Mindig TV reklám
*************************
Mindig TV Extra – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek tudják, mit szeret az emberiség. Úgy en bloc. És persze a cég pont ezt kínálja, ezt a terméket, amit mindenki szeret enni, inni, használni. Milyen jó, hogy vannak ilyen cégek. Illetve vannak ilyen reklámok, amelyek tudják ezt, és ennél fogva iszonyú könnyű dolguk van. Te figyelj, mivel te is szeretsz ilyet enni, inni, csinálni, hát tessék, éppen ilyet gyárt, szolgáltat ez a cég. Mert ember vagy te is, tehát ez a nagy közös nevező. Például mindenki halandó. Ezzel ugye te sem tudsz vitatkozni…
Szentkirályi víz reklám
*************************
ásványvíz – 40s +++ Értékelés: 4,8/10
Nem mindig tök friss reklámokat fikázok, hanem ami éppen a kezem ügyébe akad. De azért igyekszem legalább 1 év sugarú körből választani, bár nem tudom, miért lenne ez megkötés számomra. Egyáltalán, miért lenne bármi is megkötés a számomra? Például az, ha egy reklám néhai, és azóta már szent királyunkkal, mint szimbolikával akar hazafias asszociációs rohamot kelteni bennem nyilván csak azért, hogy ne merjem e reklámot negatív jelzőkkel illetni, akkor miért is kéne e lelki pressziónak engednem? (Igen, kicsit strapás ilyen körülményes mondatokat olvasni, de ne légy lusta.)
provident reklám
*************************
jólfestő kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Aztán vannak a reklámkampányok. Ahol egy kaptafára megy egy rakás klip. Ugyanazok a keretek és/vagy szereplők, és ugyanannak a cégnek reklámozza egy, vagy többféle termékét kicsit többféle módon. Itt is megéltünk már több ilyet, éppen eleget ahhoz, hogy megpróbáljuk meglátni, vajon mi is az értelme az ilyesféle „reklámcsokor” kialakításának? Vajon mennyivel ad többet, mint egy szingli spot? Kár, hogy nem értek a reklámpszichológiához, most agyalhatok s beszélhetek hülyeségeket…
Raiffeisen reklám
*************************
minősített fogyasztóbarát lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Most már világosan kirajzolódik a trend, és ez azért jó, mert a kissé gyengébb képességű kreatívok is tudják követni. Reklámjaik nem lógnak ki a trendből. Trend van, illetve rend van a reklámpiacon. Mintha összefognának a kedves reklámügynökségek, s így a kegyetlen nézettségi verseny helyett szépen mindenki egyformán részesülhet a nézői figyelemből. Tényleg kellene már valamiféle kartellezés elleni törvény ide is…
normaflore reklám
*************************
probiotikum család – 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek egy életen át tartó szövetséget ígérnek a jó érdekében, vagyis ezek az úgynevezett őrangyal típusú reklámok, esett már róluk szó. Itt az őrangyal szerepét természetesen a termék tölti be, mintegy óvón lebegve nem a vizek, hanem a kedves potenciális fogyasztó felett. Amíg az ásó, kapa, nagyharang el nem választ titeket. (Ha kicsavarva, rosszul idézel egy szólást, az mindig nagyon vicces.) (Az is nagyon vicces, ha erre mintegy kiszólva, felhívod a figyelmet.) Ebből a szempontból a legmenőbbek azok a termékek, amelyeket természetüknél fogva csecsemőkortól, az aggastyánkorig lehet fogyasztani. Például a levegő, a víz, a só, a testsúly, a … (ez is nagyon vicces volt)
Oldalainkat jelenleg 130 vendég és 0 tag böngészi