Értékelési szempontok

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív
 

Az alábbiakban az értékelés szempontjait fogom definiálni. Minden szempontot egy tízes skálán értékelek, majd a kiadódó átlag fogja mérni az adott reklámszpot szerintem való jóságát. A szempontok száma és típusa az idők során természetesen változhat. A szempontokat én találtam ki, ennélfogva önkényesek, laikusak. Ha bárkinek van javaslata a módosításra, szívesen fogadom. 

 A BRAND bevésése (Imprinting)

Talán a legfontosabb szempont. Méri, hogy mennyire alkalmas a szpot a reklámozott termék márkájának és jellegének azonnali rögzítésére. Hiába bravúros egy reklám más szempontokból, ha még sokadszorra sincs fogalmunk az elején, voltaképp mit is reklámoz.

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script)

Mennyire eredeti, mennyire ötletes, mennyire világosan üzen, mennyire didaktikus, mennyire követhető?

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth)

Méri, hogy a termék hatását illetően, mennyire tartózkodik a túlzásoktól a hirdető, és/vagy érvelésében mennyire kerüli a nem létező hivatkozási pontokat (pl. kábítás nem létező szakzsargonnal). Vagyis mennyire mond igazat.

A látvány (Scene)

A látott képek szépsége, minősége, eredetisége, különössége, stb.

A technika (Technology)

Ha a produkció technikailag különösen eredeti, ötletes, szellemes, akkor lesz magas ez a pontszám.

Ki van itt?

Oldalainkat 31 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png3.png7.png4.png8.png
Ma312
Tegnap487
Ezen a héten2339
Ebben a hónapban10281
2014.10.25 óta253748

Látogató infó

  • IP: 54.159.113.182
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2017. szeptember 22. péntek, 17:03

És még ezek is: