• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Vízben oldott filozófia

NaturAqua reklám

*************************

NaturAqua – 35s +++ Értékelés: 4,4/10

A reklámok egyik alapvető eszköze a kedves befogadó befogadásra való előkészítését célzandó, az úgynevezett felülemelkedettség érzetének előidézése. Vagyis megpróbálja kiragadni a jó rétegnézőt hétköznapi partikularitásaiból, megpróbálja megnyitni a lelkét valamiféle nembeli általánosság felé, és amikor az alany már e voltaképp katartikus állapotban fürdik, akkor kínálja oda neki a terméket, mint eme euforikusnak is mondható pillanatnyi léthelyzet bármikori előidézhetőségének zálogát. (Igen, kicsit nehéz a szöveg, de pont ezért jársz hozzám… vagy már csak jártál?)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. június 14
Találatok: 2459

Bővebben: Vízben oldott filozófia

0 comments
2.4k views

Akarsz pötty lenni?

Tejsüti reklám

*************************

Pöttyös Tejsüti szelet – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Azon gondolkodtam, ha mondjuk én építész lennék, honnan venném a formaötleteimet? Aztán azt találtam ki, egyszerűen jártomban, keltemben szinte mindent megvizsgálnék, élőt, élettelent, nem lehetne-e megvalósítani valami hasonló formát épületként? Szerintem ez a reklámalkotó kreatívokra is igaz, fogják a terméket, aztán jártukban keltükben mindent megvizsgálnak, élőt, élettelent, nem lehetne-e, mint a termékhez hasonló formát felhasználni reklámelemként. És mindig találnak ilyet.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. június 07
Találatok: 3044

Bővebben: Akarsz pötty lenni?

0 comments
3k views

Természetellenes apuka

Univer reklám

*************************

Univer Ketchup – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Igen, azok a bizonyos hívószavak. A jó kreatív mindig abszolút tudatában van az aktuális, mondhatni a divatos hívószavaknak, és épít is rájuk. A jó kreatívnak a szeme sem rebben bármily nagy baromság is, amire épp építenie kell. Nem az ő dolga tetszik tudni. És ez így helyes. Mármint reklámdramaturgiai szempontból. Emberhülyítési szempontból persze nem, de a kor zászlaja még mindig ennek áll. (Tudom, képzavar, de nekem tetszik.)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. május 31
Találatok: 7222

Bővebben: Természetellenes apuka

1 comment
7.2k views

Több mint kevesebb...

Lenor reklám

*************************

Lenor öblítő – 35s +++ Értékelés: 3,2/10

Jó, hát persze, minden reklámozott termék több mint az ami. Több mit testőr. Ugye ezen film óta terjedt el ez a szófordulat, utalva arra, hogy a megnevezett funkción, tulajdonságon, miegyeben túl is vannak hatások a dologgal kapcsolatban. A testőr esetében például szexuális többletszolgáltatásokról volt szó, ami nem igazán tartozik egy profi testőr munkaköri kötelességei közé. mert ugyebár ha odatartozna, nem mondanánk, hogy több mint…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. május 23
Találatok: 2373

Bővebben: Több mint kevesebb...

0 comments
2.3k views

Meglepő lepedék

Oral-B reklám

*************************

Oral-B elektromos fogkefe – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Sokat harcoltunk már a szép nők jogaiért a reklámokban, miszerint ne tessék már őket szépnőségükben annyiszor megalázni, de mindhiába. Gondolkodom egy polgárjogi mozgalom elindításán, de az a gyanúm, nem feltétlenül élvezne prioritást egyéb, a női egyenjogúságért küzdő mozgalmakkal szemben, mint például az egyenlő munkáért egyenlő bért jelszót a zászlajára tűző törekvés. Ez engem elkedvetlenít, úgyhogy csak ezen írói munkássággal próbálok kiállni az ügyért.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. május 15
Találatok: 2620

Bővebben: Meglepő lepedék

0 comments
2.6k views
  1. Fejjel lefelé az ágyban
  2. Magyarország jobban korpátlanít!
  3. Engem felvidítana...
  4. Cselekvésre sarkall

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

67. oldal / 204

  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top