Értékelési szempontok
3.5 1 1 1 1 1 Értékeld az írást! 3.50 (2 Szavazat)

Az alábbiakban az értékelés szempontjait fogom definiálni. Minden szempontot egy tízes skálán értékelek, majd a kiadódó átlag fogja mérni az adott reklámszpot szerintem való jóságát. A szempontok száma és típusa az idők során természetesen változhat. A szempontokat én találtam ki, ennélfogva önkényesek, laikusak. Ha bárkinek van javaslata a módosításra, szívesen fogadom. 

 A BRAND bevésése (Imprinting)

Talán a legfontosabb szempont. Méri, hogy mennyire alkalmas a szpot a reklámozott termék márkájának és jellegének azonnali rögzítésére. Hiába bravúros egy reklám más szempontokból, ha még sokadszorra sincs fogalmunk az elején, voltaképp mit is reklámoz.

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script)

Mennyire eredeti, mennyire ötletes, mennyire világosan üzen, mennyire didaktikus, mennyire követhető?

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth)

Méri, hogy a termék hatását illetően, mennyire tartózkodik a túlzásoktól a hirdető, és/vagy érvelésében mennyire kerüli a nem létező hivatkozási pontokat (pl. kábítás nem létező szakzsargonnal). Vagyis mennyire mond igazat.

A látvány (Scene)

A látott képek szépsége, minősége, eredetisége, különössége, stb.

A technika (Technology)

Ha a produkció technikailag különösen eredeti, ötletes, szellemes, akkor lesz magas ez a pontszám.

Ki van itt?

Oldalainkat 117 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png2.png8.png2.png8.png3.png
Ma220
Tegnap432
Ezen a héten2937
Ebben a hónapban9691
2014.10.25 óta228283

Látogató infó

  • IP: 54.81.56.254
  • Böngésző: unknown
  • Verzió: unknown
  • Operációs rendszer: unknown

Itt és most

10
Online

2017. július 23. vasárnap, 12:36
Powered by CoalaWeb

És még ezek is: