CIB reklám

*************************

cib logo – minősített fogyasztóbarát lakáshitelek otthonról 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Gügyögő reklámoknak hívom azokat a reklámokat, amelyek kvázi gyerekmese köntösben, ilyesféle díszletekben jelenik meg, és így próbálja üzenetét hatékonyan átadni. Sokat láttunk már ilyet, igaz, először illetem őket ezzel a névvel, bár úgy tettem, mintha mindig is ezen a néven emlegettem volna a vonatkozó reklámtípust. Továbbra is kérdés, vajon miért gondolják az alkotók, hogy ez a forma hatékony? Nyilván, mert értenek hozzá, nem úgy, mint én. Úgyhogy megint elgondolkodtam ezen a kampányon bár egyszer itt már megtettem.

Burger King reklám

*************************

burger king logo – Whooper 30s és 110s +++ Értékelés: 4,8/10

Mint azt már megtanultuk, a nagyon bevezetett márkáknak is kell a reklám, egyrészt a fogyasztói elmében való állandó jelenlét  biztosítása érdekében, másrészt, hogy az esetleges újdonságokról tudósítsunk, vagy egyszerűen az étvágy gerjesztés kedvéért, mind átvitt- mind pedig direkt értelemben. Itt a direkt értelmű étvágygerjesztés érhető tetten, de nyilván túl kellett lépni pusztán a termék gusztusos bemutatásán, elvégre kreatívok vagyunk, vagy mi…

Flector reklám

*************************

flector logo – Dolo Rapid 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Ha a reklám tisztán animáció, vagyis nincsenek benne igazi élő szereplők, akkor egy rakás gond lekerül a reklámalkotók válláról, és minden bizonnyal olcsóbb is. Nem kell például Palma de Mallorca-n forgatni. Vagy mondjuk lehet gusztustalan dolgokra való cuccot reklámozni anélkül, hogy óhatalanul elképzeljük a filmben szereplő valódi személyt a gusztustalanság hordozójaként. Összegezve, plusz költség nélkül szárnyalhat szabadon a kreatív fantáziája. Hát kell ennél több?

EXODERIL reklám

*************************

exoderil logo – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Mint már sokszor láttuk, van az a reklámkategória, amikor szép nőkkel gusztustalan dolgokat, pontosabban azok ellenszerét reklámozzuk. Pontosabban ti reklámozzátok. S bár elméletben tudjuk, a szép nők is pisilnek, kakilnak, gombásodnak itt-ott, mégis egyfajta abúzust érzünk, pontosabban érzek (én állítás!) ilyenkor. Azóta is kutatom, vajon mi viszi rá a (szép)lélek kedves reklámalkotókat az ilyesféle agresszió megvalósítására. Valami gyerekkori trauma lehet.

Rexona reklám

*************************

Rexona logo MotionSense izzadásgátló – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Egy terméket sokszor azért szeretünk meg, mert függetlenül attól, mire szolgál, olyan életvezetési tanácsokkal lát el, amelyek pont kivezethetnek egy aktuális élethelyzetbeli válságunkból. Innentől kezdve olyan hálásak vagyunk neki a gyakorlatilag életmentő tanácsaiért, hogy őt fogjuk vásárolni ezentúl még akkor is, ha hirtelen nem is tudjuk, mire való. Nem baj, pont ez a lényeg, ha mondjuk eddig nem profi lágytojásfőzővel főztél lágytojást, ezután majd azzal fogsz, mert ő mentette meg az életed.

Alkategóriák