4.4285714285714 1 1 1 1 1 Rating 4.43 (7 Votes)

Potemix reklám

*************************

Potemix - 10s +++ Értékelés: 4,8/10

Te, ez szerintem ugyanaz a néni. Nő. Parasztnőnéni. Aki vitte Norbikának a bika helyett a potencianövelőt. Na jó, de akkor a fickó az a Norbika. Norbika bá. A férje nyilván. Hát persze, hiszen közös háztartásban vannak. És a férjnek külön kredence van a konyhában? Mondjuk az az italos almárium. A férj felségterülete. Vagy tán mégis szeretők, külön élnek, de mindkettő özvegy. A falu már beszéli, hogy nemsokára összeállnak.

***************


***************

Ja, ja és az asszonyság mutatja mi mindent főzött be, és mutatja ezeket a spájzban. Na ugye, akkor az nem is egy konyha. Az egy spájz. Akkor lehetnek mégis ugyanabban a házban. Csak a férfi a komódba spájzolt be a konyhában a Potemixből. Mert olyan ciki volt, hogy az asszony hozta a községháza melletti patikából mindig, és folyton hazudoznia kellett a szomszédoknak, hogy a bikának lesz. Hát most a hapsi is befőzött egy kis potenciát télire. Naná, végtére is a kotont se az asszony szokta bevásárolni. Rendszerint. De ez poén. Hát hogy az asszony befőttet, meg lecsót spájzol, az ura meg farokmerevítőt. Jó sokat. Hát nem tudom, a falu nem szokott azért kissé prűdebb lenni? Ennyi szert raktározni. Hát milyen hevesen mehet ott a móka Norbika gazdáéknál? Persze az is lehet, a bikának is adnak belőle. Azért kell ennyi. Te, de akkor viszont az asszony nem is hazudott, amikor a bikára fogta a dolgot. Illetve nem hazudott akkorát, csak nem bontotta ki az igazság minden árnyalatát. Na ja, és figyelted, hogy az egész termékportfólió ott van neki a kaszliban? Na anyukám, most csak egy schnell-re van időnk, indulni kell a templomba, bekapom a BUM verziót. Nem mondja azt hogy verzió. Jó, ne ragadj le. Mert képzeld, szóval képzeld, ha a templomban még tart a hatás, az esetleg szembeszökő lehet. Az gáz. És ha szembeszökő? Legfeljebb majd irigykedve összesúgnak az asszonyok, lám a Jolinak az ura még hogy bírja magát. És akkor majd megindul a pletyka, hogy mégse a bika szedheti azt a sok növelőt. Mert hogy a Riska nem is ellett az idén. A férfiak meg majd rászállnak Norbika gazdára a kocsmában, hogy de nagy természetű legény lettél te Norbi! Aztán majd fizetnie kell neki legalább három rundot, fröccsöt, abból a savanyú, de fröccsnek jóból, hogy na ezek után legyél te az asszonyok öröme Norbi! De ő csak mosolyog magában a bajusza alatt, mert már előre tudja, csak egy kis PLUSZ, oszt doszt, amennyi kell. Így hát a falu apraja nagyja, akarom mondani az apraja talán még nem, szóval az asszonyok, a férfiak, mind akarnak majd növelőt.

Nem mondod. Akkor ez egy jó reklám? Nos, gyűlölöm kimondani, de a maga nemében végül is teszi a dolgát. Bevés. Primitív, egyszerű, a Gézás verzió még hülye is, de teszi a dolgát. Mert indíthatna ez is messziről, gyerekkoromban mindig arról álmodtam, egyszer majd nagyon keményen fogok helytállni az emberiség természettel vívott örökös harcának frontján. Csak szegény anyám hitt bennem, ő támogatott (haza az első kudarcok után), de most végre nem vagyunk már egyedül. Mondom, ez a szpot nem indít ilyen messziről, rövid, tömör, lényegre törő. És sok. Mármint sok tíz másodperces butácska reklámocska, és bevés, mint tetkós a lotyód nevét a seggedbe. Bevés, mint Klapka a Vámház körutat a fejedbe. Ennyi elég. Elég, mert erre durván rásegít a férfihiúság. Ha egy gramm reklám nem volna, akkor is gyorsan terjedne a híre a lehetőségnek. De van reklám, és a téma miatt nemigen lehet elrontani. Nehogy már úgy őszintén direktbe megdicsérj valamit! Eszembe sincs ezt megdicsérni. Csak annyit ismerek el, figyelemfelkeltőnek jó, és nem elsősorban az egyes darabok kiválósága, hanem a kampány intenzitása miatt.

Várjál csak, hadd gondoljam át, milyen nap is van ma? Te jó ég! Nyitva van még valami izé, ahol ilyesmit árulnak? Ügyeletes? Az hol van? Jó köszi rohanok. Ma teljesítős napunk van. Csak el ne késsek.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 8/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 3/10

{mxc}