Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

Igen, megint egy Soproni, de most más jut róla az eszembe. Ha ugyanaz jutna, mint az előző Soproninál, akkor pont idemásoltam volna az előző kritikát, az meg már hogy nézne ki. Azért is érdekes újból és újból megnézni ugyanannak a márkának az újabb és újabb reklámjait, mert nyomon követhetjük azt a kínos próbálkozást, ahogy a kedves reklámalkotók újat szeretnének mondani ugyanarról a márkáról, vagy máshogy szeretnék felhívni a figyelmet ugyanarra a márkára. Mert változni muszáj, ugyanazt az ötletet nem lehet többször eladni. Vagy mégis?

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Alza reklám

*************************

alza logo – 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Nagyon fontos a reklámalkotásnál a megjelenő karakterek karaktere. Vagyis a karakteralkotás. A megalkotott karakterek attitűdje, külseje, belseje, mindenfélesége fog összekapcsolódni az üzenettel, és nagyban befolyásolja az üzenet befogadóját a termék iránti érzelmeit illetően. Persze ha már egy üzlet jól bejáratott, mondjuk például egy web áruház, akkor a kedves vásárló hajlandó elnézni a mégoly ellenszenves reklámkaraktereket is, egyszerűen hozzákapcsolja a brand-hez, és szimplán úgymond útjelző értékűvé teszi, vagyis, ha keresi a szolgáltatást, a céget, a boltot, akkor követi, mint egy turista jelzést a fán. Ronda, hát ronda. Istenem…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dove reklám

*************************

dove logo – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

És ha még azzal is meglepjük a kedves potenciális vásárlót, hogy mi valami olyasmijére is vigyázunk, aminek létezéséről ő még csak nem is tud, na akkor aztán hatalmasat nő a bizodalma irányunkban, hogy lám, milyen gondosak ezek itten. És ha ez az olyasmiség ráadásul olyan nagyon tudományosan olyanság, amit földi halandó elsőre nem is ért, akkor még inkább megnő a bizodalmunk a termék iránt. Mert az jó, ha ilyen is van benne. Legyen benne minél több akármi, csak ne kezdődjön E-vel. Mert az árt. Ennyire azért már értünk hozzá…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Media Markt reklám

*************************

mediamarkt logo – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Már úgy értem, vannak reklámok, amelyek kifejezetten egyetlen csattanóra építenek, és ennélfogva nem is hosszúak. Relatíve. Tehát mondjuk 30 mp helyett csak 25, vagy 20 mp. A másik pólust az úgynevezett poénhalmozó reklámok képviselik, ahol szinte másodpercről másodpercre kapsz valami kacagni valót, úgy kell kivonszolnod közben magad a szobából, nehogy belehalj a röhögésbe. Az egypoénos reklám tehát sokkal kíméletesebb, csak a végén kell egyet röhögni. És hogy melyik a hatásosabb? Nos, ezen lehetne hosszasan vitatkozni, én szívesen mediálok, mint semleges, mondhatnám abszolút immunis fél, mint aki kvázi még életében nem röhögött reklámon.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo havi díjas EU hívás – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Ez a cég régóta hűségesen szállítja nekem a cikizni való reklámokat, bár gondolom a marketing kommunikációs osztályon belül történhettek azóta személyi változások, de úgy tűnik, a reklámkoncepció elfogadási alapelvek változatlanul betonszilárdságúak, mint az alaptörvény. Illetve nem úgy, mert ez tényleg. Biztosan a cégkultúra része. Az osztályra való felvételi interjúk során nyilván reklámkoncepciók közül kell választani, és aki nem elég hülyét választ, az nem felel meg a szigorú felvételi követelményeknek.

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 33 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

5.png0.png7.png7.png3.png4.png
Ma97
Tegnap250
Ezen a héten97
Ebben a hónapban4499
2014.10.25 óta507734

Látogató infó

  • IP: 35.172.195.82
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2020. január 20. hétfő, 15:38