Coca Cola reklám
*************************
Coca-Cola ZERO - 45s +++ Értékelés: 5,4/10
Tipikus feeling reklám. Tehát nem arról van szó, hogy megmutatjuk, milyen konkrét igény kielégítésére való a termék, hanem egyféle szerethető, megszerzendő hangulatot mutatunk be, amelyhez úgy kapcsoljuk a terméket, mint ezen érzés egy fontos összetevőjét. Kvázi a termék a helyzetben főszerepet játszik, s ha a helyzetet kívánatosnak sikerül ábrázolni, hát kívánatos lesz így maga a termék is. Jól összekapcsoljuk a kettőt. Látod, ilyen egyszerű.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5080
T-Home reklám
*************************
T-Home Tévé csomagok - 40s +++ Értékelés: 4,4/10
Ismét egy példa arra, mennyire képtelen vagyok a mai filmművészet szimbolikáját értelmezni, úgyis mint begyöpösödött vén seggfej. A mellékelt darabból egy hang nem sok, annyit sem értettem, miközben a lányom viszonylag könnyen megfejtette. Nem is valók nekem már ezek a mai reklámok, leragadtam valahol a cipőt a cipőboltból összetettségű feldolgozások környékén.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5564
Borsodi Sör reklám
*************************
Borsodi sör - 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Te, csak annyit mondok, magyar sörreklám. Ugye máris fuldokolsz a nevetéstől? Annyi viccesebbnél viccesebb magyar sörreklámot láttunk az utóbbi időkben, amelyek valóban kissé kiemelkedtek a magyar reklámpiac szürkeségéből, hogy nem csoda, ha a kreatív vérszemet kap. De a vérszemmel épp az a baj, hogy vérbe van borulva, és így nem lát tisztán.
Reál reklám
*************************
Reál Élelmiszer Nyereményjáték - 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Nem, dehogy. Igazából nincs különösebb cikizni való ezen a reklámon, olyan átlagos. Inkább az érdekelne, ha van egy nyereményjáték, és arra fel kívánjuk hívni a figyelmet, akkor miért nem azt mondjuk, hogy van egy ilyen nyereményjáték, amelyre felhívjuk a figyelmet? Inkább előbb viccelünk egy keveset, és csak a maradék tíz másodpercben közlünk valamit.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4171
*************************
Raiffeisen Bank - 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Ez a reklám díjat nyert a fogadjunk, hogy nem találod ki az elejéből, mit reklámoz a végén nevű háziversenyen. Szinte az utolsó pillanatig őrizte titkát. A harminc másodpercből a huszonötödikben hangzik el a pénzügyek szó, és csak a huszonhetedikben neveztetik meg maga a bank. Gratulálunk, szép munka.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4365