• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

A legkisebb közös többszörös

Telenor reklám

*************************

Telenor logo - 50s +++ Értékelés: 4,2/10

Mint ahogy azt már sokszor láttuk, a nagy, jól ismert cégek megengedhetik maguknak, hogy úgynevezett imázs reklámokban lubickoljanak, vagyis a termékről alig szót ejtve, tetszőleges zagyvaságokat hordjanak össze ízlésük szerint. És többnyire nincs jó ízlésük. Nyilván az a cél, mivel szabad a gazda, valami nagyon szép, rokonszenves, bölcs, vicces vagy ehhez hasonló tartalmakkal ámítsák el a kedves befogadót, ezzel is növelve szemükben a cég – hogy is mondjam – arcát, arculatát, imázsát. És mindezt általában 30 másodpercben. Na ja…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. július 14
Találatok: 612

Bővebben: A legkisebb közös többszörös

0 comments
612 views

A szalámimotor

PICK reklám

*************************

Pick logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Merjünk nagyot mondani. Most nem feltétlenül a nagyotmondás, mint hazugság értelemben, hanem olyan nagy társadalmi akciórádiuszi értelemben, ha érted mire gondolok. Nem érted. Például ilyesmi, hogy Magyarországot a berekdereki lókolbász íze tette ismertté a világban. Vagyis, ha a terméked valóban közismert, akkor ne félj olyan megállapításokat tenni, amelyek a terméknek világ és/vagy országos hatáskörű, nem kifejezetten a termék rendeltetésszerű használatának megfelelő szerepet tulajdonítanak.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. július 07
Találatok: 674

Bővebben: A szalámimotor

0 comments
674 views

Magyarföldíz

PennyMARKET reklám

*************************

Penny Market logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak az úgynevezett placebo reklámok. Mint tudjuk, a placebonak, azaz a hatóanyag nélküli orvosságnak, vagy orvosságnak látszó tárgynak, esetleg körülménynek pszichés hatása van, ami nem elhanyagolható, ha a szervezet gyógyító energiáinak mozgósításáról van szó. Aminthogy egyes reklámok sem tartalmaznak a termékre vonatkozó specifikus hatóanyagot, csak pszichésen próbálnak hatni…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. június 27
Találatok: 655

Bővebben: Magyarföldíz

0 comments
655 views

Bolond gomba, bolond család

Szallas.hu reklám

*************************

szallashu logoszallashu farok logo - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egyáltalán nem mindegy, milyen termékhez, milyen reklámtípust választunk. Ugye emlékszünk rá, három alapvető reklámfajtát különböztettünk meg, a promóciós, az imázs, és a harmadik fajta, amire még nem találtam igazán jó nevet. Most hirtelen az überfasza név jut az eszembe, vagyis ahol a terméket kvázi megváltóként állítják be. Tehát az első feladat, megtalálni a termékhez leginkább illő, azt a leghatékonyabb módon népszerűsítő formát. Ez általában nemigen sikerül…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. június 17
Találatok: 1422

Bővebben: Bolond gomba, bolond család

0 comments
1.4k views

Valahogy bele kell tenni...

Orbit reklám

*************************

orbit logo – amikor itt lesz az ideje 60s +++ Értékelés: 4,4/10

Természetesen napi aktualitások hátára is fel lehet, illetve inkább fel kell ültetni a termékről szóló üzenetet, de egyáltalán nem mindegy melyikre. Nyilván a betörtek Pista bácsi trafikjába szerű napi aktualitás háta nem elég erős ahhoz, hogy hosszabb távon hordozni legyen képes egy termék-népszerűsítő komoly üzenetet. Tehát olyan napi aktualitásokban kell utazni, ami sok napi aktualitás, és emlékezetes is bír lenni. Ilyen például, hogy véget ért a covid bezártság…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. június 07
Találatok: 1058

Bővebben: Valahogy bele kell tenni...

0 comments
1k views
  1. Kutyás, cicás reloaded
  2. A hamburger hangja
  3. Feri a fakír
  4. Csúszós gomba

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

16. oldal / 204

  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top