UPC reklám
*************************
UPC Direct műholdas csomagok ? 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Szóval megint nem érted, mi a fene folyik itt. Jelmezbálban kő- papír-ollót játszanak a résztvevők, és a legelöl álló pár nyertes tagja ugrik, majd súlytalanság állapotában lebeg. Később beleesik egy parabola antennába. Pedig, ha figyelsz, a szövegből rájöhetsz.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4308
Soproni Sör reklám
*************************
Soproni sör ? 45s +++ Értékelés: 3,8/10
Nos, igenis lehet még egy harmadik bőrt is lehúzni a koncepcióról. Mert volt ez a nagyon emelkedett nemzeti, aztán ez a nagyon hangulatos nemzeti, aztán most egy humoros nemzeti lett itten nekünk bemutatva. Igazi jó magyar humorral fűszerezett nemzeti érzülettenger. Egy adott sör és a nemzeti érzület disszonanciájáról a fent említett művekben már sok szó esett. Koncentráljunk most a humorra.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4588
Társadalmi célú reklám
*************************
Dohányzásellenes társadalmi célú hirdetés ? 30s +++ Értékelés: 4,5/10
Azért nem úgy van az! Szóval, ha nem kell semmit eladni, akkor sem lehet lazítani, és hülyeségeket beszélni. Illetve dehogy nem kell itt valamit eladni. Nevezetesen egy üzenetet kéne átadni, mintegy eladni a széles népközönségnek, hogy a fejükhöz kapjanak, nem jó, amit csinálnak. Meg hogy ezentúl másképp lesz. Készüljenek fel. Make love not dohányzás!
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4396
ALDI reklám
*************************
ALDI üzletlánc ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egy kreatív vonatkozó asszociációs képességei mindig meghaladják a befogadó rétegnéző hasonló képességeit, hiszen éppen ezért ő a kreatív és nem a rétegnéző. Baj csak akkor van, ha maga a kreatív feledkezik meg erről, és hasonló feladat elé állítja a kedves befogadót, mint amilyennel ő is megküzdött. Vagyis jól megszalad az asszociációval, és azt hiszi, mindenki követni tudja. Én például az alábbit nem tudtam követni.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4156
Aszpirin reklám
*************************
ASPIRIN 500mg ? 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Te azt gondolnád ? gondolom én ? hogy egy gyógyszert, amelyet kb. 1900 óta szed az emberiség, egyáltalán nem kell reklámozni. Veszik azt úgy is boldogék és boldogtalanék, mint a cukrot. De nézd csak, mégis kell, különben nem költöttek volna erre drága reklámpénzeket azok, akik ráköltöttek. De vajon miért? Mert amit nem reklámoznak, azt nem is vennéd soha. Tán csak a levegő a kivétel.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4215