Vodafone reklám
*************************
új RED tarifa csomag – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Igen, sokszor e filmecskék a tömörítés magasiskoláját mutatják be, amennyiben voltaképp egy egész nagyjátékfilm anyagát képesek 30 másodpercbe sűríteni. Megszületett, élt, meghalt. Kész. Közben ilyen volt mindig. Valami pozitív persze. Te is ilyen leszel, ha a mi termékünket eszed. Vagy valami ehhez hasonló. Igen, a mi termékünkhöz is ezt a nagyszerű jelzőt illeszthetjük, ami ennek a nagyjátékfilmnek a hősét jellemzi. Nézd meg, és hidd el, termékünk birtoklásával ugyanezt az érzést is birtokolni fogod. Nézd meg, és vedd meg. Vedd meg. Könyörgök, vedd meg…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1446
NUROFEN reklám
*************************
– 110s +++ Értékelés: 5,0/10
Persze. Gyerekek is meg tudnak betegedni, szükségük van mindenféle gyógyszerekre. És mivel az ilyesmit pénzért adják, reklámozásukra is szükség van. Szükség van? Jó kérdés, hisz ha baj van, úgyis cselekszünk, magunk is utánajárunk, milyen szerek volnának alkalmasak a baj orvoslására. Még akár az orvost is, meg az ő gyógyszerészét is megkérdezzük, felkeressük. Reklám nélkül. Az ám, de tetszik tudni vannak alternatívák, meg piac, meg verseny, meg profit, hisz Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 940
Béres reklám
*************************
Béres Magnézium 375 mg – 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Az a szerencséjük a reklámfilm alkotóknak, hogy az emberek túlnyomó többsége még mindig realtime, azaz valós időben fogyasztja a tartalmakat. Többen igazítják a napirendjüket egy adott tévécsatorna adott műsorának kezdetéhez, mintsem hogy maguk határoznák meg, mikor és mit szeretnének nézni, mert bizonytalanok még a kábelszolgáltatók online videotékájának használatát illetően is. Így hát szépen odaülnek a készülék elé, és kénytelenek reklámblokkokat is nézni, és még ha ki is mennek közben a konyhába, azért általában hallótávolságon belül maradnak…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1149
Bővebben: 375 az őrület csökkentő
Dreher reklám
*************************
– 45s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond axiómákat gyártanak kiindulásul, és azokból vezetik le aztán a termék nagyszerűségét. Ilyeneket mondanak, hogy minden valami csak akkor valami, ha valami, vagy nincsen olyan, hogy izé, vagy soha nem lehet ezt, vagy azt csinálni, mert az izé az egy hogyishívják, vagy más efféléket és kész. Fogadd el ezeket alaptételként, máskülönben semmit sem fogsz érteni. Aki pedig az alaptételünket sem érti, az nem érdemli meg, hogy a mi kiváló termékünket használja, egye, igya, vagy amit kellene vele tennie, hogy üdvözülhessen. Én ebbe a kategóriába tartozom az alábbi reklámot illetően. Is.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1304
Enterol reklám
*************************
probiotikum – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmények reklámozásánál szinte adja magát a harcra, küzdelemre való asszociáció. Hiszen valóban küzdelem zajlik, mert nyilván valami bajunk van éppen, ezért küzdünk az egészségünkért, esetleg az életünkért, hogy ne mondjam. És ha már adja magát, nosza használjuk is fel. Miért is hagynánk ki ezt a lehetőséget? Ha már harc, hát legyen harc. Egyébként, bár ez a reklám még „békeidőben” készült, mostanában amúgy is harcias hangulatban van az ország…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 836