Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

CIB reklám

*************************

cib logo őszi lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Vannak például alapszínek és alapízek, amelyek kombinációjából állítjuk össze a színek és ízek szinte végtelen kavalkádját. Teljesen hasonlóan vannak alap reklámelemek, vagy ha tetszik reklámarchetípusok, amelyek kombinációjából állíthatjuk össze a reklámok szinte végtelen kavalkádját. Ja, nem. Valahogy a reklámok esetében erősen korlátos ez a kavalkád.

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Telekom reklám

*************************

telekom logo Magenta 1 – 40s +++ Értékelés: 3,4/10

Mivel mindig új és újabb módokon kell bemutatni olyan helyzeteket, amelyben valamiért elengedhetetlen a termék használata, ezért szegény kreatívoknak egyre távolabb kell merészkedniük a trivialitásoktól, mert a trivialitásokon belül újat mondani, na ahhoz már komolyabb fantázia szükségeltetne. No nem arra gondolok, hogy nem kéne elmozdulni mondjuk a telefon esetében attól, vedd, mert ezzel távolba lehet beszélni, hanem hogy mégse vetődjön fel a kérdés, nade most hogy jön ide a telefon?

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

GLOBUS Ketchup reklám

*************************

globus logo ketchup – 30s +++ Értékelés: 5,8/10

Élelmianyagok reklámozásánál természetesen elsődleges az élelmianyag étvágygerjesztő bemutatása, vagyis a képi megfogalmazásnak itt nagy szerepe van. Szinte nem is érdekes, miről szól a történet, ha a megennivaló kellően kívánatosnak tűnik. Elég csak megnevezni, már ha nem volna amúgy is felismerhető, és kész is az igény felébresztése. Minden más, csak ronthat a helyzeten, és csak kivételesen tehetséges kreatív munka tudhat ehhez értéket hozzáadni. Általánosságban viszont ezekre a munkákra elmondható: jobb lett volna, ha hallgattál volna…

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

telenor reklám

*************************

Telenor logo – Hiper M Net és M Talk #Belefér   40s +++ Értékelés: 3,8/10

Mert ezt sem lehet megunni. Az úgynevezett telefonnovellákat. Ezek többnyire néhány másodperc időtartamú történetek egy reklámfilmen belül elbeszélve, és arról szólnak, miért kell azonnal de rögtön valamiért telefonálnunk, és ha már ezt tesszük, akkor tegyük ezt pont ezen szolgáltató szárnyai alatt. Már úgy értem segítségével. Szolgáltatásával. Előfizetésével. Mert van ez az új csomag, és ezzel te valahogy jobban jársz. Nem nagyon, de mégis. Főleg mi a szolgáltató.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

ROSSMANN reklám

*************************

rossmann logo – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Igen, ez az érzés létezik. De tényleg. Hogy kiváltságos vagyok valahol, hogy most előnyt, különlegesebb bánásmódot élvezek a többiekkel, az átlaggal szemben. Például amikor vásárolok egy könyvesboltban, és a kasszánál előveszem a vonatkozó törzstagősvásárló vagy milyen kedvezményre jogosító kártyámat, akkor bizony én is érzek valamiféle kellemes melegséget a szívem tájékán, hogy íme, én most egyféleképpen kiemelkedtem a tömegből, mondhatni kiválasztott vagyok, és kicsit szánakozva nézek le az alant hömpölygő szürke, egynemű embermasszára. Na ez a marketing. Ez a marketing ereje. Érted most már?

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 11 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

hívjmegegykávéra

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

5.png3.png6.png8.png5.png6.png
Ma93
Tegnap151
Ezen a héten965
Ebben a hónapban664
2014.10.25 óta536856

Látogató infó

  • IP: 3.236.97.49
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2020. július 05. vasárnap, 12:30