• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Viccességre alapozva

Cofidis reklám

*************************

Cofidis fapados kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Na jó, akkor most átadom magam megint a hatásnak, becsukom a szemem, hagyom átjönni az üzenetet, megnyitom, mi több, kiüresítem a lelkemet, hogy legyen helye benne e terméknépszerűsítőnek. Tettem én ezt már máskor is, jó módszer. Relax, indián izzasztó sátor, joint, pia, fű, lengőhorog, mindmegannyi eszköz a státuszon kívülre helyeződésnek, azaz az extatikus állapotba kerülésnek. Csináld te is, figyeld meg, ripsz-ropsz kiváló reklámblogger lesz belőled…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. június 24
Találatok: 3781

Bővebben: Viccességre alapozva

0 comments
3.7k views

Bábszínház hangulat

Telenor reklám

*************************

Telenor hipernetezz akció – 35s +++ Értékelés: 4,6/10

Tudjátok mit gyerekek? Játszunk! És aki a legtöbbet… és aki a leghamarabb… és aki a legnagyobbat… és aki a legtovább… és aki a legkevesebb… és aki a legkisebb… az kap egy nagy szelet csokitortát. Vagy egymillió forintot. Vagy személyesen találkozhat a művésznővel. Ha gyerek vagy, inkább a tortát. Ha felnőtt, inkább a művésznőt. Vagy fordítva. Mindegy. Mert ha felnőtt vagy, akkor is gyerek vagy. Igaz, így viszont tudsz vásárolni…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. június 18
Találatok: 3466

Bővebben: Bábszínház hangulat

0 comments
3.4k views

CIFpipőke

CIF reklám

*************************

CIF spray család – 20s +++ Értékelés: 4,8/10

Kérdezhetnők, ha mesébe illesztjük reklámilag a terméket, akkor vajon ki a célcsoport? Azon fiatal korosztály, amelynek képviselői már komolyan befoghatók házimunkára, talán már nem csüggnek a mesék emlőin. (Na?) Akik pedig csüggnek, azokkal még nem sokra megy a takarításkor az anyuka. Naná hogy nem az apuka, mert azzal sem megy sokra ilyenkor az anyuka Sztereotípiában. Bár az apukák szerintem sokkal inkább csüggnek a mesék emlőin, mint az anyukák. Bár ami az emlőt illeti… lazíccsá má!

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. június 12
Találatok: 3676

Bővebben: CIFpipőke

0 comments
3.6k views

Nyalakodós emlékeztető

Magnum reklám

*************************

Magnum jégkrém – 30s +++ Értékelés: 5,8/10

Mint tudjuk, bevezetett, nagy brandeknek általában nincs szükségük valamiféle bevezető kampányra annak minden kockázatával, hanem csak úgynevezett emlékeztetőket küldözgetnek szanaszét a reklámmegjelenítés világába. Persze ha új terméket vezetnek be, azzal érdemes egy kicsit tökölődni, de már az is sokkal könnyebben repül a már jól ismert brand-szárnyakon. Jelen elmélkedésünk tárgya is egy ilyen jól ismert brand. Szóval brand a lelke mindennek.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. június 05
Találatok: 4910

Bővebben: Nyalakodós emlékeztető

0 comments
4.9k views

Töretlen törődés

Vodafone reklám

*************************

Vodafone Red Asszisztensek – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Szerintetek milyen, amikor egy telefontársaság törődik az emberrel? Úgy általában persze jó, ha törődnek az emberrel, mintegy emberszámba veszik az embert, és szinte mindegy, ki teszi ezt. Vagy mi teszi ezt. Persze bármi, vagy bárki is teszi ezt, arra már nem mondhatjuk, hogy mi teszi ezt, mert az már ilyenkor inkább egy ki. Az már ilyenkor emberi tetszik tudni. Például ha ez egy telefontársaság, akkor ő nagyon emberi lesz ezáltal. Ő egy „ki” lesz. A barátom. A lelki társam. A szerelmem. A szeretőm. Miért? Nem lehet? Akkor vedd ezt coming out-nak. OK?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. május 31
Találatok: 3617

Bővebben: Töretlen törődés

0 comments
3.6k views
  1. Dezodor anarchistáknak
  2. Ránctalanító ránctalanoknak
  3. Finom de játékos
  4. Fenék a fizikus

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  694

Külföldi Cikkek száma:  325

77. oldal / 204

  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Kémregény
  • Tanulj improvizációt!
  • Kukás bagoly
  • Sokféle sokfelé
  • A hülye lány

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top