1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Nők Lapja reklám

*************************

nők lapja – 25s +++ Értékelés: 4,6/10

Gyakran előfordul, hogy egy reklám valamiféle indító kérdéssel szólítja meg a kedves potenciálist, azonnal meghatározva ezzel a problémakört, amelyre a megoldást jelentő választ maga a termék fogja adni. De az is előfordulhat, hogy a kérdésnek semmi köze sincs a termékhez, de annak megválaszolása során a termék egyszer csak szóba hozható. Bár szerintem egyszer csak bármi szóba hozható. Legfeljebb hülyén veszi ki magát…

***************

***************

Hogy mit örököltem anyutól? Itt ez a felvezető kérdés. Ki kérdezte? Reagálhatnánk rá azonnal. Vagy kit érdekel? De, mint azt már Önök is minden bizonnyal tapasztalták, a reklámok nem szokták meghallani az ilyesféle pikírt visszakérdezéseket, hanem rendületlenül folytatódnak tovább a maguk útján.

Na jó, rendben, lássuk hát, mit örököltél anyutól? A szeme színét, és látjuk is, hogy anyunak tényleg épp olyan szeme színe van, mint a leánynak. Mondjuk nekem is ilyen színű a szemem, nem is tudom… bár nem ismerős az idősebb hölgy, de hát az vesse rám az első követ, aki minden korábbi kapcsolatával el tud számolni. Jó, te el tudsz, de most inkább olvassá má, ne pofázz vissza…

Az ügyességét is, meg némi jó ízlést is, meg a dédi gyöngysorát is, meg a titkos almás pite receptjét is, aztán meg a gondoskodást is, meg a túlféltést is meg a is meg a, és akkor most jön a termék, amit szintén anyutól örökölt, …és persze a kedvenc lapomat – mondja. És ez ugye az a női magazin. Hogy azt hogyan lehet örökölni? Nyilván eddig anyu volt a tulaj, mostantól pedig a lány. Ilyen egyszerű. De van egy olyan érzésem, mintha nem egészen erről volna itten szó. Talán az előfizetésre gondolnak. Anyunak már nincs, átíratta a lánya nevére. Talán így kevesebb az adó rajta vagy mi. Mert ha azt mondaná, és persze, azt, hogy ez a kedvenc lapom, akkor nem volna gond magyar nyelvileg a félreérthetőség és a furcsálkodósan hangozás szempontjából kifolyólag. Látod, tanulj tőlem.

Hasogatom a szőrszálat? Pedig észrevehetnéd, az egyes örökségek mind olyan témát érintenek, amelyekről e női magazinban kimerítően tájékozódhatsz. Smink, kötés, főzés, öltözködés, receptek, gyermeknevelés, a pszichológus válaszol (túlféltés), szóval észrevettem ám én te ravasz kreatív miben sántikálsz. Rovatok ugye? Tehát attól jó ez a lap, hogy pont olyan, mint a tízezer hasonló másik. Ha nem, szóljál, de főleg mutasd meg!

Látszik, mennyire nem értek ehhez a szakmához, mi? Hát persze, hogy olyan, mint az összes többi női magazin. De tetszik tudni ő már itt van ősidők óta. Idő, idő. Patina. Ezért volt ez az egész öröklős buli, te pancser. Ez a lap már az átkosban is működött abszolút pártsemlegesen attól az egy párttól, mondjuk ez nem egészen igaz, de ez itt lényegtelen, és még én is olvasgattam az első anyósoméknál Szolnokon unalmamban. Állítólag legalább annyi férfi olvassa, mint nő. Hát persze, ismerni kell a vad természetét, ha el akarod ejteni. Bocs.

Összeült az értekezlet, és hamar megállapították, gyerekek, egy, azaz egy adunk van, hogy 1949 óta jelen vagyunk a magyar sajtónyilvánosságban. Na jó, lehet, több adunk is van, de most nyomjuk ezt. Ok? Nem Robikám, ne villantsunk fel az első számokból képeket, hogy Sztálinváros, munkásnők és szovjet példa, jó ez az öröklős vonal. Tehát igen, értem a koncepciót.

Na és nem jó? Mi a bajod vele?

Ja, voltaképp semmi, megszoktam már úgyis, mint célközönség – most képletesen – hogy a képek idillikusak, általam soha el nem érhető környezetbe helyezettek, és általam soha el nem érhető rend uralkodik mindenütt. (Ezt is csak képletesen, én személy szerint ilyen környezetben élek, és nagyon gazdag vagyok. Például enyém ez a lap is. Te is az enyém vagy. Na olvassá tovább, nincs itt semmi látnivaló…)

Most tavaszi karkötővel is kapható. Jó ízlés, és az újság tavaszi karkötője. Százezres példányban. Jé, Vilmám, te is a magazin tavaszi karkötőjét vetted fel a jachtkirándulásra? Egyébként teljesen szabályos. A hazugságfaktornak jelen kell lenni, különben nincs jó reklám. Az a két nő ott a reklámban nem hiszem, hogy pont ezt a lapot olvasná. Már akiket megszemélyesítenek. Azok sokkal elegánsabb és drágább női magazinokat olvasnak sokkal drágább és elegánsabb hazugságokkal…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10