• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Zokni krízis

Vodafone reklám

*************************

Vodafone Family csomag – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Persze hogy nem kell egy reklámban feltétlenül egy az egyben azt bizonygatni, az ábrázolt probléma csak ezzel és csakis ezzel a termékkel oldható meg, elég mindössze utalni a tevékenységre, amelynek kapcsán ezt a terméket szoktuk használni, vagy ha nem szoktuk, hanem valami hasonlót, akkor inkább ezt, mert ez sokkal praktikusabbnak látszik, mint a hasonló. Tehát egyrészt lehet úgymond a márkán belül mozgatni a kedves felhasználói tömeget egy inkább átalánydíjas termék felé, mert az ugyebár a biztos pénz, vagy esetleg márkán kívüli potenciálisokat behozni a márkába.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. november 03
Találatok: 3543

Bővebben: Zokni krízis

2 comments
3.5k views

Mi lenne, ha nagy leszek...

baba testápoló reklám

*************************

baba testápoló – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egyébként talán nem is rossz az, ha csak a végén derül ki, voltaképp mit is reklámozunk. Ez a stílus ugyanis szépen belesimul a ma divatos írásos, képi és verbális felvezetési stílusba, vagyis amikor csak hosszas ismertetés, méltatás, bevezetés, stb. után világosítjuk fel a kedves befogadót, voltaképp kiről, miről is van szó. És akkor mi ezt jól megszoktuk. Tehát amikor például azt halljuk, most egy olyan valakiről lesz szó, aki… és aztán hosszas ecsetelése következik a valaki ismérveinek, te meg találgatsz, akkor te nem leszel ideges. Te nem, de én nagyon…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 26
Találatok: 2150

Bővebben: Mi lenne, ha nagy leszek...

0 comments
2.1k views

Zongoraeső előrejelző

MKB Bank reklám

*************************

MKB Bank – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Igen nagy családja a reklámoknak az a típus, amelyről már itt is többször megemlékeztünk, ahol egyszerűen egy nettó baromságot kötünk össze a termékismertetővel, teljesen függetlenül attól, hogy a kettőnek bármiféle köze is lenne egymáshoz. Itt ugyanis a nettó baromság pusztán figyelem felkeltési célokat szolgál, és elég szimplán átkötni egy értelmetlen, közömbös mondattal a fő üzenetre, mert a kedves befogadó biztosan nem fog hosszan eltöprengeni azon, vajon mi zavarta egy picit az értelmezésben.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 19
Találatok: 2344

Bővebben: Zongoraeső előrejelző

0 comments
2.3k views

Társítás

Győri Édes hirdetés

*************************

Győri Édes ZABfalatok – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Van a reklámoknak az a típusa, amikor a termék nem megoldást kíván nyújtani életünk bizonyos problémáira, hanem egyenesen részt kér az életünkből, mintegy személyes kontaktusba kíván kerülni velünk érzelmi síkon is. Érthető, hisz annyi tárgyat személyesítünk meg életünk során és teszünk meg társunknak a játék mackónktól az autónkig, hogy jogosan építhet az egyszeri kreatív ezen esendő személyiségjegyünkre.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 11
Találatok: 2363

Bővebben: Társítás

0 comments
2.3k views

Azanyád az anyád!

NIVEA reklám

*************************

NIVEA CELLULAR ANTI-AGE krém – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Mint azt már tanulmányaink során többedszerre is megvilágítottuk, a túlzás az egyik szükséges feltétele a reklámnak. Nevezzük nevén, voltaképp a túlzás is egyféle hazugság, vagy másképp fogalmazva túlzásnak nevezzük azt a hazugságot, amelynek ha kicsi a mértéke, akkor nem nevezzük hazugságnak, csak túlzásnak, míg ha e mérték nagy, akkor az már nem túlzás, hanem hazugság. Tudsz követni?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. október 06
Találatok: 4669

Bővebben: Azanyád az anyád!

2 comments
4.6k views
  1. Az igazi az igazi...
  2. Örvényben
  3. Pörgős pezsgés
  4. ALDImama

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

63. oldal / 204

  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top