4.3333333333333 1 1 1 1 1 Rating 4.33 (3 Votes)

Right Guard reklám

*************************

Right Guard izzadásgátló - 25s +++ Értékelés: 4,4/10

A variációk. Azok nagyon fontosak. Variációk egy témára. A művész ilyenkor azt képes megmutatni, azaz mintegy mindenki számára saját élménnyé varázsolni, hogy látszólag, vagy még helyesebben objektíve ugyanaz a valóságdarabka, hányféleképpen tükröződhet az adott szubjektum, adott állapotára jellemző tudattükörben. Nos, mellékelt példánkban is ennek lehetünk tanúi.

***************


***************

Az azonos valóságdarabkát esetünkben az intenzíven és egyúttal büdösen izzadó fiatalember jelenti, még akkor is, ha a két verzióban azt nem is ugyanaz a személy jeleníti meg. Mert hogy itt a típus a lényeg. A büdösen és intenzíven izzadó fiatalember típusa, aki ezen művészi általánosítás révén mindannyiunk által felismerhetővé, ráismerhetővé válik, hiszen ki ne találkozott volna már hasonló személyiséggel? Főleg, ha történetesen mi magunk is ilyenek vagyunk.

Az előző variációban egy moziban játszódó drámán keresztül élhettük át, mit jelent, ha a szerelem próbakövét egy váratlan vegyi hatás elé állítjuk. Mi az? Mi a képzavar? Tekintsd próbakőnek. Szóval büdi gyerek át akarta karolni a csaját a moziban, mire az beájult a gyerek hóna alól kitörő hónaljmalactól. Ja az egy másik reklám. Itt nézd meg. Tehát randevú, átkarolás, azaz karfelemelés, foltocska és bűzöcske manifesztálódik.

Ugyanezen a kaptafán továbblépve... megint képzavar? Te nem nézel politikai beszélgető műsorokat? Én onnan tanulom, a nagyoktól. De többet ne szakíts félbe, ha kérhetném.

Tehát ezzel a témával egy közös nevezőn pendülve... kuss... most a karfelemelést az ujjongás nevű testbeszéd tartozékaként idézzük elő, ami egy baráti társaság gólöröme folyományaként jön létre. Ülnek a díványon, nézik a focit a tévében, és egy perccel a vége előtt gól rugódik valakiknek. A többiek csak úgy ökölbe szorított kézzel örülnek, egyedül a mi hősünk ugrik fel felemelt karokkal. Vesztére. Ha mondjuk nem volna ez a hülye szokása, hogy ujjongáskor feldobja a karjait a levegőbe, soha senki nem tudná meg, miben is rejlik testi fogyatékossága. Szinte észrevétlenül belesimulhatna a normális emberek közösségébe. De hát van neki ez a hülye szokása. Pedig lehet, a társaságban másnak is foltos és büdös a hóna alja, csak ők tudnak parancsolni az érzelmeiknek. Nincs is szükségük erre a termékre. Erre a termékre csak a fegyelmezetlen embereknek van szükségük.

Nana. Ne essél túlzásokba. Ezek itt csak pici, kedvesen tréfás jelenetek, amelyek kis túlzással húzzák alá, miről is van szó. Hogy tudd, van ilyen termék, és mivel természetesen magad is tisztában vagy vele, vajon kell-e, és milyen mértékben alkalmaznod ilyesmit, hát ennek megfelelően fogsz vásárlói döntést hozni.

Ja, az más. Akkor legyen egy olyan is, hogy jön a rabló, és mondja kezeket fel, aztán meg jól elájul az áldozat hónaljától, és kattan a bilincs. Ja, ez nem jó, mert ha használta volna? De akkor legyen egy olyan, hogy azért nem esz meg téged az oroszlán, csak a barátodat, mert neked pont olyan szagú a hónaljad, mint az oroszlán, és azt hiszi, te is oroszlán vagy. Ja, ez sem jó? de az már igen, hogy felvételi beszélgetésen vagy az illatszergyárban, és amikor meg akarsz mutatni valamit a háerresnek, felemeled a karodat, és ekkor azt mondja a háerres, hogy uram, ön fel van véve, mert olyan penetráns anyagot termel a hóna alja, amit nekünk feltétlenül analizálnunk kell... már megint rossz?

Pedig igyekeztem többféle variációt is bemutatni, de úgy látszik saját csapdám vermébe estem, és lehet, ezért nem vesznek fel kreatívnak sehová sem, pedig tehetségem úgy ragyog, ahogy csillag megy az égen.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}