OTP reklám
*************************
Akciós OTP Személyi kölcsön – 35s +++ Értékelés: 4,2/10
Amatőr, vagy profi színészt alkalmazzunk-e reklámunkban? Nyilván nem vagylagos a kérdés, hanem ahogy azt a mondandó megkívánja, ahogy azt az alkotó az adott koncepcióhoz leginkább megfelelőnek találja. Az alkotó. Aki ugyebár egy művészember, odaálmodja a megfelelő karaktert. Igen, az amatőr talán gyengécske színésznek, de csak úgy bűzlik az életszagtól. Bocsánat, illatozik…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2716
Bővebben: A menyasszony ajánlásával
Astra reklám
*************************
Új Astra Sports Tourer – 30s +++ Értékelés: 5,4/10
Mint azt már többször megállapítottuk, az autóreklám nehéz ügy. Mert hogy ötletelni kell. Már úgy értem, nagyobb mértékben. Hogy minden reklámhoz ötletelni kell? Igaz, de itt nagyon kell, ha újat akarsz mutatni. Másrészről talán mégsem. Vagy mégis. Na ebből látszik, nem vagyok szakember. Nekem ugyanis könnyen jutnak eszembe jó gépkocsi reklámok. Nekem könnyen. Nagyon jó vagyok ebben. Általában is nagyon jó vagyok. Nem egy ilyen magabiztos kreatívot kerestek éppen nem igazán szerény fizetésért?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2404
Vénusz reklám
*************************
Vénusz étolaj és margarin – 40s +++ Értékelés: 4,6/10
Mert vannak fokozatok. Már hogy mennyire zavaros a mondandó. Persze lehet azzal védekezni, értsd, megvédeni a koncepciót, hogy ennyi idő alatt úgyse próbálkozik senki sem a szöveg mély értelmezésével, tehát legyen annak inkább csak hangulata, akár a képeknek. A rövid idő alatt senki sem fog rákérdezni, hogy mi van? Hogy mit hová, és meddig? Az első reflex úgyis mindig az, mi vagyunk a hülyék. A második reflex pedig mire megjön, már ott a következő reklám, vagy folytatódik a Mónika show…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2775
CCC reklám
*************************
CCC LASOCKI cipők – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Szóval persze, értem én, hogy a „direkt” reklámok idejének már leáldozott, a célközönség vizuális kultúrája már sokkal előrébb van, mintsem egyszerű árubemutatókat szemléljen, és jól elaludjon rajta, vagy kimenjen a konyhába gyorsan valami kaját összedobni a film folytatásáig. Oda kell szegezni azt a nézőt, azt a potenciális vásárlót a foteljához, hogy ne tudja levenni a szemét a látványról, a közölt információról, az új életszemléletről, a boldogság elérésének legújabb módjáról. A képi világnak izgalmasnak kell lennie. Pláne, ha valami izgalmas film megszakításáról van szó, vagy annak a valóság show-nak a megszakításáról, ahol meztelenül kell ismerkedni egy olyan luxusszigeten… nem, én nem nézem, egy barátom mesélte…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2372
ENCEPUR reklám
*************************
ENCEPUR kullancs elleni védőoltás – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Végül is igen, az a jó termék, vagy másképp fogalmazva az a hálás hirdetni való, amelynek célcsoportja minden élő ember. Sok, szinte végtelen sok olyan dolgot lehet találni, amely minden emberrel előfordulhat, minden embernek van, minden ember csinálja, minden ember fél tőle, minden ember élvezi, vagy legalábbis egészen elenyészően kisszámú azon emberek csoportja, akik nem. Például nagyon kevés ember marad életben örökké, mondhatni ők nem fogalmazhatók meg célcsoportként, kihagyásuk nem okoz mérhető veszteséget. Ha ön halhatatlan, vegyen örökmozgót! Kiválló… ja…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2915
Bővebben: A rovar nem kivételez