PICK reklám
*************************
- 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Merjünk nagyot mondani. Most nem feltétlenül a nagyotmondás, mint hazugság értelemben, hanem olyan nagy társadalmi akciórádiuszi értelemben, ha érted mire gondolok. Nem érted. Például ilyesmi, hogy Magyarországot a berekdereki lókolbász íze tette ismertté a világban. Vagyis, ha a terméked valóban közismert, akkor ne félj olyan megállapításokat tenni, amelyek a terméknek világ és/vagy országos hatáskörű, nem kifejezetten a termék rendeltetésszerű használatának megfelelő szerepet tulajdonítanak.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 518
PennyMARKET reklám
*************************
- 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak az úgynevezett placebo reklámok. Mint tudjuk, a placebonak, azaz a hatóanyag nélküli orvosságnak, vagy orvosságnak látszó tárgynak, esetleg körülménynek pszichés hatása van, ami nem elhanyagolható, ha a szervezet gyógyító energiáinak mozgósításáról van szó. Aminthogy egyes reklámok sem tartalmaznak a termékre vonatkozó specifikus hatóanyagot, csak pszichésen próbálnak hatni…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 521
Szallas.hu reklám
*************************
- 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egyáltalán nem mindegy, milyen termékhez, milyen reklámtípust választunk. Ugye emlékszünk rá, három alapvető reklámfajtát különböztettünk meg, a promóciós, az imázs, és a harmadik fajta, amire még nem találtam igazán jó nevet. Most hirtelen az überfasza név jut az eszembe, vagyis ahol a terméket kvázi megváltóként állítják be. Tehát az első feladat, megtalálni a termékhez leginkább illő, azt a leghatékonyabb módon népszerűsítő formát. Ez általában nemigen sikerül…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1153
Bővebben: Bolond gomba, bolond család
Orbit reklám
*************************
– amikor itt lesz az ideje 60s +++ Értékelés: 4,4/10
Természetesen napi aktualitások hátára is fel lehet, illetve inkább fel kell ültetni a termékről szóló üzenetet, de egyáltalán nem mindegy melyikre. Nyilván a betörtek Pista bácsi trafikjába szerű napi aktualitás háta nem elég erős ahhoz, hogy hosszabb távon hordozni legyen képes egy termék-népszerűsítő komoly üzenetet. Tehát olyan napi aktualitásokban kell utazni, ami sok napi aktualitás, és emlékezetes is bír lenni. Ilyen például, hogy véget ért a covid bezártság…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 932
Bővebben: Valahogy bele kell tenni...
CIB reklám
*************************
– minősített fogyasztóbarát lakáshitelek otthonról 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Gügyögő reklámoknak hívom azokat a reklámokat, amelyek kvázi gyerekmese köntösben, ilyesféle díszletekben jelenik meg, és így próbálja üzenetét hatékonyan átadni. Sokat láttunk már ilyet, igaz, először illetem őket ezzel a névvel, bár úgy tettem, mintha mindig is ezen a néven emlegettem volna a vonatkozó reklámtípust. Továbbra is kérdés, vajon miért gondolják az alkotók, hogy ez a forma hatékony? Nyilván, mert értenek hozzá, nem úgy, mint én. Úgyhogy megint elgondolkodtam ezen a kampányon bár egyszer itt már megtettem.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 941
Bővebben: Kutyás, cicás reloaded