagy a katarzis kiváltó tényezője, hisz ez utóbbival minden valamirevaló drámának rendelkeznie kell, legyen az bármilyen mini akár egy reklámban is. Tessék tehát úgymond ezen a szemüvegen keresztül nézni a reklámokat…

Alkategóriák