CBA reklám
*************************
- üzletlánc – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Mert van az úgy, hogy valakit kiírnak egy sorozatból. Bizony van az úgy. Különféle okok késztethetik erre a sorozat alkotóit. Például, hogy a kiirtott… izé… a kiírt színész saját maga akar távozni. De legtöbbször mindenféle üzleti megfontolások alapján cserélnek le egy karaktert. Az üzleti megfontolásokat pedig nagyon sok alapon szokták megtenni, szinte felsorolni se lehet hányfélén. A reklámok esetében például egyszerűen kipróbálják hogyan hat az a kedves befogadóra, mondjuk egy fókuszcsoportos vizsgálattal, mi több, esetleg neuromarketing eszközökkel, bármit is jelentsen ez. Így is, úgy is beleturkálnak az agyadba közvetlenül, mert neked aztán nem hisznek…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2564
szallas.hu reklám
*************************

- szállás foglaló rendszer – 20s +++ Értékelés: 3,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nagyon hülye reklámok, de jópofa abszurd reklámoknak képzelik magukat. Nem hogy vannak ilyen reklámok, de hemzseg tőlük a reklámkínálat. Mert ha jó abszurdot látunk, akkor mosolygunk, nevetünk, aha élményünk van, meg más ilyesmi különböző szintű katartikus megvilágosodás ér minket (pl. A tanú), míg a hülye reklám egyszerűan csak idétlen, és ebből fakadóan inkább bosszantó. Gondoljunk pl. a „de miért?” kisfiúra. Illetve ne gondoljunk, hisz jelenlegi vizsgálatunk tárgya is ilyen…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5160
Dolgit reklám
*************************
- Dolgit krém reuma kezelésére – 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Voltaképp azért hiteltelenek ezek a reklámkritikák, mert következetesen azt képzelem, szofisztikált, magasan művelt és műértő közönségnek szánják. Pedig nem. Főleg a népnek szánják, és a nép, ha nem is buta… jaj dehogy, a nép nagyon intelligens, értelmes, meg minden (mit tudom én ki olvassa e sorokat), szóval ha nem is buta, és nem az, tömegesen mégsem filmesztétikából doktorált. A Jó ebédhez szól a nóta című műsorban se Bartók bazsevál. Tehát ez visz engem félre, ez torzítja a szempontrendszeremet. De mondtam én, hogy profi vagyok? Nem mondtam, csak gondoltam. És mindenki annak képzeli magát, aminek szeretné… csak ne legyen nagyon feltűnő, mert még bezárják valahová…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1859
Bővebben: Steril süti és reuma
BALATON szelet reklám
*************************
- BALATON szelet csokoládés töltött ostya – 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek ugyanolyanok, mint amilyenek régen voltak, illetve kicsit mások, de a koncepciójuk kőbe van vésve, és hosszú évek alatt sem változik. Nyilván, mert töretlen a siker, vagy mert vélhetőleg reklámmal, vagy anélkül is fogy a termék, hisz maga a termék is ősrégi, vagyis retró. Mindenki ismeri, és aki szereti, eszi, issza, fogyasztja. Oké, azért a terméken is meg kellett ejteni egy kis ráncfelvarrást, de a lényege ugyanaz. Maradhat tehát ugyanaz a koncepció. Mert egy új koncepciót nem adnak ám ingyen…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1975
Héra reklám
*************************
- Clean mosható, légáteresztő falfesték – 30s +++ Értékelés: 5,4/10
Aztán vannak azok a reklámok – ismétlés a tudás anyja – amelyek bemutatják a lehetséges bajokat, miszerint veled is megtörténhet, vagy már meg is történt, majd ajánlanak neked terméket a megelőzésre, és/vagy a megutózásra. Költői szabadság. Tehát ha már megesett, nos ezzel könnyen helyrehozhatod. A baj bemutatása viszont nagy gondosságot kíván, hiszen nem szabad megijeszteni a kedves potenciálist, nehogy rémületében becsukja a szemét, oszt majd nem látja a termék ismertetőt. Vagy ha látja akkor meg a negatív konnotációból kifolyólag a terméktől is megrémül, és nem vesz olyat juszt sem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1604
Bővebben: Falra hányt borsó, vagy más...