• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

A szürke 3 árnyalata

Vanish reklám

*************************

Vanish GOLD fehérítő és folteltávolító – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

A jó reklám felidéz. Felidéz mindenfélét a hétköznapi életedből, jelenedből, múltadból, és tán még a jövődből is. Kiderül, hogy nektek például közös emlékeitek vannak, annyira megdöbbentően közösek, mintha tényleg együtt őriztetek volna disznót. Mintha testvérek lennétek, mintha ugyanabba az iskolába jártatok volna, mintha ugyanabba a lányba (fiúba) lettetek volna szerelmesek. (Azért a lányra vonatkozót tettem zárójelbe, mert azért és kész. Egyszerű hímsovinizmus.)

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. szeptember 19
Találatok: 2078

Bővebben: A szürke 3 árnyalata

0 comments
2k views

Személyes személyi kölcsön

OTP Személyi kölcsön

*************************

OTP Személyi kölcsön – Vachó Ildikó, budafoki fiók – 35s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha ő mondja, neki hiszek, mert olyan, és úgy él, ahogy én. Ő is csak egy hétköznapi ember, akárcsak én, de ő ott dolgozik, tudja mi a dörgés, és mivel azt is tudja, én is olyan vagyok, mint ő, szóval mi egyformán olyanok vagyunk, hát biztosan a legjobbat akarja nekem. Ráadásul szép is. Olyan, mint én? Na jó, itt azért van egy kis eltérés, de szép ide, szép oda, mégiscsak olyan életet él, mint én.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. szeptember 10
Találatok: 2152

Bővebben: Személyes személyi kölcsön

0 comments
2.1k views

Festékes szuperhősök

trinát reklám

*************************

trinát magasfényű zománcfesték – 45s +++ Értékelés: 3,8/10

A merészen elrugaszkodó reklámtípus nem habozik abszolút eltávolodni a konkrét termék konkrét – úgymond – értelmezési tartományától, és így nem is ezen tartományba igyekszik beleépíteni a filmecske sztoriját, hanem éppen fordítva, a sztori, a szabadon választott világ az első, és oda vonzatik aztán be a termék maga. Elvégre, ha jó az a termék csak lehet vele akárhol akármit is csinálni… vagy nem, de akkor meg vicces…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. szeptember 02
Találatok: 1987

Bővebben: Festékes szuperhősök

0 comments
1.9k views

Ikerparadoxon

Teva reklám

*************************

Teva-Ibuprofen fájdalomcsillapító – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Hát persze, a jól megválasztott karakterek már maga a fél siker. Vagy még több. Akár háromnegyed. Tehát aki, vagy akik, vagy ami, vagy amik eleve önmagukban is érdekesek, ne is szólaljanak meg, ne csináljanak semmit, már a puszta nézegetésük is kielégítheti a kedves befogadót. A szakálas nőtől az óriás törpéig mindenféle furcsaságon szeretnek bámuldozni az emberek. És az egypetéjű ikreken is, hogy jé, milyen egyformák. Ugye sokszor jól összecseréltétek egymást viccesen? (update - közben eltünt a vonatkozó reklám a youtube-ról, de ez a másik lényegében ugyanaz a koncepció)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. augusztus 26
Találatok: 4398

Bővebben: Ikerparadoxon

0 comments
4.3k views

Pöttyös retrótánc

ROSSMANN reklám

*************************

ROSSMANN omline drogéria – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Vannak reklámok, amelyeket a nem beavatottak egyszerűen nem értenek. Ilyenkor nyilván heves vágy ébred a nem beavatottak lelkében a beavatottság iránt, hiszen alapvető evolúciós parancs a csoporthoz tartozás, mert a kirekesztettekre a biztos pusztulás vár. Jó, lehet, a hasonlat picit sántít, de szerintem megragadtam a lényeget. Nem? Én például ezt a reklámot nem értem… azt hiszem haldoklom…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. augusztus 19
Találatok: 3015

Bővebben: Pöttyös retrótánc

0 comments
3k views
  1. Szemét egy kísérlet
  2. A törülköző fetisiszta
  3. Vaginális tévedés
  4. Merevítő nélküli nő

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  696

Külföldi Cikkek száma:  325

55. oldal / 205

  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék
  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top