1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

neogranormon reklám

*************************

neogranormon logo - 45s +++ Értékelés: 4,6/10

Értem, érzem, kezelem. Ez a szlogen ebben a reklámban. Hát én nem. Igen, így igaz, nem értem, nem érzem a reklámok hatásmechanizmusának lényegét. Állandóan szétszálazom őket apró kicsi részletekre, azokat cikizem, és nem értem, hogy egy reklám úgymond az eredőjével hat, vagyis abban a 30 másodpercben senkisem akad fenn a részleteken, hanem csak egyféle eredő hatást érzékel, és annak kell pozitívnak lennie. Az apró részletek pedig a tudat alatt segítik ezt összerakni. Most már világos? Nem. Menthetetlen vagy…

 ***************

***************

Ez egy ilyen bőrápoló, bőr regeneráló krém, ennek megfelelően a reklámban sok bőrt látni. Nagyon helyesen. És természetesen ennek ellenére itt sem derül ki jó sokáig, mit is reklámozunk. De ez nem baj, így van ez rendjén, csigázni kell felfelé a kedves befogadót. Tulajdonképpen a termék megjelenéséig, bármely filozofikus eszmefuttatás hordozója is lehetnének az itt látható képsorok.

Például kapcsolat. Az élet rövid. Mindig lesznek szorosabb és kevésbé szoros kapcsolataink és magányos pillanataink. Mindig lesznek korokon átívelő és rövidtávú kötődéseink. De bárhogyan is lesz, erre a kapcsolatra mindig támaszkodhatsz, bárhogy is alakul sorsod. XY Bank. Start diákhitel, akár 80 éves kortól is.

Például boldogság. Sokszor csak hosszú évek múlva ismered fel, milyen boldog pillanataid voltak akkor. Sokszor csak hosszú évek képesek rádöbbenteni, amit akkor bukásnak éreztél, egy új, boldog élet első lépése volt. És hogy ezek a pillanatok nem múlhassanak el nyomtalanul, válaszd az új Preserve tarifa csomagunkat. Feleannyiért, kétszer több gigabyte.

Például szeretet. Szeretetben élni annyit jelent, élni. Megfogni valaki kezét, egymás szemébe nézni, ölelni, valakire gondolni, beleszédülni a tudatba, vagy nekem. WithYou. A desszert.

És így tovább, majd jöhetnek a termék-specifikus képsorok. Ami pedig a képsorokat illeti, amit a költségvetés megenged. Rendben, itt azért igyekeztek sok bőrt mutatni, és ha tudod előre, mi a termék, lehet éppen aha élményed. Ja, értem, a pattanásos kamasz! Ja, értem, a fürdőző hölgy a leégett hátával, mert ugye jó látom, az egy leégett hát. Ja értem, készül az érettségi tabló! Ja, ezt nem értem… talán mert hogy sminkelnek ott a háttérben, nem tudom. Meg az aluljáróban tapicskolás sem igazán jön le bőrileg, a szerelmi jelenetben talán a taperolás, az is bőr, a baba új bőr, a rőzsét cipelő ember és gyereke, ja értem, hogy ha tördeled a rőzsét akkor az biztos nagyon igénybe veszi a bőrödet, és végül a csaj szalad az erdőben, ja értem, valamiért olyan helyeken szalad, ahol az ágak össze-vissza vagdossák a bőrét. Ő tudja. De szerencsére ő már megszólal, és bőrös szöveget nyom ott a fűben fekve. Kérdést tesz fel magának:

Hogy vagyok a bőrömben? Érdekes kérdés, nekem még soha nem jutott eszembe, legfeljebb átvitt értelemben. Ja értem, ez benne a szellemes, hogy most direkt értelemben értjük. És meg is kapjuk a választ, a nő érzi és érti a bőrét. Mondjuk én is érzem, talán még te is, de érteni kurvára nem értem, miért pont ott nő most ki egy pattanás, nem beszélve az egyéb nem kívánt jelenségekről, ami lehet övsömör, pikkely sömör, mindenféle gombásodás, kiütések stb. Állítólag a bőrgyógyászok is nagyon sokszor zavarban vannak ez ügyben. De szerencsére ez a nő érti, különben is, nem kell már megint fennakadni a részleteken, értjük, hogy érti, már ami ennek a krémnek a használhatóságát illeti. Ezzel kezeli, mert ez gyógyító, védő réteget képez a bőrön. És azt is érti, hogy van benne négy aktív hatóanyag, ami visszaállítja a bőr egészséges állapotát. Ezt én is értem, meg te is, gondolom. Az jó, hogy van benne nem kevesebb, mint négy aktív hatóanyag. Ez olyan meggyőző. A négy mindig több, mint az egy, a kettő, vagy a három. Jó, ha tudok ilyen számokat. A drogériában ezentúl mindig gondosan megnézem, hány hatóanyag van egy adott termékben, és négynél alább soha nem fogom adni. Ez tök olyan, mint a bornál. 12 fok alkohol tartalom alatt nem bor a bor. Ezt is mindig nézd meg a boltban. Jó, ha tudsz ilyen számokat. Tényleg köszönöm. A cipővel is így van. 41 és feles alatt nem veszek cipőt, mert az szorít. Egyébként felette sem, mert az meg lötyög a lábamon. Jó, ha tudsz ilyen számokat…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10