MVM reklám
*************************
MVM Magyar Villamos Művek – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Az elgondolkodtató reklámokat azért szeretem, mert elgondolkodtatnak. Alapvető kérdésekről gondolkodtatnak el, olyan kérdésekről, amelyekkel közvetlenül csak a tudomány és/vagy a filozófia frontvonalában küzdők szembesülnek. Mi többiek, csak megpróbáljuk követni őket, megpróbáljuk érteni, hol is tart ma az emberiség. Sajnos ezen „frontharcosok” többnyire nem képesek elmagyarázni a nép egyszerű nyelvén azon legújabb kihívásokat, amelyekkel az emberiség éppen szembesül. Szerencsére itt vannak nekünk a kreatívok, a reklámok avatott alkotói. Ők beszélik a nyelvünket. Ez a szakmájuk…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2291
SNICKERS reklám
*************************
SNICKERS szelet – 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Az a jó a reklám ötletelésben, hogy az ötlet, mint olyan, tetszőlegesen vad lehet. Tehát nem kell attól félni, hogy a túlságosan vad ötlet mintegy agyonvágja a sztorit, mert egyrészt arra nincs is idő, másrészt mivel nincs is idő, azonnal meg kell lepni a kedves befogadót, hogy a figyelme jól fel legyen keltve neki. Mondjuk ha egy novellában a férfi épp azon vívódik, hogyan mondja meg szerelmének, hogy szereti, és ekkor jön egy sárkány, és megmondja helyette, ez abszolút érdektelenné teszi a továbbiakat. De persze ha a lángokádó közben mosószert is ajánl…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2344
finish reklám
*************************
finish SHINE & PROTECT – 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Nem kell, hogy a kedves reklámfilm néző, azaz a potenciális vásárló azonnal felismerje, mi is történik a képeken. Legyen neki inkább általános benyomása. Hogy például itt ez a tárgy, ami éppen különféle módon, de rendeltetésszerűen használatban van, és ennek során történik vele valami, amit korrigálni kell. Ez lehet az emberi testtől kezdve az autóig bármi. A lényeg, nem a tárgyat fogjuk kicserélni, hanem megtartjuk, és megjavítjuk, vagy használhatóvá tesszük. Anyósodat például azzal a dehidratálóval. Vagy ne fáradjunk?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2435
Dove reklám
*************************
Dove tusfürdő – 25s +++ Értékelés: 4,2/10
Fókuszcsoportot nem csak elkészült reklámfilmek megtekintésére, a hatás tesztelésére, az esetleges javítandók felderítésére használhatunk, hanem értelemszerűen magának a terméknek a tesztelésére, illetve a tesztelés során történő ámulatba ejtődésük megörökítésére is, és ez utóbbi esetben máris készen van a reklámfilm. Na jó, ilyenkor azért nem lehet akárhogy nyomatni a dolgot ahogy esik úgy puffan módon, hanem szépen meg kell rendezni, storyboard-ot írni, elvégre mégsem dokumentum filmet csinálunk vagy mit…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2145
Nők Lapja reklám
*************************
nők lapja – 25s +++ Értékelés: 4,6/10
Gyakran előfordul, hogy egy reklám valamiféle indító kérdéssel szólítja meg a kedves potenciálist, azonnal meghatározva ezzel a problémakört, amelyre a megoldást jelentő választ maga a termék fogja adni. De az is előfordulhat, hogy a kérdésnek semmi köze sincs a termékhez, de annak megválaszolása során a termék egyszer csak szóba hozható. Bár szerintem egyszer csak bármi szóba hozható. Legfeljebb hülyén veszi ki magát…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2678