Külföldi

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

*************************

Trident Splash rágógumi - 30s +++ Értékelés: 7/10

Megy az arc a forgalmas városi utcán, flegmán, aktatáskával, ahogy szokás. Csak éppen piros fürdőnadrágban. Egy szál piros fürdőnadrágban. De lehet, hogy ez inkább alsónadrág? Mindegy. Nézzük, és halvány ándungunk sincs arról, hova fogunk kilyukadni? Szóval akkor az eddig tanultak szerint ez megint egy rossz reklám lesz?

***************

***************

Korántsem szükségszerűen. Minden attól függ, milyen erős a végén a kötés. Tehát hogy a végső történés, a magyarázat, a poén, mennyire lesz felidéző, mennyire lesz köthető magához a termékhez, illetve, hogy mennyire lesz poén, mint olyan. A legjobb egy erős poén erős köthetőséggel. És ez olyan?

Szóval megy a figura az ütős szerelésében flegmán az utcán, és beáll a buszmegállóba. Ott, úgymond normális emberek állnak, ülnek. Álluk leesik, gyanakodva bámulnak. Ember táskát letesz, rágót arcba benyom. Látjuk világosan a kezében, milyen márkát. És akkor jön egy nagy hullám oda a buszmegállóba. Egy igazi hullám, vízből. Egy nagy loccsanás. Laptop szikrázik, kutya elázik, paróka leválik, szemfesték lemállik. Lenni nagy meglepetés. Na ezért volt ő ehhez öltözve. Mondhatnám persze, ahogy szoktam, hogy majd pont fürdőnadrágot vesz minden rágóhoz, meg majd pont mindig jön egy ilyen nagy hullám, ja, ez mennyire valószerű, tökhülyeség az egész. Mondhatnám, de nem mondom, mert tetszik tudni ez itt egy geg. És vegyük észre, innentől kezdve akárhányszor meglátjuk e spot kezdő képkockáit, azonnal tudni fogjuk, hogy mi a poén. A végén jön egy nagy loccsanás. És mit ad isten, pont ez a termék neve. Enyhe szépséghibája a történetnek, hogy angolul ez a neve, tehát a magyarításnál valamit ki kellett volna találni, hogy ne gyengítsük a bevésődés intenzitását, de még így is elég jól megjegyezhető. Azért, mert a loccsanás teljesen értelmezhetetlen volna a loccsanós rágógumi nélkül, tehát ezzel együtt véssük be. Ráadásul az alkotók még arra is ügyeltek, hogy piciny burleszkfilmjükben a műfaj szabályai szerint a rosszak elnyerjék méltó büntetésüket, ami ilyenkor leginkább a nevetségessé válást jelenti. Hülyének nézték szegény jóravaló nyápic fiatalemberünket, pedig ő viselkedett a helyzetnek megfelelően. Nos ezért halmazati büntetésül lehullt a paróka, lemállott a smink, elázott a kutya, tönkrement a laptop. Mind, mind megannyi álca, amely mögé fogyasztói társadalmunk kényszeríti jobb sorsra érdemes állampolgárait eltakarván és elnyomván így a valódi emberit. (Igen a kutya is álca, mert az itt egy státuszszimbólum.) Jó, jó, megengedem, talán a loccsanós rágógumi története lehet, hogy nem ilyen mély társadalmi mondanivalók hangsúlyos megfogalmazásának szándékával készült, de egy jó szemű filmes minden filmkockája tartalmaz valami lényegit. Például, hogy egyél loccsanós rágógumit.

Kár, hogy én egyáltalán nem szeretem a rágógumit.

******************************

Értékelés: 7/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 8/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 7/10

 

{mxc}

 

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 80 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png3.png6.png6.png8.png4.png
Ma261
Tegnap462
Ezen a héten2406
Ebben a hónapban6865
2014.10.25 óta436684

Látogató infó

  • IP: 54.91.203.233
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. november 17. szombat, 15:05

És még ezek is: