Kezdőlap

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Soproni sör reklám

*************************

soproni uj logo Radler sör – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem utolsósorban a hazafias érzületre apellálnak, vagyis megpengetnek egyfajta nemzeti húrt mintegy érzékeltetve, voltaképp mi mind ugyanahhoz a nagy családhoz tartozunk, egyszersmind csupa jó tulajdonsággal megkülönböztetve más népek nyilvánvalóan kevésbé szerencsés lányaitól, fiaitól. Ez olyan jó érzést kölcsönöz nekünk itt bent a kebelünkben, egyszersmind a terméket is a kebelünkben éreztetve. Egyszersmind és ez a tetve vég. Ma ezek tetszettek meg. Szólt neki egy célzásal éreztetve, hogy van már néki néhány tetve. Csapjál már a kezemre…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Cofidis reklám

*************************

Cofidis logo fapados kölcsön – 60s +++ Értékelés: 4,4/10

…és a viccességes, idétlenséges verseny zavartalanul folytatódik. Ez egy komoly ága a reklámfilm készítésnek, gondolom külön tantárgyként oktatják a reklámiskolában. Nagyon helyes, a humor nehéz kenyér, tényleg szakember után kiált. Egyes humoristák például a humorban nem ismertek tréfát. A mai reklámok zömében viszont úgy tűnik, a tréfában nem ismernek humort, illetve bocsánat, nem mindenkinek egyforma a humorízlése, mondhatni humorízlések és pofonok ugyebár.

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Telenor reklám

*************************

Telenor logo – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

A jópofaság tehát úgymond vezető erővé vált a reklámok tartalmát illetően, különösen az utóbbi évtizedekben. Valahogy az a kényszerképzetük a kedves alkotóknak, hogy tök mindegy, mit ajánlanak, ha nagyon kúl maga a reklám, ha nagyon bejön a megcélzott célcsoportnak maga a filmélmény, akkor nyert ügy, venni fogják a terméket. Mondhatjuk tehát, egyféle kúl verseny zajlik reklámfronton, és mivel nem minden kreatívban veszett el egy Karinthy, egy Rejtő, egy Örkény, egy stb., így hát e verseny leginkább az idétlenségek versenyévé avanzsált. És valóban, egyik idétlenebb, mint a másik…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Auchan reklám

*************************

auchan logo – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Imázs. Vagyis imázs javító reklám. Image in English. Hogy lásd, tudok angolul. Most már te is. Szóval az imázson dolgozni kell, karban kell azt tartani, hogy a vevők el ne tántorodjanak a cégtől, pontosabban a cégnek való fizetéstől, pontosabban a cég termékeinek megvásárlásától. Ugye például ha egy koszlott–foszlott húszéves Corsán látod, korszerű nyílászárók értékesítése + telefonszám, akkor te azt nem hívod fel, mert rossz az imázs. Viszont rögtön megkötöd a biztosítást egy csili-vili irodában, ahol még kávéval is kínálnak és hölgyem-uramnak szólítanak. (Nem kívánt törlendő.) Tehát az imázs az nagyon fontos. Az se baj, ha képi elemeinek semmi köze sincs valamiféle vonatkozó termékhez…

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Dréher reklám

*************************

Dréher logo - sör különlegességek – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

A kérdés az, voltaképp mennyire kell hogy köze legyen a látottaknak magához a termékhez? Vagy mennyire áttételesen, de mégis valamelyest? Végül is csak fantázia kérdése mekkora „áttételt” (metasztázis?) vagyunk még képesek a termékre vonatkoztatni. De a trend egyértelmű, az úgymond direkt termékismertetők kora lejárt. De az is lehet, a termékismertetőket direkt értelmezők kora járt le. Vagyis azoknak a kora, akiknek még ilyesmire volna igényük. Hogy mondjuk ez a sör azért jó, mert a legmodernebb 3D-s nyomtatóval gyártják, már hogy egy ilyen vicces képtelenséggel szórakoztassam önöket, amin sokat gondolkodtam, azért lett ilyen jó. Amiképp a mellékelt filmecske alkotói is ezt tették nyilván, de nem a viccesség volt itt azt hiszem a fő szempont, hanem hogy minden tökéletes legyen reklámpszichologice…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 57 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png8.png9.png0.png7.png7.png
Ma32
Tegnap501
Ezen a héten3121
Ebben a hónapban9905
2014.10.25 óta389077

Látogató infó

  • IP: 54.92.163.188
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. július 22. vasárnap, 01:19

És még ezek is: