AXE reklám
*************************
AXE Anarchy dezodor és tusfürdő – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Ez a reklám jó sokba kerülhetett. Hacsak nem számítógépes trükkök özöne volt benne. Biztos volt benne. Biztos voltam benne. Már nem úgy értem, hogy biztosan szerepeltem benne, hanem biztos voltam benne, ezernyi számítógépes trükkel operálhattak. Bár talán az sem olcsó. De ha egyszer anarchia kell, akkor anarchia kell. Végtére is a márka neve önmagában is fejszét jelent. Azzal pedig lehet vagdalkozni, ütni, ölni, anarchiázni, meg ilyen mindenféle durva dolgokat csinálni…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3312
Bővebben: Dezodor anarchistáknak
GARNIER reklám
*************************
GARNIER Essentials ránctalanító kenőcs – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Én szeretem a biológiát, mi több, érdekel is valamennyire, úgyhogy mindig felkapom a fejem, ha új eredményekről hallani ezen a területen. Most például megtudtam egy reklámból, hogy vannak fiatalság sejtek. Lehet kapni. Gondoltam, veszek belőle egy olyan fél kilónyit, azon már ne múljék. Csak még nem tudom, hogyan kell használni. Külsőleg? Belsőleg? Mindegy? Azt hiszem az volna a legjobb, ha gondosan újra elolvasnám ezt a reklámot.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 6421
Bővebben: Ránctalanító ránctalanoknak
ALGIDA reklám
*************************
ALGIDA Big Milk Trio – 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Mondják, mások, hogy sokszor kapcsolódhat valamely érzékszervünk percepciójához… szóval valamely érzékszervünk… nem, csak nem akartam dicsekedni a műveltségemmel, hogy mennyire feletted állok nyájas olvasó… vagy jobb lett volna, ha inkább hagyom a percepciót? Tehát mondják, mások, hogy sokszor kapcsolódhat valamely érzékszervünk észleléséhez valamely már érzékszervünk kvázi fantom észlelése. Például hangokhoz színeket társítunk, vagy színekhez szagokat, és más ehhez hasonlók. Nekem sohase kapcsolódott, csak hogy lásd, mennyire alattad állok nyájas olvasó. A reklámok viszont továbblépnek…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3407
NIVEA reklám
*************************
NIVEA Q10 Energy bőrfeszesítő testápoló – 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Az energia szóval manapság óvatosan kell bánni. Mert hogy mindenre használjuk, mint valami általános egyenértékest, vagyis akár behelyettesíthetnénk az izé szóval is. Minden energia, ami, mint tudjuk, nem vész el csak átalakul. Ezt teszi a reklámokban is. Egyébként köznyelvileg valamiféle erőt, erőforrást értünk alatta, amiből jó, ha sok van. Egyeseknek több is lehet, mint amennyire szükségük van, őket például meg is lehet csapolni egy kis energiáért, vannak erre okkult szakemberek. És látni fogjuk, ilyesmihez egy fenék is érthet.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3838
Raffaello reklám
*************************
Raffaello kókuszos desszert – 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Igen, sokféleképpen el tudjuk mondani, ha valaki iránt szeretetet érzünk, például úgy, hogy elmondjuk neki. De hát ez túl primitív megoldásnak tűnik. A beszéd az olyan egyszerű dolog, nem kell túl sok energiát és főleg pénzt befektetni a használatához. Igaz, ez különböztet meg minket alapvetően az állattól, de mégsem tekinthetjük figyelmességnek, ha ezzel az eszközzel üdvözlünk valakit mondjuk anyák napján. Virág, vagy édesség az már igen, ezek aztán tudnak beszélni.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 5445