• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Kicsit furi a gyerek...

V-TAC reklám

*************************

V-TAC LED világítás – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Azért reklám ide, reklám oda, ha színész van benne, annak illik hitelesnek lenni. Vagyis ezen kis filmecskékben sem nézhető el a gyenge színészi teljesítmény, hisz az olyannyira zavaró lehet, hogy annulálja, annulálhatja a reklám üzenetét. Annulálni pedig nem szabad, mert az annulálja a reklámba befektetett anyagiak értékesülését, az meg annulálja a befektető jókedvét. Nagyon tetszik nekem ez az annulál szó. Örülök, hogy használhattam. Remélem, sokszor fogom még használni. Nem, a sárgát már bevettem…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. március 28
Találatok: 2378

Bővebben: Kicsit furi a gyerek...

0 comments
2.3k views

Töprengető

SAMSUNG - TELEKOM reklám

*************************

SAMSUNG GALAXY - TELEKOM – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Tényleg jók ezek a gondolkodásra serkentő reklámok. Nem hagyják lustálkodni az agyat. Kérdéseket tesznek fel, amelyek általában lényegiek, mondhatni filozofikusak, az élet értelmét kutatók. Nagyon helyes, nehogy már agyhalott manipulált fogyasztói legyünk a fogyasztói társadalom által fogyasztásra felkínált termékeknek. Tessék gondolkodni! Na azért persze módjával. Olyan kérdést még nem hallottam reklámban, vajon miért hagyjuk magunkat a reklámok által hülyére venni?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. március 20
Találatok: 2489

Bővebben: Töprengető

0 comments
2.4k views

Filozofáljunk kicsit

Guttalax reklám

*************************

Guttalax hashajtó cseppek – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Sokszor beszéltünk itt már arról, mennyire nagy hülyeség már szép nőkkel mindenféle pisi-kakis dolgokat reklámozni. Mondhatni ez már egy lerágott csont itt nekünk. De egyrészt minden lerágott csonton lehet még egy kis húscafatot találni, másrészt minden témát tovább lehet gondolni kicsit. Hovatovább akár a csillagos égig. Egy ilyen hashajtó például elvezethet minket a kultúra bölcsőjébe, mondjuk a Tigris és Eufrátesz vidékére, feltéve a kérdést, vajon ők mit csináltak székrekedés esetén? Na erre találj ki valamit Lajoskám, iszonyú pénzeket fogunk keresni vele…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. március 13
Találatok: 2841

Bővebben: Filozofáljunk kicsit

0 comments
2.8k views

Kerülőút

CONCORDE reklám

*************************

CONCORDE ALAPKEZELŐ – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Kerülőútnak, pontosabban kreatív, vagy storyboard kerülőútnak azt nevezzük, amikor egyáltalán nem bajlódunk a termék előnyös és/vagy megkülönböztető tulajdonságainak taglalásával, hanem úgynevezett tekintélyelvű érvelést használunk. Hogy nincs is ilyen fogalom a reklámszakmában? Mert én magam vagyok a fogalom ebben a szakmában! A fogalom én vagyok, mondta egy király valahol, valamikor. Vagy valami hasonlót. Úgyhogy ne vitatkozzá mán velem amíg szépen vagyok…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. március 07
Találatok: 2439

Bővebben: Kerülőút

0 comments
2.4k views

Zavar a kekszben

TUC reklám

*************************

TUC keksz – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Tényleg zavarban vagyok, amikor nem értek egy reklámot. Úgy értem, hogy nem értem a sztorit. Nem ritka eset ez az esetemben. Olyannyira nem ritka, hogy már-már gyanús, talán mégis velem van a baj. Ráadásul sokszor az úgymond normál filmekben sem mindig tudom követni az eseményeket, sokszor összekeverem a szereplőket például. Na most a reklámok esetében talán nem kéne hogy zavarjon, mert az csak egy reklám. Ha legalább az lejön nekem, hogy mi a termék, annál többet már nem is kívánhatok magamnak. Szerencsére ez sokszor sikerül, a demenciám még engedi… egyelőre…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. február 29
Találatok: 3037

Bővebben: Zavar a kekszben

0 comments
3k views
  1. Érzéki pudingság
  2. Bulichips
  3. Polcsöprés halrúddal
  4. Lulu, hol vagy?

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

59. oldal / 204

  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top