1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

ALGOFLEX reklám

*************************

algoflex rapid logo – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Ki ne szeretne a rekkenő nyári napon egy jókora gesztenyefa árnyában a subán heverészve órákig szemlélődni, miközben a pulikutyánk csaholva vigyázza a birkanyájat? Jót inni a kút hűs vizéből, délben szalonnázni, jóféle parasztkolbászt karikázni komótosan. Pásztorbotot farigcsálni. Ki ne szeretné inkább lassan múlatni az időt, mintsem stresszes őrületben rohangálni? Ki ne szeretné, hogy ne kelljen gyors megoldás semmire? Senki. Mert amilyenre ilyen kéne, az inkább eleve ne legyen. Na jó, a gyorsbeton nem rossz...

***************

***************

Na ugye. Üdvözlet a fedélzeten, te is benne vagy a célcsoportunkban, és ezért nyilván érdekelni fog ez a termékajánlatunk. Szóval, ha a gyors megoldások híve vagy, akkor miért nem választod a mi termékünket, ha fáj a fejed? Teljesen értetlenül állunk hezitálásod láttán, hacsak nem vagy mazochista. Azok szeretik, ha jó sokáig fáj a fejük, meg akármilyük. De tényleg, eddig olyan embernek ismertünk, aki minden másban a gyors megoldások híve, és tessék, pont a fejfájás elmulasztásában követ el mulasztást, amiért most nekünk korholóan rád kell szólnunk, vajh miért nem választod ebben az esetben is a gyors megoldást? Mert hogy ez a szer gyors és hatékony. Nem olyan lassú és hatékonytalan, mint amilyeneket eddig szedtél. Rapid megoldás, hogy minél előbb azt csinálhasd, amit szeretnél. Rapid. Semmi, csak a szövegírónk el akarta kerülni a szóismétlést. Egyébként ez trendibb szó is mellesleg. Ja, hülye vagyok, kötelező, hisz benne van a termék nevében. Bocs, de hát én is elnézhetek néha dolgokat.

Szlogen: ha nincs időd a fejfájásra. Érted? Ez vicces is. Hát kinek volna ideje a fejfájásra. Illetve illeszkedik modern, pénz vezérelte világunk rohanó stílusához, hisz ugyebár ott semmire sincs időnk, nehogy már egy fejfájás elraboljon akármennyit is a kevés időnkből.

Igen, tudom, így kell ezt csinálni, és ezt az egészet ilyen vidám, harsány hangon elmondani, mintha ez volna a mi normál ügymenetünk, ennek az életstílusnak a himnuszát zengjük mi is. Persze, te hülye, hát nem a juhásznak akarjuk eladni a fejfájáscsillapítót, annak soha nem fáj a feje, hanem ezeknek a rohanós fiatal embereknek, akiknek nincs idejük tökölni egy kis fejfájással, ami nyilván attól van ilyen fiatal korukban, hogy olyan rohanósak. De végül is ez nem a mi gondunk, ilyen ez a társadalom, pénzből él, pénzből élünk mi is, szóval lehet eltolni a biciklit.

Akkor most már csak azt mondd meg te bölcs kreatív, a reklámkészítés rohanásában tényleg nem lehet valamivel ötletesebb, szellemesebb reklámokat előállítani? Jó, hát egy felet tényleg asszociáltál, a gyorsról a gyors megoldásokra, és hogy mindenki a gyors megoldásokat szereti – nem igaz – és hogy mindenki arra hajt – nem igaz – de rendben van, valahogy össze kellett hozni, persze kicsit béna azt sugallani, lehetnek olyan emberek, akik nem bánják, ha tovább fáj a fejük, mint kéne. És akkor jössz ezekkel a hülye példákkal, amelyek nem is fél asszociációk, hanem félre asszociációk, mert csak a gyors szó a kapocs, és azt hiszed, ez majd kapocs lesz a kedves befogadó fejében is, pedig abban leginkább a fájás a kapocs kisbarátom, ami egy vad bika, és az új szer gyorsabban lerodeózza, mint a régi, vagy gyorsabban fut, mint a régi, vagy mit tudom én, mert ezek sem túl jó ötletek, de a tiednél kicsit értelmesebb, ha már muszáj. Pásztorbotot lehet, szépet tudnál faragni…******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10