• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Festékes szuperhősök

trinát reklám

*************************

trinát magasfényű zománcfesték – 45s +++ Értékelés: 3,8/10

A merészen elrugaszkodó reklámtípus nem habozik abszolút eltávolodni a konkrét termék konkrét – úgymond – értelmezési tartományától, és így nem is ezen tartományba igyekszik beleépíteni a filmecske sztoriját, hanem éppen fordítva, a sztori, a szabadon választott világ az első, és oda vonzatik aztán be a termék maga. Elvégre, ha jó az a termék csak lehet vele akárhol akármit is csinálni… vagy nem, de akkor meg vicces…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. szeptember 02
Találatok: 1979

Bővebben: Festékes szuperhősök

0 comments
1.9k views

Ikerparadoxon

Teva reklám

*************************

Teva-Ibuprofen fájdalomcsillapító – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Hát persze, a jól megválasztott karakterek már maga a fél siker. Vagy még több. Akár háromnegyed. Tehát aki, vagy akik, vagy ami, vagy amik eleve önmagukban is érdekesek, ne is szólaljanak meg, ne csináljanak semmit, már a puszta nézegetésük is kielégítheti a kedves befogadót. A szakálas nőtől az óriás törpéig mindenféle furcsaságon szeretnek bámuldozni az emberek. És az egypetéjű ikreken is, hogy jé, milyen egyformák. Ugye sokszor jól összecseréltétek egymást viccesen? (update - közben eltünt a vonatkozó reklám a youtube-ról, de ez a másik lényegében ugyanaz a koncepció)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. augusztus 26
Találatok: 4393

Bővebben: Ikerparadoxon

0 comments
4.3k views

Pöttyös retrótánc

ROSSMANN reklám

*************************

ROSSMANN omline drogéria – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Vannak reklámok, amelyeket a nem beavatottak egyszerűen nem értenek. Ilyenkor nyilván heves vágy ébred a nem beavatottak lelkében a beavatottság iránt, hiszen alapvető evolúciós parancs a csoporthoz tartozás, mert a kirekesztettekre a biztos pusztulás vár. Jó, lehet, a hasonlat picit sántít, de szerintem megragadtam a lényeget. Nem? Én például ezt a reklámot nem értem… azt hiszem haldoklom…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. augusztus 19
Találatok: 3006

Bővebben: Pöttyös retrótánc

0 comments
3k views

Szemét egy kísérlet

ambi pur reklám

*************************

ambi pur légfrissítő – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

Erről a termékről már elmélkedtünk egy helyütt, ráadásul teljesen hasonló megközelítéssel dolgoztak ott is a kedves alkotók, de hát a gondolatok csak úgy özönölnek a fejemből, miért ne özönölhetnének tovább még akkor is, ha egyszer már ezzel a termékkel kapcsolatban özönöltek. Özönölésben jó vagyok, különösen, ha mindenféle értelmetlenségekről kell előadást tartani. Tényleg tök jó volnék kreatívnak, sok, úgymond termékkísérleti elrendezést tudnék kitalálni, amitől tökre kifeküdne mindenki… tökre…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. augusztus 10
Találatok: 2524

Bővebben: Szemét egy kísérlet

0 comments
2.5k views

A törülköző fetisiszta

BONUX reklám

*************************

BONUX 3 in 1 mosópor – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Ezen mosópor kalandjairól már több helyen írtunk (jobbra fent kis nagyító, ott van a keresőmező), de hát vannak olyan termékek, amelyek egészen különleges storyboard-ok megalkotására ihletik a kedves kreatívokat. Hogy mi a titkuk, nem tudom. Ezek ilyen termékek és kész. Úgynevezett hülyeség generáló termékek. Márpedig a mosópor az ilyen típusú termékek zászlóshajója, már ha szabad ezzel a képzavarral élnem. Egyébként miért ne volna szabad? Ez az én blogom, azt csinálok, amit akarok. Így veled is. Kényem-kedvem szerint. Frászban vagy most, mi?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. augusztus 02
Találatok: 4038

Bővebben: A törülköző fetisiszta

0 comments
4k views
  1. Vaginális tévedés
  2. Merevítő nélküli nő
  3. Hálószobai tapsikolás
  4. Közösmagyar sör

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

55. oldal / 204

  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top