• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Fejjel lefelé az ágyban

always reklám

*************************

always night extra egészségügyi betét – 15s +++ Értékelés: 4,2/10

Vannak az úgynevezett fantáziamegmozgató reklámok. Persze minden reklám igyekszik a fantáziát megmozgatni, főleg a reklámozott termékkel kapcsolatban, és főleg hogy fantáziálgassunk arról, milyen jó lehet azt megvásárolni, de én most a „mellékfantáziálgatás” megmozgatására gondolok. Akár új szakmai fogalomként is bevezethetjük, ha szabad javasolnom, mint a terület vérprofi szakértője. Hisz az vagyok, nem?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. május 08
Találatok: 2353

Bővebben: Fejjel lefelé az ágyban

0 comments
2.3k views

Magyarország jobban korpátlanít!

head & shoulders reklám

*************************

head & shoulders korpásodás elleni sampon – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Elnézést a hibás videóért, amint szert teszek egy hibátlanra, rögtön kicserélem, de a lényeg így is érthető. Egy reklám lényege tulajdonképpen a „vivő”, amire a mondandót feltesszük, pontosabban persze a mondandó a lényeg, de a megvalósítás, a forma lényege, vagyis a metódus, amivel a bizalmat építjük a mondandó iránt, az mégiscsak ez a bizonyos „vivő”.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. május 02
Találatok: 3059

Bővebben: Magyarország jobban korpátlanít!

1 comment
3k views

Engem felvidítana...

blend-a-med reklám

*************************

blend-a-med 3D WHITE LUXE fogkrém – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Szép nő, jó nő, bomba nő, celeb nő, hinnéd, csak férfiaknak. Pedig dehogy. Lehet, sokkal inkább a nőknek, mert a nők szintén szépek, jók, bombák és celebek szeretnének lenni, de legalábbis irigyek egy picit az ilyesféle nőkre, még akkor is, ha önnön maguk tényleg szépek, meg jók. Nos így hangzik egy hímsoviniszta, általánosító vélemény a nőkről. A kreatívok tudják ezt, és azt is, hogy egyelőre a hímsoviniszták vannak többségben és nekik van igazuk. Ja… vagyis… na most már mindegy…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. április 24
Találatok: 2556

Bővebben: Engem felvidítana...

0 comments
2.5k views

Cselekvésre sarkall

Hyundai reklám

*************************

Hyundai I20 – 20s +++ Értékelés: 4,8/10

Többek közt ezt jelenti az inspirál szó. Már hogy ami a cím. Érdekes, egy átlagos autóreklám kapcsán azért támad kedvem írni néhány sort, mert egy szó kelti fel az érdeklődésemet. De jogos, hisz az alkotók is e szó köré építették fel koncepciójukat. Figyelj Józsi, tényleg nincs semmi inspirációd? Csak bámulsz itt magad elé? Holnap kirúglak meglátod… és akkor lett a Józsinak inspirációja…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. április 16
Találatok: 2498

Bővebben: Cselekvésre sarkall

0 comments
2.4k views

Megint Jar

Jar reklám

*************************

Jar mosogatószer – 20s +++ Értékelés: 4,0/10

Hogy miért írok megint egy mosogatószer reklámról? Ráadásul hogy erről már írtam is egyszer? Nos, magam sem tudom. Csak eltűnődtem egyszer egy nyári hajnalon, és eszembe jutottál drága reklámocska. Na így vagyunk ezzel mi, költők. Nem tudjuk megmagyarázni hogyan és miért jutott épp akkor épp az a gondolat az eszünkbe. És pont így vannak ezzel a kreatívok is. Már hogy hogyan mernek újból és újból ilyen primitív szarságokkal etetni minket…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. április 09
Találatok: 4755

Bővebben: Megint Jar

0 comments
4.7k views
  1. Az átváltozás
  2. Reklámszerű reklám
  3. Ember fajta
  4. Korrepetáljuk a kreatívokat...

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

68. oldal / 204

  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top