Magyar

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív
 

Potemix reklám

*************************

Potemix - 10s +++ Értékelés: 4,8/10

Te, ez szerintem ugyanaz a néni. Nő. Parasztnőnéni. Aki vitte Norbikának a bika helyett a potencianövelőt. Na jó, de akkor a fickó az a Norbika. Norbika bá. A férje nyilván. Hát persze, hiszen közös háztartásban vannak. És a férjnek külön kredence van a konyhában? Mondjuk az az italos almárium. A férj felségterülete. Vagy tán mégis szeretők, külön élnek, de mindkettő özvegy. A falu már beszéli, hogy nemsokára összeállnak.

***************


***************

Ja, ja és az asszonyság mutatja mi mindent főzött be, és mutatja ezeket a spájzban. Na ugye, akkor az nem is egy konyha. Az egy spájz. Akkor lehetnek mégis ugyanabban a házban. Csak a férfi a komódba spájzolt be a konyhában a Potemixből. Mert olyan ciki volt, hogy az asszony hozta a községháza melletti patikából mindig, és folyton hazudoznia kellett a szomszédoknak, hogy a bikának lesz. Hát most a hapsi is befőzött egy kis potenciát télire. Naná, végtére is a kotont se az asszony szokta bevásárolni. Rendszerint. De ez poén. Hát hogy az asszony befőttet, meg lecsót spájzol, az ura meg farokmerevítőt. Jó sokat. Hát nem tudom, a falu nem szokott azért kissé prűdebb lenni? Ennyi szert raktározni. Hát milyen hevesen mehet ott a móka Norbika gazdáéknál? Persze az is lehet, a bikának is adnak belőle. Azért kell ennyi. Te, de akkor viszont az asszony nem is hazudott, amikor a bikára fogta a dolgot. Illetve nem hazudott akkorát, csak nem bontotta ki az igazság minden árnyalatát. Na ja, és figyelted, hogy az egész termékportfólió ott van neki a kaszliban? Na anyukám, most csak egy schnell-re van időnk, indulni kell a templomba, bekapom a BUM verziót. Nem mondja azt hogy verzió. Jó, ne ragadj le. Mert képzeld, szóval képzeld, ha a templomban még tart a hatás, az esetleg szembeszökő lehet. Az gáz. És ha szembeszökő? Legfeljebb majd irigykedve összesúgnak az asszonyok, lám a Jolinak az ura még hogy bírja magát. És akkor majd megindul a pletyka, hogy mégse a bika szedheti azt a sok növelőt. Mert hogy a Riska nem is ellett az idén. A férfiak meg majd rászállnak Norbika gazdára a kocsmában, hogy de nagy természetű legény lettél te Norbi! Aztán majd fizetnie kell neki legalább három rundot, fröccsöt, abból a savanyú, de fröccsnek jóból, hogy na ezek után legyél te az asszonyok öröme Norbi! De ő csak mosolyog magában a bajusza alatt, mert már előre tudja, csak egy kis PLUSZ, oszt doszt, amennyi kell. Így hát a falu apraja nagyja, akarom mondani az apraja talán még nem, szóval az asszonyok, a férfiak, mind akarnak majd növelőt.

Nem mondod. Akkor ez egy jó reklám? Nos, gyűlölöm kimondani, de a maga nemében végül is teszi a dolgát. Bevés. Primitív, egyszerű, a Gézás verzió még hülye is, de teszi a dolgát. Mert indíthatna ez is messziről, gyerekkoromban mindig arról álmodtam, egyszer majd nagyon keményen fogok helytállni az emberiség természettel vívott örökös harcának frontján. Csak szegény anyám hitt bennem, ő támogatott (haza az első kudarcok után), de most végre nem vagyunk már egyedül. Mondom, ez a szpot nem indít ilyen messziről, rövid, tömör, lényegre törő. És sok. Mármint sok tíz másodperces butácska reklámocska, és bevés, mint tetkós a lotyód nevét a seggedbe. Bevés, mint Klapka a Vámház körutat a fejedbe. Ennyi elég. Elég, mert erre durván rásegít a férfihiúság. Ha egy gramm reklám nem volna, akkor is gyorsan terjedne a híre a lehetőségnek. De van reklám, és a téma miatt nemigen lehet elrontani. Nehogy már úgy őszintén direktbe megdicsérj valamit! Eszembe sincs ezt megdicsérni. Csak annyit ismerek el, figyelemfelkeltőnek jó, és nem elsősorban az egyes darabok kiválósága, hanem a kampány intenzitása miatt.

Várjál csak, hadd gondoljam át, milyen nap is van ma? Te jó ég! Nyitva van még valami izé, ahol ilyesmit árulnak? Ügyeletes? Az hol van? Jó köszi rohanok. Ma teljesítős napunk van. Csak el ne késsek.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 8/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 3/10

{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 117 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png7.png9.png0.png5.png2.png
Ma308
Tegnap450
Ezen a héten2061
Ebben a hónapban8070
2014.10.25 óta279052

Látogató infó

  • IP: 54.81.195.240
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2017. november 17. péntek, 18:37

És még ezek is: