Külföldi

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív
 

Skoda reklám

*************************

Škoda Octavia - 30s +++ Értékelés: 7,2/10

Na, ez például egész jó. Szerintem legalábbis. Mert ne feledjük, az itt elhangzottak nem biztos, hogy az abszolút igazság megkérdőjelezhetetlen manifesztumai, csak nagyon valószínű. Nem?

***************

***************

Szóval a csávó teljesen bepörög a vonatkozó járgánytól, és mintegy magáról megfeledkezve, mondhatni őszinte érzelmi megnyilvánulásokat megengedve magának ugrándozza körbe kívül-belül az autót. Úgymond nem lázadó kamaszhoz méltó viselkedést tanúsít. És mi volt az, ami ennyire kizökkentette a "normális" viselkedési kerékvágásból? A reklámozandó termék. És mi volt az, ami áttörte a szinte áttörhetetlen flegmatikus kamasz erőteret? A reklámozandó termék. És miből dől a kemény rock? A reklámozandó termékből. Vagyis a termék nagyon tetszik ennek a mai fiatalnak. Oly annyira, hogy még arról is megfeledkezik, hogy ő mai fiatal. Pedig a mai fiatalok erről még akkor sem szoktak megfeledkezni, ha egymaguk vannak valahol. Még önmaguk előtt is szégyellnék, ha véletlenül elgyengülnének, és némi őszinte érzelem hagyná el valamilyen kommunikációs formában a testfelületüket. Nos, ez a termék még ezt is elintézte. Na aztán persze jön a lebukás. Nagy gáz pont az ősök előtt égni. De hát közben észrevétlenül bejött a fater (elég szlenges a dumám?), és rajtakapta a srácot, hogy épp élvez, akarom mondani épp élvezi a jármű facilitásait. Szerintem ez utóbbi a nagyobb égés. Az előbbi szinte normális. Meg is rémül a gyerek egy pillanatra, rádió azonnal kikapcsol, átváltás flegmára. És most azt hinnéd, hogy itt ő a célcsoport. De hát, hogyan, tennéd fel a kérdést, amikor e célcsoportnak nem igazán van vásárlóereje. Hát úgy, hogy nem ő a célcsoport. Hanem az ablakon behajoló apa korú és apa nemű igen széles réteg. Hát igen, egy olyan vagyontárgyra szert tenni, amit a serdülő fiúgyermek sem fikáz, sőt! Az nem semmi. E tárgy egyféle platform lesz ekképpen, mintegy kommunikációs felület, amelyen ezen emberi-kommunikáció-szegény korban és korszakban is kivirágozhat valamiféle érzelmi információcsere. Atyai szíveket melengető érzés. És mindenféle egyéb szabály is betartatik. Például végig a reklámozandó tárgy van a középpontban, vagyis sztorinak és üzenetnek itt véletlenül közük van egymáshoz.

Na jó, megyek, veszek néhány Škodát.

******************************

Értékelés:7,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 8/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 7/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 7/10

{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 78 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

3.png0.png6.png6.png3.png0.png
Ma36
Tegnap263
Ezen a héten677
Ebben a hónapban6999
2014.10.25 óta306630

Látogató infó

  • IP: 54.196.135.90
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. január 17. szerda, 04:05

És még ezek is: