• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

A szív mindig szív...

PANANGIN reklám

*************************
PANANGIN Forte filmtabletta – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Vannak nagyon hálás témák, amelyekkel kapcsolatban nagyon tehetségtelen kreatívnak kell lenni ahhoz, hogy semmi se jusson eszünkbe róluk. Persze olyan, hogy nagyon tehetségtelen kreatív nyilvánvalóan nem létezik, hiszen akkor nem lenne kreatív, nem fogadta volna őt be a reklámszakma. És mivel nincsenek tehetségtelen kreatívok, a reklámok mindig nagyon jók. Ezért okafogyott reklámcikiző blogot írni. Az itt látható immáron több mint 750 cikk is mind dicséri a reklámokat…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. október 14
Találatok: 3642

Bővebben: A szív mindig szív...

0 comments
3.6k views

Izmos tusfürdők

Old Spice reklám

*************************
Old Spice CITRON és TIMBER tusfürdők, dezodorok – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Persze az is lehet egy módszer, hogy a termékportfólió egyes elemeit egymással versenyeztetjük, így hangsúlyozva, mi a legkülönbözőbb igényeknek is meg tudunk felelni, a legkülönfélébb ízléseket, stílus követelményeket is ki tudjuk szolgálni, vagyis valójában nem a termékeink versenyeznek egymással a minőségüket illetően, hanem voltaképp ti vitatkoztok, melyikkőtök stílusa a menőbb. Nálunk azonban senki sem veszít… hú, de jó szlogen… mit fizetsz?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. október 06
Találatok: 2458

Bővebben: Izmos tusfürdők

0 comments
2.4k views

A kontaktlencseszűz

AIR OPTIX reklám

*************************

AIR OPTIX kontaktlencse – 25s +++ Értékelés: 4,4/10

A vígjátékok egyik alapeszköze a félreértés. Az mindig poén, amikor ugyanazokon a szavakon, mondatokon, vagy akár szituációkon az egyik értelmező teljesen mást ért, mint a másik. Mert lehet úgy is érteni. És akár pozitív, akár negatív értelmű a félreértés, mindenképpen vicces. De lehet az a félreértés egyszerűen csak más témájú, súlyosabb, vagy könnyedebb, illetlenebb, vagy épp túlságosan is illendőbb. A lényeg a két értelmező alapvetően eltérő értelmezése. Nálam ez sokszor értelmezhetetlenséget jelent…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. szeptember 27
Találatok: 2504

Bővebben: A kontaktlencseszűz

0 comments
2.5k views

A szürke 3 árnyalata

Vanish reklám

*************************

Vanish GOLD fehérítő és folteltávolító – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

A jó reklám felidéz. Felidéz mindenfélét a hétköznapi életedből, jelenedből, múltadból, és tán még a jövődből is. Kiderül, hogy nektek például közös emlékeitek vannak, annyira megdöbbentően közösek, mintha tényleg együtt őriztetek volna disznót. Mintha testvérek lennétek, mintha ugyanabba az iskolába jártatok volna, mintha ugyanabba a lányba (fiúba) lettetek volna szerelmesek. (Azért a lányra vonatkozót tettem zárójelbe, mert azért és kész. Egyszerű hímsovinizmus.)

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. szeptember 19
Találatok: 2071

Bővebben: A szürke 3 árnyalata

0 comments
2k views

Személyes személyi kölcsön

OTP Személyi kölcsön

*************************

OTP Személyi kölcsön – Vachó Ildikó, budafoki fiók – 35s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha ő mondja, neki hiszek, mert olyan, és úgy él, ahogy én. Ő is csak egy hétköznapi ember, akárcsak én, de ő ott dolgozik, tudja mi a dörgés, és mivel azt is tudja, én is olyan vagyok, mint ő, szóval mi egyformán olyanok vagyunk, hát biztosan a legjobbat akarja nekem. Ráadásul szép is. Olyan, mint én? Na jó, itt azért van egy kis eltérés, de szép ide, szép oda, mégiscsak olyan életet él, mint én.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. szeptember 10
Találatok: 2144

Bővebben: Személyes személyi kölcsön

0 comments
2.1k views
  1. Festékes szuperhősök
  2. Ikerparadoxon
  3. Pöttyös retrótánc
  4. Szemét egy kísérlet

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

54. oldal / 204

  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top