• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

A jóízű boldogság

Milli reklám

*************************

milli logo – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Nagyon szeretnék bekerülni egy olyan reklámba, ahol enni kell. Olyan finomakat mutatnak mindig, amikor ilyesmiről van szó. Jó lesz a mellékszerep is, nem baj, ha csak negyvenezret kapok, a többit majd leeszem a forgatáson. Persze lehet, pont ez a baj ezekkel a reklámokkal. Durván elterelik a figyelmet a voltaképpeni céltermékről, ami rendszerint ezen ételeknek valamely alkotóeleme, de legalább kenyérre kenik. De mi mást is tehetnének?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2022. november 17
Találatok: 1039

Bővebben: A jóízű boldogság

0 comments
1k views

Emészt a család

Mezym reklám

*************************

mezym logo  – 25s +++ Értékelés: 4,4/10

Megtanultuk, hogy istenhez, hazához, családhoz, vagyis a világ fő dolgaihoz való boldog viszonyulás záloga mindig a vonatkozó termék, tehát ami iránt éppen a vevői bizodalmat fel kell ébreszteni. Így, ha használod termékünket, nem lesz gondod az optimális pozíció elfoglalásával e viszonyrendszereken belül. Kevésé konzervatívan is megfogalmazhatod a világ főbb dolgait, de abban az estben is ugyanez a helyzet. A termék pedig bármi lehet…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2022. október 29
Találatok: 1158

Bővebben: Emészt a család

0 comments
1.1k views

Nők sörrel

Soproni Sör reklám

*************************

soproni uj logo - Klasszikus – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Mostanában ritkábban jutok hozzá egy-egy ilyen megírásához, így történhet, hogy nekem, akárcsak egy újszülöttnek, minden reklám szinte új. Na ez azért nem egészen igaz, de mivel reklámot csak ezen kis szösszenetek kedvéért nézek, és csak akkor, amikor szösszenteni van kedvem, vagy érkezésem, viszonylag friss szemmel tudok ránézni egyes példányokra. Így tudnak újból és újból rabul ejteni a sörreklámok.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2022. október 11
Találatok: 1077

Bővebben: Nők sörrel

0 comments
1k views

Bankszerelem

OTP reklám

*************************

Otp bank Logo - Személyi kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

A banki személyi kölcsön reklámok egy külön alfejezetét jelentik a reklámirodalomnak. Ezen platformon is számtalan írás foglalkozik velük. Pedig azt hinnénk, nem túl sokat kell ragozni azon a közlésen, miszerint megszorultál? Kell pénz? Mi adunk kölcsön nem uzsorakamatra. Ennyi. Hisz aki megszorult, azt vélhetően nem kell meggyőzni, hogy ez egy szar helyzet. Itt téved ön, vágnák rá azonnal a vonatkozó szakemberek. Hisz mindenkinek van egy álma…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2022. szeptember 18
Találatok: 991

Bővebben: Bankszerelem

0 comments
991 views

Gondolat altatás

valeriana reklám

*************************

valeriana night forte logo - Night FORTE – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Tanultuk már, a reklám először feltár, bemutat egy problémát, majd a terméket hívja segítségül a probléma megoldása végett. Ha fáj a fejed, egyél fejfájdalomcsillapítót. Ha nincs cipőd, vegyél cipőt a cipőboltból. Ha reked a széked, vegyél hashajtót. Egyszerű ok-okozati összefüggések. De ugye ez olyan unalmas. Ezért a kissé összetettebb ok-okozati összefüggések alkalmazása jött inkább a reklámdivatba, amin tán kicsit el kell gondolkodni, de hát így van ez minden magasabb rendű műalkotás esetében is. Nem?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2022. szeptember 02
Találatok: 1027

Bővebben: Gondolat altatás

0 comments
1k views
  1. Akkor is...
  2. Testes siklás
  3. Töltött pillanatok
  4. Betét, és nem banki...

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

8. oldal / 204

  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top