2 1 1 1 1 1 Rating 2.00 (1 Vote)

Neogranormon reklám

*************************

neogranormon logo – 45s +++ Értékelés: 4,4/10

Ha már szellemes nem tudsz lenni, legyél primitív. Szólj úgy a kedves potenciálishoz, mint a gyermekhez, jó szóval oktasd, és persze játszani is engedd. Beszéltünk már erről, hogy az ötlettelenség hogyan deformálja, mondhatni infantilizálja a megjelenítést, a közlés formáját. Ilyenkor a meseszerűen megszólaló tartalomról azt gondolják az alkotók, ez a formából adódóan vicces, ennélfogva nem kell nagyon kínlódni az ötletcunami beindításával, ilyesmire nincs is szükség…

***************

***************

A ragyogónak tartott, és minden bizonnyal jól megfizetett (igen, irigység) ötlet természetes többszörösen kihasználtatik, van női és férfi változat is. Miért is ne lenne. Hát nem mindennap szülünk ilyen kincseket, nem szabad elherdálni.

Egy hámosodást elősegítő krémről van szó, amely – és vélhetőleg ez így is van – elősegíti a felületi sebek gyorsabb hámosodását. Szóval a levágott lábat azért nem növeszti vissza… te, ez milyen volna, féllábú kalózkapitány bekeni a csonkját ezzel, és visszanő, ha már mese. Igaz kellene mondani, azért ennyire nem, és akkor lenne benne nem, ami kerülendő, de én bevállalnám, de hát vagyok én egy kreatív?

Ehelyett sokkal reálisabb történet kerekedik ki a szemünk előtt, csak semmi túlzás, fő az egyszerűség. Ha Dani bőre mesélni tudna. Ugye itt egyféle sebkenőcsről van szó, tehát szükségünk lesz sebekre. Természetesen nem lelki sebekre… na itt egy másik ötlet mondjuk egy antidepresszáns reklámra. Ha Dani lelke mesélni tudna… de ez most nem az, úgyhogy valódi sebekre volna szükség. Valami természetesen megtörténhetre. Ez a Dani, mint látjuk, egy jóképű fiatalember, akinek volt egy baráti társaságban eltöltött hétvégéje, és leégett kicsit, elesett kicsit valami labdajáték hevében, és szintén valami hülye fogadásból, még tetováltatta is magát. Ezek mind felületi bőrsérülések, amire a mi kenőcsünk adhat gyógyírt. Persze biztos voltak csajok is, de egy kissé talán ízléstelen volna bőrsérüléseket csajokkal összefüggésbe hozni, hacsaknem a tetoválás pont valami csajok előtti menőzés okán született. Egy szó, mint száz, ha a mi krémünk szemüvegén át szemléljük a világot, Dani jócskán kimeríti az ideális alany fogalmát.

Hogy hol néznek engem infantilis debil hülyének, az abból derül ki, hogy az itt ábrázolt Dani nem gyerek. Mert ha az volna, nem szólnék egy szót sem. De hozzám fordulnak ezekkel a negédes, súgó-búgó szavakkal, miszerint ha Dani bőre mesélni tudna. B.meg vagy mondd el szárazon, legfeljebb valami jól meganimált animáció segítségével, mi ez a hármashatás izé, vagy tegyél bele egy akkora poént, hogy még én is elvigyorodjak, a gyerek meg ne értsen belőle egy kukkot se.

De most komolyan, tényleg revelációként hatott rátok, amikor Zoli, vagy Hilda elővette a fánktól zsírfoltos storyboard vázlatait a meetingen, és azt mondta, ezt kapjátok ki, ha Dani bőre mesélni tudna. Tök állat, mi? A gyereknek otthon bejött, amikor mondtam neki, tudod Adalbi, ha a fogkeféd mesélni tudna, bizony nagyon elszomorodva mondaná mit látott a szájacskádban, hogyan panaszkodtak a fogacskáid a sok cukor miatt, meg hogy milyen ritkán találkoznak velem – mármint a fogkefével. Szóval ezért gondoltam. Jól gondoltad Zolikám, kapsz pénzt, nesze.

Ilyen egyszerű. De szerintem még ennyi munka sem volt mögötte. Vagy ha igen, akkor az nagyon szomorú. Az a szerencsétek, pontosabban az a szerencsém, hogy nem nézek reklámokat úgymond online, mert vagy fizetős csatornák, vagy letöltések révén jutok hozzá a mindennapi betevő tartalomhoz. Ja, meg híroldalak. Így el tudom kerülni, hogy kényszerítve legyek a gyerekmeséiteket nézni esetenként azokkal a „jópofa” kis mindenféle figurákkal, manókkal, tündérekkel, gonosz baktérium pacákkal, ilyesmikkel.

Na persze ha követő méréseitek valós forgalomnövekedést mutatnak ki egy-egy ilyen debil mese nyomán, akkor nem szóltam semmit, akkor nektek van igazatok, akkor hajrá, csak így tovább, hülyítsetek tovább, én kérek elnézést…

*******************************************************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10