Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo hétköznapi szuperképességek – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Amikor ezt az egészet annakidején elkezdtem, az volt az apropó, hogy a gyerekek tudtak reklámost játszani, vagyis találd ki az elején, mit reklámoz a végén. És többször is lehetett ugyanarra a filmre játszani, mert annyira nem volt összefüggés. Azóta ez sokat fejlődött, finomodott, mert úgy tudják már ugyanezt művelni, hogy szinte végig látható a termék, mégis elfelejted a (hülye) sztori miatt. Ezt érhetjük tetten ennél a reklámnál is, amely márka egyike a nekem eddig a legtöbb témát adóknak. Hálás vagyok érte...

K&H reklám

*************************

knh logo személyi kölcsönök – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Alkalom szüli a tolvajt, tarja a mondás. Persze ezzel nem azt akarom mondani, a bankok mind tolvajok (mondjuk egy kicsit azért igen), hanem azt kutatom, milyen pszichológiai, és/vagy reklámpszichológiai eszközt használnak a reklámalkotót és/vagy a termékalkotók a hitelfelvételi hajlandóság fokozására. Persze ehhez el kéne végeznem a megfelelő iskolákat, nehogy már itt együltő helyemben kitaláljam, ez komoly dolog. Vagy fel kell vállalnom, igenis iskolateremtő elme vagyok, és nagy felelősség az ilyen felismerés, mert innentől kezdve kötelességem az emberiség oktatása. Mondhatni megváltása…

Calcium Sandoz reklám

*************************

Calcium Sandoz logo – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Nos, mivel továbbra sincs semmi jele a reklámvilágban, hogy idekint úgymond helyzet van, én sem foglalkozom vele, megyek tovább itt a megszokott módon, annál is inkább, mivel e tevékenység abszolút online, vagyis nincs zavartatva holmi vírusok által, kivéve a számítógépre veszélyeseket, de hát ezekkel már régóta együtt élünk, jóban-rosszban kitartunk egymás mellett. Ennek jegyében fordulok rá a most következő filmecskére, ahol nagyon viccesen propagálnak egy kalcium hiány megelőzésére való kalcium tablettát.

TENA reklám

*************************

Tena logo lady SLIM – 20s +++ Értékelés: 4,0/10

Arra gondoltam, megnézem már, e vészterhes idők vajon hogyan tükröződnek a reklámokban? Sehogy. The show must go on. Bár, ha jobban belegondolok, ez így helyes, igenis a népnek látnia kell, az élet megy tovább, és minél kevésbé térünk el megszokott életformáinktól, annál kevésbé fogja az egyén létbizonytalanságban érezni magát. E nemes cél megvalósítása érdekében tehát – legalábbis az eddig általam látott esetekben – a reklámoknál az átalakítás alatt az értékesítés zavartalanul folytatódik. Csak a fejre tessék vigyázni, tudják, állványok, meg minden…

STADA reklám

*************************

Grippostad logo – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Midőn ezen sorokat írom, az emberiség éppen a COVID-19, azaz a koronavírussal szemben vívja élet-halál harcát. Igaz, az emberiség folyamatosan vívja élet-halál harcát elsősorban saját maga ellen, de ezt jó néha másra fogni, pedig az előbbi nem annyira halálos. Na most a fentieknek történetünk szempontjából különösebb jelentősége nincsen, mert az egy reklám, és nem kíván az emberiség alapvető ontológiai (lételméleti – jó szó, jegyezd meg) problémáival foglalkozni. Illetve annyiban talán mégis, hogy a tünetek, amelyeket a reklámozott szer enyhíteni kíván, akár a fentnevezett szubmikroszkópikus biológiai organizmussal való fertőződöttség tünetei is lehetnének…

Alkategóriák