Sport szelet reklám

*************************

sportszelet logo Sport RAJT– 25s +++ Értékelés: 4,6/10

Hát persze. Ha már van egy bejáratott, és szerintünk (szerintük) nem lejáratott kampányunk egy remek bejáratott és szerintünk (szerintük) nem lejáratott karakterrel, akkor használjuk is minden új termékvariációra, így gazdaságos. Használjuk, amíg szereti a közönség, amíg örömmel üdvözli a képernyőn, amíg szinte családtagként tekint rá, mint szeretett régi barátra. Megdolgoztunk érte, bevezettük, megszerettettük, viszi a hátán a terméket. Ha meg egyesek továbbra sem értik (én) mi történik ezekben a klipekben, az vessen magára. Különben is, vagy szereti valaki már akár ősidők óta ezt a csokit, vagy nem. Ez a csoki ugyanis már reklámfüggetlen…

Canesten reklám

*************************

Canesten logo – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Tulajdonképpen el is mehetne az életkedvem, mivel munkásságom jelentős részét szenteltem annak, hogy ráébresszem a reklámalkotókat, nagyon veszélyes a szép női nemhez gusztustalan dolgokat nyilvánosan képzettársítani, mert komoly népességfogyást idézhet elő. Ugyanis erősen csökkentheti egy adott nő szexuális felszólító erejét egy adott férfi vonatkozásában, és így előfordulhat, az adott férfinek… férfinak elmegy a kedve a népességnöveléstől. Gondoltam, van akkora társadalmi akciórádiuszom, hogy kiváltsam a kellő hatást a reklámalkotókból. Nincs…

Lioton reklám

*************************

lioton logo – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak az úgynevezett mindegy reklámok. Vagy keret reklámok. Vagy biankó reklámok. Szóval azok a reklámok, ahol a kerettörténet nem termékfüggő, abba bármely más, de legalábbis hasonló jellegű termék beilleszthető. Beszéltünk már erről többször, de nem árt az ismétlés, vagyis a jelenség többoldalú megvilágítása. Vizsgára készülőknek ajánlom, gyűjtsék ki szöveggyűjteményemből (nálam is lehet kapni) a hasonló témában írottakat.

Telekom reklám

*************************

telekom logo Magenta 1 – 45s +++ Értékelés: 4,0/10

Hazudnak-e a reklámok? Hülye kérdés, miután ezen a platformon számos írásban mondtam erre igent. Lehet, mégsem hülye kérdés, mert mi van, ha ezek voltaképp nem hazugságok? A termék persze létezik, és minden bizonnyal működik, vagyis a megtervezésekor elképzelt célnak megfelel. A kérdés az, vajon az ezen túlmutató állítólagos megfeleléseket, amelyek nyilvánvalóan nem igazak, hazugságnak tekintsük-e egy reklám esetében?

Globus reklám

*************************

globus logo majonéz – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Még nem szerepeltem reklámfilmben, de szeretnék. Evős reklámfilmben szeretnék leginkább szerepelni. Mert ott lehet sokat enni. Gondolom. Nyilván többször fel kell venni, és akkor nyilván többször kell enni. Nem mintha éheznék, sőt, le kéne adnom jó pár kilót, de az olyan más, amikor úgy eléd tesznek mindenféle finomságot, és neked csak annyi a dolgod, hogy nagyon jóízűen falatozzál, jelezve a kedves nézőknek, ennél a terméknél nincs jobb a világon. Tudnám csinálni…

Alkategóriák