• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Nem maradsz döntetlen...

OTP reklám

*************************

OTP Bank - Számlacsomagok - Zsolnay Barbara – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Amikor kézen fog a termék és vezet az élet sűrű tengerében… izé… viharos tengerén keresztül a sűrűjében, és mintegy jó szülőként dönt helyetted olyan helyzetekben, amelyekhez még nem nőttél fel, akkor érzed, abban biztos jól döntöttél, hogy őt választottad. Tehát előbb kell egy jó döntés, hogy megelőzhesd a rossz döntést. És hogy ezen első döntésed se a sajátod legyen, ebben segítenek az ilyen típusú reklámok…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. március 27
Találatok: 2072

Bővebben: Nem maradsz döntetlen...

0 comments
2k views

Tücskös, bogaras

COOP reklám

*************************

COOP reklám – 35s +++ Értékelés: 3,6/10

Az is egy jellegzetes reklámtípus, amikor egy termékkel, vagy termékcsaláddal, terméktípussal kapcsolatban vitában álló, vagy külön utakon járó felek a végén pontosan ugyanarra a végeredményre jutnak, azt sugallva ezáltal, hogy egész egyszerűen és akárhogy is, de nincs jobb megoldás. Minden út Rómába, azaz ezen optimális választáshoz vezet és pont. És ha a megvilágosodás pillanata jól van megfogalmazva, akkor nem marad el a meglepődő meghökkenés, a megvilágosodás, miszerint nekem sincs más választásom… persze én juszt se…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. március 18
Találatok: 3971

Bővebben: Tücskös, bogaras

0 comments
3.9k views

Kaszás kasszás

CBA reklám

*************************

CBA reklám – 30s +++ Értékelés: 3,4/10

Mint már máshol utaltunk rá, van a reklámoknak egy csoportja, nevezzük talán MÜSZI típusú reklámoknak, amelyhez tartozó terméknépszerűsítők nem is a terméket népszerűsítik, hanem önnön magukat. A termék maga felejtős, a filmecske maga pedig bevésődik, mintegy öncélúan. Mondhatni marketinges baklövés, mégis – mai divatos szófordulattal élve – mémmé válik. És akkor úgy eléldegél önmagában a nép nyelvén, beépülve a mindennapos szófordulatoka, szólásokba, mondásokba, esetleg törvényerejű rendeletekbe, de ezen utóbbira nem tudok így hirtelen példát. Gyanús, hogy a most vizsgált darabnak is ez lesz a sorsa. Vagy nem…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. március 10
Találatok: 2982

Bővebben: Kaszás kasszás

0 comments
2.9k views

Joci és Laci

Burger King reklám

*************************

BURGER KING double chili cheese burger – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Vannak ilyen kedves kis jópofaságok, apró vidám pillanatok, mosolygós hangulatok típusú reklámok, néhány másodpercesek, felvillan egy vidám helyzet, egy kedélyes pillanat, néhány jókedvű, laza figura, esetleg állat, vagy növény, vagy tárgy, vagy fogalom, vagy akármi, és valahogy használják a terméket. Na persze valamely terméksajátosság, megkülönböztető termékjegy azért látszódjon, mert különben minek. Vagy csak a hangulat, az is elég. Ha felkened magadra, ha beveszed, ha ráülsz, ha megveszed, ha megeszed, elmegy az eszed. Ilyen jó lesz a hangulatod…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. március 02
Találatok: 5121

Bővebben: Joci és Laci

1 comment
5.1k views

Egyszerűen egyszerű

simple reklám

*************************

simple on-line szolgáltatás vásárlás – 20s +++ Értékelés: 4,8/10

Ha a brand név önmagában is jelent valamit, vagyis nem valamiféle mozaikszó, vagy egyéb költemény, akkor kézenfekvőnek látszik abból kiindulni, vagyis a jelentése köré felépíteni a reklámot is. Annál is inkább, mert nyilván a jelentésnek köze lehet a termékhez, és/vagy annak valamely attribútumához. Már hogy hülyeség lenne, ha nem lenne köze. Persze vigyázni kell a névadásnál. Például a konyhakés márkánk neve azért ne legyen healer (gyógyító), de killer (gyilkos) se…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. február 22
Találatok: 2182

Bővebben: Egyszerűen egyszerű

0 comments
2.1k views
  1. Kerek titok
  2. Lázadás a kredencben
  3. Cuki betegségecske
  4. A csodaszer

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

50. oldal / 204

  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top