• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Kerek titok

MEDVE sajt reklám

*************************

MEDVE sajt ömlesztett sajt – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha jól emlékszem, már kétszer is rugóztam ezen kerek termék reklámjain, de mivel csak a termék azonos, a reklámja nem, így hát megint új alapanyaggal tud szolgálni. Ez a reklám a reklámok azon nagy családjába tartozik, amely megpróbálja valamilyen mély, meleg emberi érzés hangulatát felidézni, és ha ez a hangulat már mintegy beborítja a kedves befogadót, akkor igyekszik a hírbe hozandó terméket e boríték alá beszuszakolni. Hátha beleolvad maga a termék is abba a mély meleg emberibe, mintegy örökre beleszervülve, és egyúttal nélkülözhetetlenné válva.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. február 14
Találatok: 2172

Bővebben: Kerek titok

0 comments
2.1k views

Lázadás a kredencben

m&m reklám

*************************

m&m’s csokoládé pasztilla – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Aki gyakran néz reklámot, mondhatni a reklámokon csügg, annak egy-egy bevezetett, kampányhoz kapcsolható karakter, figura, szimbólum megjelenése máris üzenettel bír. Írtuk már többször, ők az úgynevezett beetetett befogadók, akik immáron hosszú tréning múltra tekinthetnek vissza az adott brand-re vonatkozólag, tehát elég nekik pusztán az emlékeztetőt beadni, akárcsak a tetanusz oltás esetében, miután rozsdás szegbe lép valaki mezítláb. Szerintem a hasonlat nem sántít…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. február 07
Találatok: 3409

Bővebben: Lázadás a kredencben

0 comments
3.4k views

Cuki betegségecske

ACC reklám

*************************

ACC® LONG pezsgőtabletta – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Ha a termék gyógyszer, amivel értelemszerűen egy betegséget kell legyőzni de legalábbis megelőzni, akkor ugye adja magát a harc fogalma, mint asszociáció. Ha neked nem adja magát, akkor semmi esetre se menjél reklámcsinálónak, de még pszichológusnak se. Reklámpszichológusnak se. De ha adja, és reklámcsináló vagy, akkor a feleket nyilván valahogy meg kell személyesíteni, ha lehet, viccesen, hadd nevessen az a szegény beteg…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. január 31
Találatok: 7377

Bővebben: Cuki betegségecske

1 comment
7.3k views

A csodaszer

Medosan reklám

*************************

Medosan Fahéj Plus tabletta – 40s +++ Értékelés: 4,0/10

Na és hogyan reklámozzunk csodaszert? Csodaszerből ugyanis végtelen fajta létezik, szinte belefullad a föld a sok csodaszerbe. Mondhatnám, ahová lépek, ott csodaszer terem. Ebből következően már nem létezik betegség a földön, és mindenki halhatatlan. Kivéve azok, akik nem hisznek a csodaszereknek, és bedőlnek a gonosz, népírtó, pénzéhes gyógyszergyárak hazug propagandájának. De hát ugyebár hadd hulljon a férgese…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. január 22
Találatok: 3217

Bővebben: A csodaszer

0 comments
3.2k views

Nem baj a havibaj

Libresse reklám

*************************

Libresse Ultra egészségügyi betét – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Ha valami sokszoros, akkor biztos jobb, mint az egyszeres. Mondjuk a legtöbb esetben. Ha valami rossz a sokszoros, akkor ott az egyszeres a jobb. Persze a reklámok mindig valami jót kínálnak, tehát ha az sokszoros, akkor elvileg nagyobb a bizalom gerjesztő hatásfoka. Mert egyszeres ugye bárki lehet, de sokszoros az csak ez a termék. Továbbá építünk az egyet fizet, sokszorost kap nevű ősi lelki hatásmechanizmusra. Tehát reklámban legyél mindig sokszoros. Vagy többszörös. De soha ne a legkisebb közös…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. január 15
Találatok: 2589

Bővebben: Nem baj a havibaj

0 comments
2.5k views
  1. Piroskásos ötlet
  2. Válogatós választás
  3. Tökéletes férfi kis hibával
  4. Matrica elmebetegeknek

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

51. oldal / 204

  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top