Magyar
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

ALGOFLEX reklám

*************************

algoflex rapid logo – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Ki ne szeretne a rekkenő nyári napon egy jókora gesztenyefa árnyában a subán heverészve órákig szemlélődni, miközben a pulikutyánk csaholva vigyázza a birkanyájat. Jót inni a kút hűs vizéből, délben szalonnázni, jóféle parasztkolbászt karikázni komótosan. Pásztorbotot farigcsálni. Ki ne szeretné inkább lassan múlatni az időt, mintsem stresszes őrületben rohangálni. Ki ne szeretné, hogy ne kelljen gyors megoldás. Semmire. Mert amilyenre ilyen kéne, az inkább eleve ne legyen…

***************

***************

Magyarán ki ne szeretné, hogy ne kelljen sietni. Mert az ember csak úgy nem sietne sehová, mindig valamilyen kellés készteti erre. Vagyis valamiféle kényszer. Te szereted, ha kényszerítenek? De ha már erre kényszerít az élet téged, vagyis ha már úgy is szar neked, akkor tudd meg, manapság már mindenre van gyors megoldás. És máris sorakoznak a szemléltető példák. Gyorsan kell a kaját elkészíteni, gyorsam kell a csavart behajtani, nincs lassú farigcsálás, jaj és persze gyorsan kell a pénzt utalni, gyorsan kell fogat mosni, borotválkozni, takarítani, vásárolni, helyet változtatni, mert ugyebár nem akarsz várni. Gondolom azért, mert várni rossz. Nyilván unalmas. Képzeld el, csak te meg a gondolataid. Még a végén kénytelen lennél pásztorbotot farigcsálni várakozás közben. Na persze mi tudjuk, azért nem akarsz várni – és erre a reklámszövegnek sincs ideje kitérni, nem is arra való – mert egyszerűen nem teheted meg, hisz akkor másoknak is várni kellene rád és ez többek közt azért is rossz, mert a rád várakozók sorában olyanok is lennének, akik a pénzt adják neked. Ezért hajtasz te is arra, hogy preferáld a gyors megoldásokat, tehát nyugodtan mondhatsz igent a reklámban feltett kérdésre.

Na ugye. Üdvözlet a fedélzeten, te is benne vagy a célcsoportunkban, és ezért nyilván érdekelni fog ez a termékajánlatunk. Szóval, ha a gyors megoldások híve vagy, akkor miért nem választod a mi termékünket, ha fáj a fejed? Teljesen értetlenül állunk hezitálásod láttán, hacsak nem vagy mazochista. Azok szeretik, ha jó sokáig fáj a fejük, meg akármilyük. De tényleg, eddig olyan embernek ismertünk, aki minden másban a gyors megoldások híve, és tessék, pont a fejfájás elmulasztásában követ el mulasztást, amiért most nekünk korholóan rád kell szólnunk, vajh miért nem választod ebben az esetben is a gyors megoldást? Mert hogy ez a szer gyors és hatékony. Nem olyan lassú és hatékonytalan, mint amilyeneket eddig szedtél. Rapid megoldás, hogy minél előbb azt csinálhasd, amit szeretnél. Rapid. Semmi, csak a szövegírónk el akarta kerülni a szóismétlést. Egyébként ez trendibb szó is mellesleg. Ja, hülye vagyok, kötelező, hisz benne van a termék nevében. Bocs, de hát én is elnézhetek néha dolgokat.

Szlogen: ha nincs időd a fejfájásra. Érted? Ez vicces is. Hát kinek volna ideje a fejfájásra. Illetve illeszkedik modern, pénz vezérelte világunk rohanó stílusához, hisz ugyebár ott semmire sincs időnk, nehogy már egy fejfájás elraboljon akármennyit is a kevés időnkből.

Igen, tudom, így kell ezt csinálni, és ezt az egészet ilyen vidám, harsány hangon elmondani, mintha ez volna a mi normál ügymenetünk, ennek az életstílusnak a himnuszát zengjük mi is. Persze, te hülye, hát nem a juhásznak akarjuk eladni a fejfájáscsillapítót, annak soha nem fáj a feje, hanem ezeknek a rohanós fiatal embereknek, akiknek nincs idejük tökölni egy kis fejfájással, ami nyilván attól van ilyen fiatal korukban, hogy olyan rohanósak. De végül is ez nem a mi gondunk, ilyen ez a társadalom, pénzből él, pénzből élünk mi is, szóval lehet eltolni a biciklit.

Akkor most már csak azt mondd meg te bölcs kreatív, a reklámkészítés rohanásában tényleg nem lehet valamivel ötletesebb, szellemesebb reklámokat előállítani? Jó, hát egy felet tényleg asszociáltál, a gyorsról a gyors megoldásokra, és hogy mindenki a gyors megoldásokat szereti – nem igaz – és hogy mindenki arra hajt – nem igaz – de rendben van, valahogy össze kellett hozni, persze kicsit béna azt sugallani, lehetnek olyan emberek, akik nem bánják, ha tovább fáj a fejük, mint kéne. És akkor jössz ezekkel a hülye példákkal, amelyek nem is fél asszociációk, hanem félre asszociációk, mert csak a gyors szó a kapocs, és azt hiszed, ez majd kapocs lesz a kedves befogadó fejében is, pedig abban leginkább a fájás a kapocs kisbarátom, ami egy vad bika, és az új szer gyorsabban lerodeózza, mint a régi, vagy gyorsabban fut, mint a régi, vagy mit tudom én, mert ezek sem túl jó ötletek, de a tiednél kicsit értelmesebb, ha már muszáj. Pásztorbotot lehet, szépet tudnál faragni…******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 4 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

5.png5.png6.png0.png1.png4.png
Ma133
Tegnap171
Ezen a héten623
Ebben a hónapban5310
2014.10.25 óta556014

Látogató infó

  • IP: 18.234.97.53
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2020. október 29. csütörtök, 20:55