Peugeot reklám
*************************
Peugeot 308 - 3008 - 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Na gyerekek! Autóreklám. Nagyon össze kell kapnunk magunkat, mert baromi jó autóreklámokon kell túltennünk. A képek már megvannak, baromi jók, csak a filozófia hiányzik. Kellene indítani valami baromi jó életigazsággal, vagy élethazugsággal, amihez képest mi jobbak, vagy pont az ellenkezője vagyunk. Ötlet?
***************
***************
Mindenütt jó, de legjobb a mi autónkban!
Mancika néni ne haragudjon, de már megint bele tetszik szólni, pedig igazából takarítás céljából tetszik itten felvéve lenni, köszönöm. Más?
Az élet... az élet... az egy olyan nagy bonyolult valami, ami sokszor nagyon szar, vagy valami ilyesmi, de ha beleül a mi autónkba, akkor a napfény... meg a pillangók szárnya libben... most csak így koncepciószerűen főnök, de kidolgoznám holnapra.
Az izmaidat kéne inkább kidolgozni Henrik, nem is értem mire tartalak itt téged. Ja tudom már. Pont ezért. A mondj minél nagyobb hülyeséget a reklám elején verseny miatt. Szerintem tudsz te ennél jobbat is.
Valahogy a vezetési élménnyel kéne operálni, mondjuk követési távolság figyelő rendszer, és akkor légy távolságtartó, de mértékkel, mint egy angol lord, bocsánat francia nemes, szóval érti a főnök úr.
Ez nem filozófia Ottokár, mi most nem ilyen úgymond normális indítást képzelünk ide. Filozófia legyen, és a hülyeség versenyben sem akarunk alulmardni. Meg van itt ez a szenzációs képünk a tíz ujjal zongorázó robotról. Fel kéne használni.
Akko megvan főnök!
Igen Henrik?
A technikai vívmányok néha unalmasak. De nem nálunk!
Ja és a zongorázó robot mondjuk olyan unalmasan zongorázik. Marhaság! Illetve vizsgáljuk csak meg mekkora marhaság? Mert ha elég nagy, akkor talán megfelel. Először talán próbáljunk mondani néhány unalmas technikai vívmányt.
Tévé! Sokszor olyan unalmas műsorok mennek benne.
Igen, szép találat, elég nagy marhaság, hiszen magának a tévének semmi köze ahhoz, mire használják egyesek, attól az még egy igen izgalmas technikai vívmány. Még?
Gázóra! Az egész nap csak olyan unalmasan kattog. Vagy gőzgép! Olyan uncsi egy gőzgép. Meg a lokomotív is. Meg tulajdonképpen minden technikai izé. A cipővásárlás, az izgalmas.
Jól van Tibike, ezek is szép marhaságok. Szóval tényleg nem tud senki unalmas technikai vívmányt mondani? Villanykapcsoló? Villámhárító? Az nem csinál semmit egész nap például. Transzformátor? Ugyanazon a hangon zümmög egész nap. Dögunalom. Igaz, nélküle még mindig gyertyával világítanánk, úgyhogy ez is marhaság, de nagy. Na most nézzük, robotunk elég nagy marhaság-e?
Szóval adva van egy robot, amely képes odaülni egy zongorához, és tíz ujjal dallamokat játszani rajta teljesen önállóan. Azt hiszem ez szenzációs! Na most erre azt mondani, hogy unalmas technikai vívmány, mert egyelőre még nem egy Kocsis Zoltán, azt hiszem elég nagy marhaság ahhoz, hogy méltó legyen reklámunk indításához. Nyertél Henrik, indító ostobaságod, úgyis mint filozófiai alapgondolat elfogadva. És akkor majd lesz ott egy nagyon unatkozó munkatárs, aki majdnem elalszik, ahogy figyeli a voltaképpeni technikai szenzációt. Nagyon jó! És ehhez képest a mi dinamikus karosszériastabilizáló rendszerünktől mindenki lerágja a körmét izgalmában. Ugye Tibike?
Hát főnök,én nem tudom mi az, nekem csak az a fontos, hogy?
Hogy piros legyen? Ne legyél már ennyire sztereotip Tibike. Vegyél példát a többiektől, hogyan kell lerombolni a sztereotípiákat. Mi itt nem lacafacázunk. Durr, bele a közepébe. Minél nagyobb marhaság, annál jobb. Mert tanuld meg Tibike, minél nagyobb a marhaság, annál kevésbé sztereotip. És így lehetsz mindig izgalmas. Legalábbis egy elmeorvos számára biztosan.
*******************************************************************************
Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 1/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10
A látvány (Scene) - 7/10
A technika (Technology) - 7/10