Prostagutta reklám
*************************
füzike cseppek – 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Egy reklámon általában egyértelműen látszik a megrendelő pénztárcájának vastagsága, és ez tartalomtól teljesen független. Úgy értem, nem a pénztárca vastagsága szabja meg a tartalom minőségét, mintegy semmi köze hozzá. De látszik. És gondolom, pusztán ez is befolyásolhatja a kedves potenciális vásárlót. Ezért kétségtelenül nagyobb elvárással kell szembenéznie a tartalmi minőséget illetően egy úgymond vékonyabb pénztárcából finanszírozott promóciónak.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2276
Dove reklám
*************************
izzadásgátló – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Úgy tűnik, a pandémia nem különösebben hagy nyomot a reklámok világában, sehol egy vakcina reklám, vagy miért éppen remdesivir-t vegyek más hasonló termék helyett, miért éppen ez a termék tesz engem egy életre boldoggá. Na jó, tényleg kicsit morbid lenne, miszerint ameddig nem ismertem ezt a terméket, addig naponta meghaltam, de ennek vége. Most már ezt a terméket használom. Úgyhogy nagyon helyesen a nincs itt semmi látnivaló tessék tovább haladni elve mentén maradunk a megszokott környezetben, például a hónaljak vidékén…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 473
Verbena keksz reklám
*************************
– 15s és 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Nem tudom miért lepődök meg újból és újból, amikor egy teljesen és tökéletesen érthetetlen reklámot látok, pedig lám, magam is használtam most velük kapcsolatban a tökéletes jelzőt. Tökéletesen érthetetlen. Nem könnyű ilyet alkotni. Egy reklámnak látszó tárgy. Olyan, mint egy reklám, meg is mondják, mit reklámoz, miközben te (én) semmiféle kapcsolatot nem tudsz felfedezni a történet és a termék között. Ezért tökéletes. Ugyanis kis jóindulattal szinte mindenbe bele lehet magyarázni szinte mindent, de ebbe nem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 594
Lifebuoy reklám
*************************
alkoholos kéztisztító gél – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A termékek többségének triviális a használati módja, úgymond magukért beszélnek. Mégis a reklámok jó része erről szól, és nem arról, miért pont ezt használd. De ez nem baj, mert nyilván a hogyan szól erről-ön van a hangsúly. Ha szebben szól, mint a hasonló termékről szóló, akkor nyilván ezt választom az helyett. Mint ahogy a kortesbeszédeknél sem az a lényeg, ki mit ígér, mert mindenki Kánaánt ígér, hanem hogy hogyan ígéri. Persze az illemkódex szerint más termékét nem illik pocskondiázni, szemben a más párt politikusával. Azt szabad. Milyen békés is ez a reklámvilág…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 521
Liderin reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Rengeteg étrendkiegészítő reklámmal találkozhatunk, de mi van akkor, ha az adott étrendkiegészítő egy potencianövelő étrendkiegészítő? Azt is reklámozni kell, joga van hozzá. De hogyan reklámozzunk egy potencianövelő étrendkiegészítőt? Például vaskos humorral, hogy mondjuk egy csúnya nővel szemben kellene helytállnunk. Emlékszünk még a Potemix reklámokra és Gézára? Keress rá a keresőmben jobbra fent…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 989