Vodafone reklám
*************************
Vodafone Family csomag – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Persze hogy nem kell egy reklámban feltétlenül egy az egyben azt bizonygatni, az ábrázolt probléma csak ezzel és csakis ezzel a termékkel oldható meg, elég mindössze utalni a tevékenységre, amelynek kapcsán ezt a terméket szoktuk használni, vagy ha nem szoktuk, hanem valami hasonlót, akkor inkább ezt, mert ez sokkal praktikusabbnak látszik, mint a hasonló. Tehát egyrészt lehet úgymond a márkán belül mozgatni a kedves felhasználói tömeget egy inkább átalánydíjas termék felé, mert az ugyebár a biztos pénz, vagy esetleg márkán kívüli potenciálisokat behozni a márkába.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3543
baba testápoló reklám
*************************
baba testápoló – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egyébként talán nem is rossz az, ha csak a végén derül ki, voltaképp mit is reklámozunk. Ez a stílus ugyanis szépen belesimul a ma divatos írásos, képi és verbális felvezetési stílusba, vagyis amikor csak hosszas ismertetés, méltatás, bevezetés, stb. után világosítjuk fel a kedves befogadót, voltaképp kiről, miről is van szó. És akkor mi ezt jól megszoktuk. Tehát amikor például azt halljuk, most egy olyan valakiről lesz szó, aki… és aztán hosszas ecsetelése következik a valaki ismérveinek, te meg találgatsz, akkor te nem leszel ideges. Te nem, de én nagyon…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2150
Bővebben: Mi lenne, ha nagy leszek...
MKB Bank reklám
*************************
MKB Bank – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Igen nagy családja a reklámoknak az a típus, amelyről már itt is többször megemlékeztünk, ahol egyszerűen egy nettó baromságot kötünk össze a termékismertetővel, teljesen függetlenül attól, hogy a kettőnek bármiféle köze is lenne egymáshoz. Itt ugyanis a nettó baromság pusztán figyelem felkeltési célokat szolgál, és elég szimplán átkötni egy értelmetlen, közömbös mondattal a fő üzenetre, mert a kedves befogadó biztosan nem fog hosszan eltöprengeni azon, vajon mi zavarta egy picit az értelmezésben.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2344
Bővebben: Zongoraeső előrejelző
Győri Édes hirdetés
*************************
Győri Édes ZABfalatok – 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Van a reklámoknak az a típusa, amikor a termék nem megoldást kíván nyújtani életünk bizonyos problémáira, hanem egyenesen részt kér az életünkből, mintegy személyes kontaktusba kíván kerülni velünk érzelmi síkon is. Érthető, hisz annyi tárgyat személyesítünk meg életünk során és teszünk meg társunknak a játék mackónktól az autónkig, hogy jogosan építhet az egyszeri kreatív ezen esendő személyiségjegyünkre.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2363
NIVEA reklám
*************************
NIVEA CELLULAR ANTI-AGE krém – 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Mint azt már tanulmányaink során többedszerre is megvilágítottuk, a túlzás az egyik szükséges feltétele a reklámnak. Nevezzük nevén, voltaképp a túlzás is egyféle hazugság, vagy másképp fogalmazva túlzásnak nevezzük azt a hazugságot, amelynek ha kicsi a mértéke, akkor nem nevezzük hazugságnak, csak túlzásnak, míg ha e mérték nagy, akkor az már nem túlzás, hanem hazugság. Tudsz követni?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4669