Persil reklám
*************************
kapszula – 30s +++ Értékelés: 3,6/10
A termék életminőséget jelentősen javító hatásának igazolása alapvető követelmény egy termékismertetőtől. És mivel sok ilyen termék van, ráadásul többségük az átlagember számára elfogadható áron, nincs más tennivalónk, mint jó pár ilyennel körülvenni magunkat, és íme, eljöve a Kánaán. Persze nyilván van egy pont, amelyen túl a Kánaán sem lehet Kánaánabb, úgyhogy nagyon igyekezniük kell a termékeknek, ha be akarnak jutni a range-be. Na ezért reklámoznak ők olyan hevesen…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1976
LACALUT reklám
*************************
– AKTÍV FOGKRÉM 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek amatőr színészeket alkalmaznak a nagyobb életszagúság elérésének jegyében. Több ilyet is feldolgoztunk már, mert szeretjük érezni az élet szagát mi is. Sokkal inkább bizalom építő, mint mondjuk egy profi színész művi idétlenkedése. Hát nem? És tényleg nem lehet megszokni ezt a bájos természetellenességet, ezt az idétlen hanghordozást, ezt az utánozhatatlan amatőrizmust. Nagyon profinak kell lennie annak, aki ezt el szeretné játszani…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2165
TEVA Mill&Joy reklám
*************************
– rágótabletta édesítőszerrel 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Lehet, nem is tudja a kedves rétegnéző, voltaképp mi is a baja? Mint tudjuk, a reklámok fontos feladata, az igény felébresztése. Ezt gyógyhatású készítmények esetében úgy adaptáljuk, hogy meggyőzzük a befogadót, ő bizony beteg. Így vagy úgy, de beteg. Diagnosztizáljuk mintegy. Mindenkinek vannak félelmei mindenféle betegségtől, ébresszük fel tehát a gyanút, te jó ég, erre nem is gondoltam, de mily szerencse, ha tényleg, akkor legalább itt a gyógyír lám. Ha meg nem, akkor preventíve biztos nem árt…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2186
Dorithricin reklám
*************************
– szopogató tabletta 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Egy gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmény reklámozásának esetén adják magukat a harc, a küzdelem, a győzelem fogalmakhoz kapcsolódó asszociációk, hisz itt ugyebár valamiféle betegség legyőzéséről volna szó. Ezt lehet vicces animációkkal megvalósítani, amikor valahogy megszemélyesítjük harcba induló katonaként a hatóanyagot, a betegséget pedig, annak jellege szerint, valamilyen legyőzhető izének ábrázoljuk. Vagy valóban egy valódi harcost betegítünk meg a jó cél érdekében, persze csak a szerepe szerint. Ha esetleg azt hitted volna, tényleg beteg színészekkel… oké, oké…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3297
Tesco reklám
*************************
– 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok (ezentúl többször fogom így kezdeni), amelyek történet része úgymond univerzális, és a végére tetszés szerinti termék ragasztható, ahogy ezt már több példánkban is láthattuk. De mivel példából sosem elég, álljon itt ismét egy. Ezek úgynevezett moduláris reklámok. Voltaképp fordítva is igaz lehet, miszerint egy termékhez többféle történetelőzmény csatolható. Mindegy a terméknek, mindegy a történetnek. A történet csak hangol téged a befogadásra, felejtsd már el egy pillanatra, hogy meglépett a felséged (férjed), na jó… férjed (feleséged), és tiszta szívvel, szűziesen tiszta lélekkel fogadd be a terméket.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1585
Bővebben: Karácsonyi metamorfózis