Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Szallas.hu reklám

*************************

szallashu logo – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Igen, én megértem, illetve szakmailag nyilván így helyes, hogy egy reklámkampány megpróbál valamiféle ikonikus jelet bevésni a kedves potenciális fogyasztó lelkébe, amelyből aztán közismert szófordulat, szólás, szimbólum, esetleg közhely lesz, és így kitörölhetetlenné válik az emberiség tudatából. Szerencsés esetben még a hozzákapcsolt terméket, termékcsoportot sem felejtik el idővel. Ideális esetben, mint a nagy költők egy-egy sora, úgy éghet be a tudatokba a jól kitalált kép és/vagy szlogen, már ha jól dolgoztak a kreatívok. Mert mint tudjuk, dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a kreatív megy az égen, stb, stb…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

baba reklám

*************************

baba logo fürdősampon – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Szóval tényleg nem értem még mindig. Miért fogok jobban rákattanni egy termékre, ha megtekintek egy kellemes, vagy annak szánt filmecskét, tegyük fel tetszik, majd a végén megemlítenek egy terméket, annak semmilyen tulajdonságát nem szóba hozva. Igen, igen, százszor volt szó róla, hogy hangulat így, meg úgy, hogy összekapcsolom tudat alatt, meg felett a termékkel, és ha meglátom a polcon, nyilván a valahogy ismerős után fogok nyúlni, ezt igazolták a brit tudósok tanulmányai és a komolyabbaké is nyilván. De akkor én miért nem nyúlok?

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Telekom reklám

*************************

telekom logo extra gyors internet – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak az úgynevezett katyvaszoló reklámok. Nem, semmi új, csak most találtam ezt a jó kis kifejezést, hogy katyvaszoló reklámok. Eddig is sok katyvaszoló reklámot elemeztem itt, csak nem használtam rájuk ezt a kifejezést, hogy katyvaszoló reklámok. Hát most használom, és használni is fogom ezentúl. Hacsak el nem felejtem. Szóval olyan reklámok, amelyek tök katyvaszok, vagyis egymás hegyén-hátán megannyi összefüggéstelen sületlenség, amelyeknek közük sincs valamiféle termékhez…

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Flip TV reklám

*************************

flip logo – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak a főnökök. Mindenhol van egy főnök. És a főnöknek mindig van fixaideája. Amihez ragaszkodik. De ez nem baj, annál nagyobb kihívás a saját koncepció érvényesítése. Ugye? Úgy megcsinálni, hogy a főnök fixaideája is benne legyen, ugyanakkor a saját koncepciónk is látszódjon, nem könnyű. Ugyanis előfordulhat, hogy a főnök sem buta. Ritkán, de lehetséges. Én is voltam főnök, tudom. Mindig észrevettem, ha hasonló módon akartak trükközni velem. Nem is lehetett, mert kivétel nélkül minden jó ötlet az enyém volt. A beosztottjaim is mindig ezt igazolták vissza. Na ugye…

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Tantum Verde reklám

*************************

tantumverde logo szopogató tabletta – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Észrevettem, hogy mostanában már olyan reklámokat is „megtámadok”, amelyekben voltaképp nincs is semmi különös. Észrevettem, hogy mostanában, ha olyan reklámokat „támadok” meg, amelyekben voltaképp nincs is semmi különös, azokban is mindig van valami különös. Úgy amúgy a reklámokban mindig van valami különös. Például, hogy miért vannak egyáltalán? De ebbe most nem fogunk belemenni, ebből akadémiai székfoglalókat szoktak tartani. Én is tudnék, csak most nem akarok. Ilyen vagyok, na. Szóval például a modern reklámokban, vagy a magára valamit adó reklámokban mindig van valami elemelés, valami szimbolikus, valami metaforikus, valami… tényleg, van valami egyáltalán ezekben a reklámokban?

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 56 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png9.png4.png1.png8.png7.png
Ma109
Tegnap250
Ezen a héten878
Ebben a hónapban4083
2014.10.25 óta494187

Látogató infó

  • IP: 3.234.210.89
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2019. november 22. péntek, 13:57

És még ezek is: