Dreher reklám

*************************

Dréher logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Mint tudjuk, a magyar sörreklámok külön kasztot képviselnek a magyar reklám palettán, már ami az eszementséget illeti. Lehet, egy sörreklám maffiáról van szó, amely védelmi pénz fejében gondoskodik arról, nehogy az észszerűség, a logika betörjön ebbe a piaci szegmensbe, és tönkretegyen mindent. És igazuk van, mi ezt szoktuk meg, jönnek a sört nem tartalmazó képek, valami furcsa szöveggel, aztán végre a sör, amúgy gusztusosan, és ha szomjasak vagyunk, rögtön kiveszünk egyet a hűtőből a kedvenc márkájúból. Persze a márka korántsem biztos, hogy egyezni fog a képernyőn látottal…

neogranormon reklám

*************************

neogranormon logo - 45s +++ Értékelés: 4,6/10

Értem, érzem, kezelem. Ez a szlogen ebben a reklámban. Hát én nem. Igen, így igaz, nem értem, nem érzem a reklámok hatásmechanizmusának lényegét. Állandóan szétszálazom őket apró kicsi részletekre, azokat cikizem, és nem értem, hogy egy reklám úgymond az eredőjével hat, vagyis abban a 30 másodpercben senkisem akad fenn a részleteken, hanem csak egyféle eredő hatást érzékel, és annak kell pozitívnak lennie. Az apró részletek pedig a tudat alatt segítik ezt összerakni. Most már világos? Nem. Menthetetlen vagy…

Telenor reklám

*************************

Telenor logo - 50s +++ Értékelés: 4,4 /10

Oké, akkor nézzük e szolgáltató egy másik imázs reklámfilmjét, az egyik itt látható, amelyben foglalt bölcsességekért nem kell távoli shaolin kolostorokat felkeresnünk, és még csak a kung-fu alapelemeivel sem kell megismerkednünk. Bár szerintem ez nem is olyan rossz ötlet, ajánlom a kedves szolgáltató figyelmébe. Egyszerűen figyelnünk kell csak a reklámokat, és előbb-utóbb szemünk elé kerül majd e bölcseleti munka, amelyért még csak fizetnünk sem kell. Hacsaknem a reklámblokkok figyelésével eltöltött idővel, de hát ki ne szeretne reklámokat nézni…

Telenor reklám

*************************

Telenor logo - 50s +++ Értékelés: 4,2/10

Mint ahogy azt már sokszor láttuk, a nagy, jól ismert cégek megengedhetik maguknak, hogy úgynevezett imázs reklámokban lubickoljanak, vagyis a termékről alig szót ejtve, tetszőleges zagyvaságokat hordjanak össze ízlésük szerint. És többnyire nincs jó ízlésük. Nyilván az a cél, mivel szabad a gazda, valami nagyon szép, rokonszenves, bölcs, vicces vagy ehhez hasonló tartalmakkal ámítsák el a kedves befogadót, ezzel is növelve szemükben a cég – hogy is mondjam – arcát, arculatát, imázsát. És mindezt általában 30 másodpercben. Na ja…

PICK reklám

*************************

Pick logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Merjünk nagyot mondani. Most nem feltétlenül a nagyotmondás, mint hazugság értelemben, hanem olyan nagy társadalmi akciórádiuszi értelemben, ha érted mire gondolok. Nem érted. Például ilyesmi, hogy Magyarországot a berekdereki lókolbász íze tette ismertté a világban. Vagyis, ha a terméked valóban közismert, akkor ne félj olyan megállapításokat tenni, amelyek a terméknek világ és/vagy országos hatáskörű, nem kifejezetten a termék rendeltetésszerű használatának megfelelő szerepet tulajdonítanak.

Alkategóriák