T-Mobile reklám
*************************
T-Mobile Dominó Aktív előfizetés - 40s +++ Értékelés: 4,2/10
Na figyelj Zsomborom. Marketing osztályunk dolgozott mint állat, nappallá tette az éjt, SWOT analízisbe (interneten utánanézni) vonult, pénzügyet riogatott, főnököknek prezentált, estébé, estébé, és nagyszerűt alkotott. Egy új akciós csomagot. Ez már akkor is rekord bevételt hozna, ha csak Alsótenyerén írnánk ki egy sajtcetlire a főtéren, de mi beveszünk a buliba titeket is. Reklámozzatok.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3983
Dove reklám
*************************
Dove Man + Care - 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Mit ér az erő gyengédség nélkül? Elgondolkodtam. Mélyen. A spot indító kérdése annyira megragadott, hogy elsőre nem is érdekelt, miféle termékről van szó, gondoltam, majd megtudom legközelebb. Félbeszakítottam tehát az éppen futó reklámblokk tanulmányozását, és visszavonultam a lakásom egy sötét, és félreeső helyére, átadandó magam a zavartalan meditációnak.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5506
Brise reklám
*************************
Brise légfrissítő - 20s +++ Értékelés: 3,4/10
Tulajdonképpen mi az, hogy légfrissítő? Valami, ami frissíti a léget. Mondjuk, ha a lég már fáradt, hát ezzel lehet frissíteni. De mitől is lehet fáradt egy lég? Ha nem elegendő az oxigéntartalma, ha felszaporodtak benne a kellemetlen szagú, esetleg káros összetevők, és más ilyesmi. Vagyis ha oltári büdös van már bent.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4258
Activia reklám
*************************
Activia joghurt - 30s +++ Értékelés: 3,6/10
A kimeríthetetlen téma. Mert még mindig nagyon gazdag ez a cég. Azért képes mindmáig változatlan intenzitással ontani joghurt reklámjait. De sebaj, legalább tanulmányozhatjuk, hogyan kell rugalmasan alkalmazkodni a szabályozói környezet esetleges kedvezőtlen reakcióit kompenzálandó, hogyan kell stratégiát, koncepciót, azaz hazugságot váltani - bocsánat, mit mondtam?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4493
Raiffeisen reklám
*************************
Raiffeisen lakáshitel - 35s +++ Értékelés: 3,8/10
A nagy kreatívműhelyek olyanok már, mint egy nagyüzem. Futószalag. Mellette állnak a kreatív betanított munkások, és termelnek. Nagy sorozatban. Sablon szerint. Nem kell különösebb brainstorming, éjszakákba nyúló ötletelés, csak jön a megrendelés, sablon előkap, reklám legyárt. Az ötletek, régiek, újak, jobbak, rosszabbak, ott sorakoznak a raktárban, csak elő kell venni őket. Üzemvezető-kreatív megrendelés alapján megállapítja, melyiket kell gyártásba vinni.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4151