Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Citroën reklám

*************************

Citroën C5 - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Töprengek. Miért e német körítés? Nézd más szemmel a világot! - mondja a szlogen. Német szemmel? Vagy ha egy ilyenbe ülsz, olyan mintha német lennél? És az olyan jó? Az egy fokmérő? Olyan precíz munka ez az autó?

***************

***************

Félreértés ne essék, semmi bajom a németekkel, de egyszerűen nem értem, hogy egy francia autó miért lesz eladhatóbb, ha olyan németesre vesszük a figurát? Vagy netán az történt, hogy ezt a klipet csak Németországba szánták eredetileg? De akkor mit keres a magyar tévékben? Ezeknek jó lesz ez is, minek fektessünk bele többet. Ki a fene fog ezeknél fönnakadni azon, hogy itt voltaképp azt mutatjuk meg, milyen jól áll ez az autó a németeknek is? Kinek jutna itt eszébe a dolog egyféle abszurditása különös tekintettel a történelmi francia-német ellentétre? Egyáltalán, tudják ezek mi az a történelem? Különben is most már nincs ilyen ellentét, most már EU van. Lehet, hogy néhányan majd picit nem értik, hogy kerül a csizma az asztalra, de a többség nyilván úgy "veszi le", ezzel az autóval milyen jól lehet Németországba is utazni. Szóval turizmus, tetszik tudni. Meg lehet vele menni a hófödte hegyekben, és a német grófok is ezt az autót használják, különösen párbaj után. Aztán ugye Apokalipszis most. Ugye emlékszünk, hogy a filmben erre a zenére közelítették meg a vietnami falut a repülő C5-ösök, és tették a földdel egyenlővé. Na jó, lehet, hogy erre így tényleg kevesek asszociálnak, és a Walkürök lovaglása, mint zenei betét csak segít az autóból áradó erő sugárzásának átélésében, de valljuk be, ez is nagyon német. Aztán a végén az autó begördül a berlini Brandenburgi kapu elé, és innentől kezdve lehet más szemmel nézni a világot. Önök szerint lehetne már szemmel nézni a világot, ha ez az autó mondjuk a Hősök terére gördülne be mindenféle szedett-vedett magyar uralkodók elé? Na ugye!

******************************

Értékelés:5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 7/10

{mxc}

Hozzászólások   

# Bianka Anna Hirtling 2016-01-05 19:47
Amúgy meg ne legyen már francia, amúgy meg nem is az. A Citroën egy olasz autó, nem pedig francia. A C5öt annak gyártják! :roll: 8)
Válasz
# Xy 2016-01-25 16:17
Istenem, ekkora ostobaságot rég hallottam... Nagyon buta vagy!
Válasz

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 81 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png7.png6.png0.png
Ma329
Tegnap373
Ezen a héten1270
Ebben a hónapban6884
2014.10.25 óta400760

Látogató infó

  • IP: 54.80.87.62
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. augusztus 15. szerda, 17:07

És még ezek is: