• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Atípusos apa

baba reklám

*************************

baba kettő az egyben samponok – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

A termék törődik velünk. Pontosabban az alkotóik. Az alkotók olyan termékkel szeretnének minket fogyasztókat megörvendeztetni, amely a javunkat szolgálja. Szóval első feladat, szinonimákat találni a termék jótékony hatásának kifejezésére. Ha ez megvan, akkor már csak valamilyen analógiát kell találni valamelyik szinonimára. És akkor arra már lehet ötletelni. Most például a törődés. Ki törődik még nagyon kivel? Meg úgy egyáltalán…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. november 25
Találatok: 2736

Bővebben: Atípusos apa

0 comments
2.7k views

De miért?

FLUIMUCIL reklám

*************************

FLUIMUCIL® 100mg granulátum és szirup – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Gyerek és kutya filmekben stabil pontok, biztos siker, és biztonság. Hogy ezek biztosan nem halnak meg. Már ha nem nagyon művészfilm a szóban forgó. És mivel a reklámfilmek általában nem tartoznak a nagyon művészfilm kategóriába, hát hogyne alkalmazhatnák eme, a vonatkozó termék iránt nagyfokú bizalomra ingerlő elemeket a kedves alkotók. Szinte kötelező, valószínűleg belépő kérdés a reklámfilmcsinálóképző szigorlati vizsgáján. Készítsen reklámfilmet bármilyen termékre kutyával és/vagy gyerekkel. Felkészülési idő 5 perc…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. november 17
Találatok: 5026

Bővebben: De miért?

0 comments
5k views

Apababa

Wick reklám

*************************

Wick TriActin citrom ízű por belsőleges oldathoz – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

A nő szerepének megközelítése a reklámokban kényes kérdés, hisz egyrészt sztereotipnak kell lennie a tömeghatás elérése érdekében, másrészt nem szabad sztereotipnak lennie, nehogy megsértsük vele a nők emberi méltóságát, vagyishogy ne tüntessük fel őket úgy, mint csupán a férfiak egyféle hátországát, mint akik tulajdonképpen eleve erre rendeltettek. Szegény kreatívok e két szempont Szküllája és Kharübdisze közt kell hogy vergődjenek, ha érted, mire gondolok…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. november 10
Találatok: 4257

Bővebben: Apababa

0 comments
4.2k views

Alakformálás ivartalanoknak

Friskies reklám

*************************
Friskies-PURINA macskatáp – 15s +++ Értékelés: 3,8/10
Egy reklámkampányba bele kell születni, úgy értem, ha nem látod minden darabját, nem értesz belőle egy hangot sem. Mint egy tévésorozat, ahol az epizódok megértéséhez követned kell a karakterek sorsát, fejlődését, emberré válást, vagy épp ellenkezőleg, elállatiasodását, és emlékezned kell a cselekmény szövevényes szálaira, különben érthetetlen információtömeg lesz számodra az egész. Nálam az a gond, hogy velem ez nem csak sorozatok esetében, hanem mozifilmeknél is gyakran előfordul. Ilyenkor mások csodálkoznak, mit lehetett ezen nem érteni? Akkor is én vagyok a zseni…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. október 31
Találatok: 2262

Bővebben: Alakformálás ivartalanoknak

0 comments
2.2k views

A belső ellenzék

PENNY MARKET reklám

*************************
PENNY MARKET – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A szupermarketeket úgy kell reklámozni, hogy azok szuperek. Azért szupermarket ugyebár. Vagy nem azért. Mindegy. A lényeg, azt kell mondani, hogy a mi szupermarketünkben minden olcsóbb, és jobb. Na de a többiek is ezt mondják. Épp ezért kell a mi reklámunknak sokkal jobbnak lennie, mint a többiekének. Ez is legyen olcsóbb és jobb. Persze ilyen nincs, csak drágább, de jobb. Persze többnyire inkább drágább és rosszabb. De talán az övék még rosszabb…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. október 23
Találatok: 2710

Bővebben: A belső ellenzék

0 comments
2.7k views
  1. A szív mindig szív...
  2. Izmos tusfürdők
  3. A kontaktlencseszűz
  4. A szürke 3 árnyalata

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

53. oldal / 204

  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top