Tesco reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Gondolkodtál már azon, milyen nehéz jó szlogent kitalálni? Ha még nem, gondolkodj el rajta. A szlogen adja a gerincét a spotnak, lehet rá építkezni. Ha jó a szlogen, sziklára építkezel és nem homokra, amiképp a biblia is megjegyzi egy helyütt. Természetesen a régen divatos, mintegy direkt szlogenek ideje már régen lejárt, már akkor, amikor divatosak voltak, vagyis régen, mint például a cipőt a cipőboltból. A mai szlogenek sokkal összetettebbek, már nem mondattanilag, sokkal inkább szemantikailag, már ha szabad ezt a kifejezést használnom. Vagyis mélységük van. Gondolati mélységük…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2195
Bővebben: Mindenkinek másképp szlogen
Telenor reklám
*************************
Hello Telenor – 60s +++ Értékelés: 4,2/10
Már többször tettünk kísérletet arra, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogyan csírázik ki és szökken szárba egy marketing ötlet. A kiindulás nyilván a termékötlet, amit valahol valamilyen cégnél egy termékmenedzser talál ki, aztán szólnak a kedvenc reklámirodának, marketingügynökségnek, vagy más efféléknek, ehhez kellene valamit kitalálni. És akkor az iroda kitalál és prezentál. Először a megrendelő nézi meg, és dönt, mely koncepció tetszik neki leginkább. Tök mindegy. Nem tudja szegény, mindegyik koncepció valahol legbelül ugyanaz…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 801
Bővebben: Kellemes próbaidőszakot!
CIB reklám
*************************
őszi lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Vannak például alapszínek és alapízek, amelyek kombinációjából állítjuk össze a színek és ízek szinte végtelen kavalkádját. Teljesen hasonlóan vannak alap reklámelemek, vagy ha tetszik reklámarchetípusok, amelyek kombinációjából állíthatjuk össze a reklámok szinte végtelen kavalkádját. Ja, nem. Valahogy a reklámok esetében erősen korlátos ez a kavalkád.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 757
Telekom reklám
*************************
Magenta 1 – 40s +++ Értékelés: 3,4/10
Mivel mindig új és újabb módokon kell bemutatni olyan helyzeteket, amelyben valamiért elengedhetetlen a termék használata, ezért szegény kreatívoknak egyre távolabb kell merészkedniük a trivialitásoktól, mert a trivialitásokon belül újat mondani, na ahhoz már komolyabb fantázia szükségeltetne. No nem arra gondolok, hogy nem kéne elmozdulni mondjuk a telefon esetében attól, vedd, mert ezzel távolba lehet beszélni, hanem hogy mégse vetődjön fel a kérdés, nade most hogy jön ide a telefon?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 872
Bővebben: Hülye lettem 1 napra
GLOBUS Ketchup reklám
*************************
ketchup – 30s +++ Értékelés: 5,8/10
Élelmianyagok reklámozásánál természetesen elsődleges az élelmianyag étvágygerjesztő bemutatása, vagyis a képi megfogalmazásnak itt nagy szerepe van. Szinte nem is érdekes, miről szól a történet, ha a megennivaló kellően kívánatosnak tűnik. Elég csak megnevezni, már ha nem volna amúgy is felismerhető, és kész is az igény felébresztése. Minden más, csak ronthat a helyzeten, és csak kivételesen tehetséges kreatív munka tudhat ehhez értéket hozzáadni. Általánosságban viszont ezekre a munkákra elmondható: jobb lett volna, ha hallgattál volna…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2156