Kezdőlap
Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button
1 1 1 1 1 Értékeld az írást! 0.00 (0 Szavazat)

OTP reklám

*************************

OTP Bank - Számlacsomagok - Zsolnay Barbara – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Amikor kézen fog a termék és vezet az élet sűrű tengerében… izé… viharos tengerén keresztül a sűrűjében, és mintegy jó szülőként dönt helyetted olyan helyzetekben, amelyekhez még nem nőttél fel, akkor érzed, abban biztos jól döntöttél, hogy őt választottad. Tehát előbb kell egy jó döntés, hogy megelőzhesd a rossz döntést. És hogy ezen első döntésed se a sajátod legyen, ebben segítenek az ilyen típusú reklámok…

1 1 1 1 1 Értékeld az írást! 0.00 (0 Szavazat)

COOP reklám

*************************

COOP reklám – 35s +++ Értékelés: 3,6/10

Az is egy jellegzetes reklámtípus, amikor egy termékkel, vagy termékcsaláddal, terméktípussal kapcsolatban vitában álló, vagy külön utakon járó felek a végén pontosan ugyanarra a végeredményre jutnak, azt sugallva ezáltal, hogy egész egyszerűen és akárhogy is, de nincs jobb megoldás. Minden út Rómába, azaz ezen optimális választáshoz vezet és pont. És ha a megvilágosodás pillanata jól van megfogalmazva, akkor nem marad el a meglepődő meghökkenés, a megvilágosodás, miszerint nekem sincs más választásom… persze én juszt se…

4 1 1 1 1 1 Értékeld az írást! 4.00 (4 Szavazat)

CBA reklám

*************************

CBA reklám – 30s +++ Értékelés: 3,4/10

Mint már máshol utaltunk rá, van a reklámoknak egy csoportja, nevezzük talán MÜSZI típusú reklámoknak, amelyhez tartozó terméknépszerűsítők nem is a terméket népszerűsítik, hanem önnön magukat. A termék maga felejtős, a filmecske maga pedig bevésődik, mintegy öncélúan. Mondhatni marketinges baklövés, mégis – mai divatos szófordulattal élve – mémmé válik. És akkor úgy eléldegél önmagában a nép nyelvén, beépülve a mindennapos szófordulatoka, szólásokba, mondásokba, esetleg törvényerejű rendeletekbe, de ezen utóbbira nem tudok így hirtelen példát. Gyanús, hogy a most vizsgált darabnak is ez lesz a sorsa. Vagy nem…

4 1 1 1 1 1 Értékeld az írást! 4.00 (4 Szavazat)

Burger King reklám

*************************

BURGER KING double chili cheese burger – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Vannak ilyen kedves kis jópofaságok, apró vidám pillanatok, mosolygós hangulatok típusú reklámok, néhány másodpercesek, felvillan egy vidám helyzet, egy kedélyes pillanat, néhány jókedvű, laza figura, esetleg állat, vagy növény, vagy tárgy, vagy fogalom, vagy akármi, és valahogy használják a terméket. Na persze valamely terméksajátosság, megkülönböztető termékjegy azért látszódjon, mert különben minek. Vagy csak a hangulat, az is elég. Ha felkened magadra, ha beveszed, ha ráülsz, ha megveszed, ha megeszed, elmegy az eszed. Ilyen jó lesz a hangulatod…

4 1 1 1 1 1 Értékeld az írást! 4.00 (1 Szavazat)

simple reklám

*************************

simple on-line szolgáltatás vásárlás – 20s +++ Értékelés: 4,8/10

Ha a brand név önmagában is jelent valamit, vagyis nem valamiféle mozaikszó, vagy egyéb költemény, akkor kézenfekvőnek látszik abból kiindulni, vagyis a jelentése köré felépíteni a reklámot is. Annál is inkább, mert nyilván a jelentésnek köze lehet a termékhez, és/vagy annak valamely attribútumához. Már hogy hülyeség lenne, ha nem lenne köze. Persze vigyázni kell a névadásnál. Például a konyhakés márkánk neve azért ne legyen healer (gyógyító), de killer (gyilkos) se…

Alkategóriák

Ki van itt?

Oldalainkat 25 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

1.png7.png6.png4.png3.png3.png
Ma433
Tegnap465
Ezen a héten1376
Ebben a hónapban12914
2014.10.25 óta176433

Látogató infó

  • IP: 54.146.135.173
  • Böngésző: unknown
  • Verzió: unknown
  • Operációs rendszer: unknown

Itt és most

5
Online

2017. március 29. szerda, 22:52
Powered by CoalaWeb

És még ezek is: