• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Mikor jó egy nőnek?

Nivea reklám

*************************

Nivea logo – Q10 Plus nappali arckrém – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Van aztán az a reklámtípus, ahol amúgy kifogástalan állapotban lévő, és amúgy is irigylésre méltó, amúgy emberek győzködik a kedves potenciálist arról, ezen kivételes állapotuk éppen hogy a terméknek köszönhető. Ezt persze így direktbe senki sem hiszi el, de mégis, szinte láthatatlanul, de megnövekszik bennünk a termék iránti bizalom. Kissé pesszimistábbaknál már csak azért is, mert lám, ezeknek a minta embereknek sem lett semmi bajuk tőle. Már ha elhisszük, tényleg ezt használják…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. június 21
Találatok: 1943

Bővebben: Mikor jó egy nőnek?

0 comments
1.9k views

Bújtatott legalitás

finish reklám

*************************

finish logo – mosogatógép tabletta – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Ma már a reklámalkotóknak kínosan ügyelniük kell arra, nehogy megsértsenek valamilyen reklámetikai és/vagy jogi előírást, szabályozást, törvényt. Nem szabad nekik, mert akkor tisztességtelenül szereznének üzleti előnyt a termékeknek, illetve azok előállítóinak. Na meg maguknak. És ugye ez megengedhetetlen, nem is csinálnak ilyet ma már a reklámozók. Ilyet nem, csak másmilyet. Apró betűset. Ugyan ki fogja azt elolvasni. Banknál azért nem, mert rengeteg, reklámnál azért nem, mert a hülye fejeddel nem vagy képes 3 másodperc alatt felfogni, mit is ír. Észre se veszed…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. június 12
Találatok: 1976

Bővebben: Bújtatott legalitás

0 comments
1.9k views

Feszültségtelenítés

BÉRES reklám

*************************

Béres logo – Magnézium 250 mg + B6 – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Úgy tűnik, Magyarország jól el van látva humordús emberekkel, így bőven jut ötlet a reklámipar számára is. A reklámok túlnyomó többsége ugyanis úgymond vicces, vagyis igen nagy igény van olyan elmékre, akik képesek viccességek előállítására. Én is ilyen vagyok – jegyzem meg szerénykedés nélkül, mintegy objektíven – ezért is igyekeztem viccességemet felajánlani számos reklámipari cégnek. Ezt általában nagyon viccesnek találták, vagyis szerintük vicces, hogy szerintem a viccességem vicces. Az alábbi példa is igazolja, mennyire nem tudnék felnőni ehhez a minőséghez…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. június 04
Találatok: 2724

Bővebben: Feszültségtelenítés

0 comments
2.7k views

Bútor majom nélkül

mömax reklám

*************************

mömax logo– bútoráruház – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Van az a reklámtípus, amely viccesen eltúlozza, milyen nehézségekkel is járna, ha magunk akarnánk beszerezni az adott terméket annak eredeti lelőhelyéről, vagy magunk akarnánk elkészíteni azt, vagy esetleg magunk akarnánk kitalálni a megoldást egy adott problémára. Ilyenkor a reklámkészítő általában egy kis burleszk filmet készít, és mi jót kacagunk a kedves fogyasztó idétlenkedésein. És mivel mi közel sem akarunk így járni, inkább vásárolunk.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. május 26
Találatok: 2871

Bővebben: Bútor majom nélkül

0 comments
2.8k views

Enyhén soft...

Veet reklám

*************************

Veet logo – Sensitive Precision Elektromos trimmelő és szőrvágó – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Sokat beszéltünk már a fiatal, szép, csinos nők reklámipari hasznosításáról, és különösképpen ott kifogásoltuk ezt, ahol a reklámozandó termék jellege mintegy rombolólag hatott a szép nőiség, mint olyan magánvalóságára, úgyis mint az esztétikum egy konkrét manifesztuma negáló reprojekciójának tudati reflexiójára. Ez eddig világos. Na de mondhatnók, ezen szép nőknek igenis helye van ott, ahol kifejezetten szép nők még szebbé tételére alkalmas termék hirdetése a cél. Titkos célcsoport: csúnya nők és férfiak…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. május 17
Találatok: 2105

Bővebben: Enyhén soft...

0 comments
2.1k views
  1. Lakás dobozolás
  2. Szupergyors ötlet
  3. Testreszabóság
  4. Hogy vagy nekem?

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

48. oldal / 204

  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top