Carefree reklám
*************************
Carefree Flexiform - 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Mindenkivel előfordul - kivel többször, kivel ritkábban - hogy álproblémák megoldásán való töprengésre pazarolja amúgy drága idejét és energiáját. Az álproblémákat az jellemzi, hogy többnyire magunknak gyártjuk őket, és így elsősorban magunkat okolhatjuk az energiapazarlásért. Én például hosszan merengtem azon, vajon hogy a fenébe fér az adott reklámunkban látható tangaszerű alkalmatosság és a hölgy feneke közé úgy egy betét (nem bank), hogy abból semmise látszódjék?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4727
Allianz reklám
*************************
Allianz Életbiztosítások - 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Nos igen, mit tegyünk, ha meg akarjuk mutatni, milyen váratlan helyzetekben jelenthet felbecsülhetetlen értékű segítséget egy életbiztosítás? Hozhatunk reális helyzetet, vagy irreálisat, azaz vicceset. A reális verzió igen hatásos esete lehet, hogy mondjuk valamely közeli hozzátartozónk halálával példálózunk, de attól tartok, még kezdő kreatívok is ki tudnák mutatni e megoldás hátulütőit.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3968
Bővebben: Áttekintés az életről
Budapest Bank reklám
*************************
Budapest Bank MOST! kampány - 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Én nem tudom, ez a MOST! kampány zseniális ötlet-e, nem is érdekel, én csak a kampányt népszerűsítő reklámra figyelek. Egyáltalán nem érdekel, hogy e kampány alapkoncepciója szerint az emberek többsége most mély, ötlettelen apátiába süllyedt, és ebből csak egy bank MOST, éppen MOST kiáltása, és remek, döbbenetesen újszerű, valamiféle magazinban foglalt tanácsai zökkentheti ki. Engem nem érdekel, hogy ez szerintem marhaság.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6177
K&H reklám
*************************
K&H nagyon nagy betét - 20s +++ Értékelés: 3,8/10
Nagyon nagy hülye vagyok. Alapvetően rosszul állok hozzá a kérdéshez. Mindig abból indulok ki, vajon fel tudja-e kelteni érdeklődésemet az adott reklám akkor, amikor voltaképp nincs is semmi bajom. Ez helytelen megközelítés. Ugyanis a reklám elsősorban azokra hat, akiknek épp valami bajuk van.
AXE reklám
*************************
AXE Hot Fever tusfürdő - 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Úgy tűnik, az AXE alapvető marketingkommunikációs stratégája abban áll, hogy egyféle afrodiziákumként aposztrofálja termékeit, amelyek segítségével a férfiak különösen potensekké, és egyben kívánatosakká válhatnak. Ezenfelül még illatosít is a termék, szemben a Viagrával, amelytől lehet, hogy állat leszel, de ha a szagod is állati volt, hát az is marad.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5597