Vénusz reklám
*************************
- Vénusz kenőmargarin 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Az elejének semmi köze a végéhez típusú reklámokon belül, mintegy alcsoportként beszélhetünk az úgynevezett általános, vagy univerzális elejű reklámokról, amelyeknél ezt az elejét voltaképp bármilyen termék reklámozása követheti. Például azt mondom, szép. Első rész: mindenféle szép dolgok a tájaktól a nőkig, második rész: és ugyancsak szép az X sonka is alakra, színre, és legfőképp ízre. Ízlelje meg! Vagy mit tudom én…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1600
Bővebben: Szakértők egymásközt
Panangin reklám
*************************
- Panangin® Forte 26s +++ Értékelés: 3,8/10
Dialógus. Fontos, hogy jó dialógusok legyenek egy reklámban, ha már erre a formára adta a fejét a kedves kreatív. Meg kell írni tehát egy párbeszédet, ha tetszik, egy minidrámát, amely odakonklúdál… szóval amelynek a végén valami módon pont az adott termék a drámai konfliktus megoldása, vagy feloldása, vagy a katarzis kiváltó tényezője, hisz ez utóbbival minden valamirevaló drámának rendelkeznie kell, legyen az bármilyen mini akár egy reklámban is. Tessék tehát úgymond ezen a szemüvegen keresztül nézni a reklámokat…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1753
nasic reklám
*************************
- 20s +++ Értékelés: 4,0/10
(Amikor ezt írom, éppen zajlik az ukrán-orosz háború. Úgy tűnik, ez a reklámokat nem érdekli. Mondjuk engem igen, de nehogy már a reklámok felügyelet nélkül maradjanak ?)
Egy reklámfilmben fontos a vizualitás, hiszen az egy film. Mondhatni ez a fő kommunikációs csatornája. Olyannyira fő, hogy vigyázni kell, nehogy eltakarja azt, ami a fő, magát az adott termék fogyasztására felszólító üzenetet. Nagyon sok példát láthatunk erre a hibára. Vagy nem tudom. Lehet, ez a jobb sorsra érdemes reklámkészítők passzív ellenállása a bugyutasággal szemben. Ez volna a gerilla reklám?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1141
gorenje reklám
*************************
20s +++ Értékelés: 4,8/10
Ez is egy olyan reklám, amelyből voltaképp csak egyetlen pillanat fogott meg, és tett fel bennem kérdéseket. Volt már ilyen, de nem baj, ha a felvetett gondolat további gondolatok felvetésének forrása. Tulajdonképpen azon csodálkozom el mindig, miért szükséges egy reklámban a „hogyan lesz jó neked, ha ezt a terméket veszed”-re is bemutatni ötleteket azon kívül, ami a termék jellegéből következik. Tehát azon kívül, hogy ez a vasaló jobban vasal, attól az izétől meg elmúlik a hasmenésed stb. Nem, azt is muszáj bemutatni, hogyan leszel te úgy általában boldog a termékből kifolyólag. És innentől kezdve nagy baromságok jönnek…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1183
Whiskas reklám
*************************
– 15s és 60s +++ Értékelés: 4,6/10
Több olyan munkát láttunk már, amelyekben felfedezhető volt egy jobb sorsra érdemes, vagy legalább magát annak tartó rendező oroszlánköröm mutogatása, csak hát egyelőre még nem jött el a kedvező pillanat és/vagy lehetőség, de addig is meg kell élni valamiből. (Lehet, tévedek, láttunk már nagy rendezőktől is reklámfilmet.) Ebből következően minél rövidebbre vágják a teljes verziót a reklámidő megtakarítása céljából, annál inkább sérül a művészileg gondosan megalkotott rendezői szimbólumrendszer, és megy mindez az érthetőség rovására. Én itt például teljesen el voltam veszve.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2429