Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Erste reklám

*************************

Erste lakáshitel ?- 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Rómeó és Júlia lakásgondokkal küzd. Ne, ne mondd azt, hogy hülyeség. Egy történet, amit mindenki (mindenki?) ismer, és így azonosulni tud a két fiatal azon vágyával miszerint egy közös kicsi zug kéne nekik, ahol szerelmük végre beteljesedhet. Ez ugyanakkor vicces is, hiszen mindenki (mindenki?) tudja, hogy az eredeti történet korántsem erről szól, de ha szerencsésebben alakult volna, hát erről is szólhatott volna. A te problémád nem itt van.

***************


***************

A te gondod az, hogy túlságosan sekélyesnek, infantilisnak, primitívnek tartod e megközelítést. Pedig nincs igazad, hiszen ha belegondolsz, igen nagy számban élvezik emberek az olyasféle színvonalú szórakoztatóipari termékeket, amelyekről neked hasonlóan lesújtó a véleményed. Abba a kabaréba te soha nem ülnél be, soha nem néznéd a tévében, azt a zenét durván gyorsan elkapcsolod, ha véletlenül valamely szerkezeted rezgőköre ráhangolódik. De itt reklámról van szó pajtás! És ha igen nagy számban veszik az emberek ezt a valamelyest egyszerűbb poénokból összerakott készítményt, hát akkor itt a nagy számon van a hangsúly, nem a népművelésen. Érted? Egészséges populizmus. Ez kell ide. Elvégre eladni akarsz, nem egyetemi előkészítőt tartani.

Igenis Júlia szülei azt mondták, ne találkozzunk többet. De nem bírtuk ki. Megszöktünk, mert együtt akarunk élni. Ezek után semmilyen szülői támogatásra nem számíthatunk, de csak van valamilyen megoldás. Egy kicsi lakás kéne. Mindegy milyen, csak erkély legyen.

Íme a shakespeare-i cselekmény viccesen, populárisan összesűrítve, épp annyira, hogy kellőképp szolgálhassa a termék megismertetését még az egyszerűbb halandó számára is. Mert igenis tényleg nem számíthatnak többet szülői támogatásra enyhén szólva. Mert a kardélre hányást tényleg nem nevezhetjük támogatásnak. És milyen finom humor az, hogy csak erkély legyen. Egy pici műveltség már kell hozzá, de ha nincs, úgy se érthetetlen. És akkor a jóságos bank segít az ezidáig boldogtalan fiatal páron. Szóval tetszik.

Ezt figyeld. János vitéznek lakásgondjai vannak, mert nem akar beköltözni Iluska albérletébe a gonosz mostohánál. Az a gyanújuk, hogy a jóasszony nehéz természete miatt eltartási szerződést se tudnának kötni. Így felismerik, közös életüket egy akármilyen pici, de saját lakásba lesznek csak képesek elkezdeni. Még erkély se kell. A fűtésen is sokat tudnának spórolni a hétfejűsárkány-termikus energia igénybevételével. A jóságos bank segít.

Vagy. Gulivernek lakásgondjai vannak, mert a Törpe Önkormányzat által kiutalt bérlakást már kezdi kinőni. Meg szeretné vásárolni, és saját költségén bővíteni, felújítani. De jól jönne most egy kis lakáshitel forintban árfolyamkockázat nélkül! És vajon ki tudna ebben segíteni?

Vagy. Hamletnek lakásgondjai vannak. Súlyos élethelyzetbe került, mert két paralimpikonnal is közös háztartásban kíván élni. Az egyik a szellemi épség területén kihívásokkal küzdő Ophelia, az úszóbajnok, a másik saját apja, az egykori illuzionista, aki nem tudja mentálisan feldolgozni utolsó mutatványa következményeit és azóta is szellemnek képzeli magát téveszmeileg. Így viszont kitűnő mindenféle csapatjátékban, mert egyszerűen nem tudják fogni, nem tudják feltartóztatni, felrúgni az ellenfél játékosai. Szóval társadalmilag is elismerésre méltó áldozatot vállal így Hamlet, de nincs egyedül nagy bajában, mert segít egy kiváló lakáshitel konstrukcióval a bank.

Mi? Hogy menjek a fenébe? De hát miért? Mert vettem az adást és lementem populistába? Irigykedsz, mert látod, tudok én a nép nyelvén is beszélni. Nem, oda nem megyek. Nem megyek a parlamentbe. De talán kreatívnak most már felvesznek.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 78 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png8.png0.png3.png
Ma372
Tegnap373
Ezen a héten1313
Ebben a hónapban6927
2014.10.25 óta400803

Látogató infó

  • IP: 54.225.55.174
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. augusztus 15. szerda, 18:43

És még ezek is: