Zewa reklám
*************************
papírtörlők – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egy kampányban nagyon fontos az állandó visszatérő elemek megválasztása. Hisz ezek az elemek lesznek majd a brend úgymond képviselői, ők leszenek majd a pálcika a nyalókában (hű ez szép volt), úgy hordozzák majd az üzenetet, mint Atlasz a földgolyót (ez se semmi). Egyszerűen ráragadnak majd a brendre mintegy megszemélyesítve azt. És itt a majd-on van a hangsúly. Mert a bevésődéshez idő kell. Kellő számú verzió, kellő számban ismételve. Különben a majd-ból soha lesz…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1208
Soproni sör reklám
*************************
hétköznapi szuperképességek – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Amikor ezt az egészet annakidején elkezdtem, az volt az apropó, hogy a gyerekek tudtak reklámost játszani, vagyis találd ki az elején, mit reklámoz a végén. És többször is lehetett ugyanarra a filmre játszani, mert annyira nem volt összefüggés. Azóta ez sokat fejlődött, finomodott, mert úgy tudják már ugyanezt művelni, hogy szinte végig látható a termék, mégis elfelejted a (hülye) sztori miatt. Ezt érhetjük tetten ennél a reklámnál is, amely márka egyike a nekem eddig a legtöbb témát adóknak. Hálás vagyok érte...
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1232
Bővebben: Hétköznapi szupersör
K&H reklám
*************************
személyi kölcsönök – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Alkalom szüli a tolvajt, tarja a mondás. Persze ezzel nem azt akarom mondani, a bankok mind tolvajok (mondjuk egy kicsit azért igen), hanem azt kutatom, milyen pszichológiai, és/vagy reklámpszichológiai eszközt használnak a reklámalkotót és/vagy a termékalkotók a hitelfelvételi hajlandóság fokozására. Persze ehhez el kéne végeznem a megfelelő iskolákat, nehogy már itt együltő helyemben kitaláljam, ez komoly dolog. Vagy fel kell vállalnom, igenis iskolateremtő elme vagyok, és nagy felelősség az ilyen felismerés, mert innentől kezdve kötelességem az emberiség oktatása. Mondhatni megváltása…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1911
Calcium Sandoz reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Nos, mivel továbbra sincs semmi jele a reklámvilágban, hogy idekint úgymond helyzet van, én sem foglalkozom vele, megyek tovább itt a megszokott módon, annál is inkább, mivel e tevékenység abszolút online, vagyis nincs zavartatva holmi vírusok által, kivéve a számítógépre veszélyeseket, de hát ezekkel már régóta együtt élünk, jóban-rosszban kitartunk egymás mellett. Ennek jegyében fordulok rá a most következő filmecskére, ahol nagyon viccesen propagálnak egy kalcium hiány megelőzésére való kalcium tablettát.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1884
TENA reklám
*************************
lady SLIM – 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Arra gondoltam, megnézem már, e vészterhes idők vajon hogyan tükröződnek a reklámokban? Sehogy. The show must go on. Bár, ha jobban belegondolok, ez így helyes, igenis a népnek látnia kell, az élet megy tovább, és minél kevésbé térünk el megszokott életformáinktól, annál kevésbé fogja az egyén létbizonytalanságban érezni magát. E nemes cél megvalósítása érdekében tehát – legalábbis az eddig általam látott esetekben – a reklámoknál az átalakítás alatt az értékesítés zavartalanul folytatódik. Csak a fejre tessék vigyázni, tudják, állványok, meg minden…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1407
Bővebben: Reklám korona idején