Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Aspirin reklám

*************************

ASPIRIN Plus C - 30 +++ Értékelés: 5,2/10

Egy gyógyszer reklámozása esetében a valós szükséglet bemutatása könnyűnek látszik. Hiszen nem kell mást tennünk, mint bemutatni az adott bajban szenvedőt, vagy esetleg csak egész egyszerűen elmondani, ha ez a bajod, ezt szedd. Egy reklámszakember azonban ennél sokkal ravaszabb. Nem csak azt kell megmutatni, milyen, ha ilyen bajban vagy, hanem azt is, hogy milyen könnyen kerülhetsz ilyen bajba.

***************


***************

Miért? Mert az átlagnéző, ülvén a meleg szobában a tévé előtt emígyen gondolkodik: ugyan már, tudok én vigyázni magamra, hogy a lótüdőbe kerülnék én ilyen bajba? Nekem sohasem lesz szükségem erre a gyógyszerre. Na ezt kivédendő gondolják úgy az értő kreatívok, hogy nem elég csak a bajt ábrázolni, az abba belevezető útra való tévedés nagy valószínűségét is meggyőző erővel bizonyítani kell. Így majd az adott célcsoporttag megrémül a fenyegető lehetőségtől, és azonmód bespájzol egy tekintélyesebb mennyiséget a megvételre javasolt termékből. Ergo, egy nagyon hihető, mindannyiunk életében igen gyakran előforduló helyzetet kell ábrázolni, hogy a befogadó mintegy magára ismerjen, ennélfogva mélyen azonosulni legyen képes a műalkotásban lefestett típussal, és így felismerhesse egyfajta katarzist átélve a megoldás társadalmilag is determinált egyetlen útját. Igen, ez a termék lesz az, amelyet alkalmazva újból kinyílik a horizont, újból szélesre tárul a fogyasztó, mint egyén társadalmi akciórádiusza.

Például egy ilyen mindennapi szituáció lehet, hogy odakint heves zápor veri a tetőt, és mindeközben a szokatlan nevű kutyánk kiszökik az esőbe. Valahogy. Kislányunk kétségbeesve jelenti, hogy Buksi kiszökött. És hát lehet ellenállni egy apának, amikor a kislánya kétségbeesik? Meg az a szegény kutya is, most odakint ázik, fázik. Más kutyák persze ilyen időben inkább beszöknek, de hát nem lehet minden példány az evolúció csúcsmodellje. De mivel úgy tűnik, ebből a szempontból az apuka sem egy csúcsmodell, kalap, kabát és esernyő nélkül veti a kutya után magát a derék szülő. És hogy egy technológia nélküli világban az evolúció már tényleg rég kirostálta volna ezt az apukapéldányt, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy amint visszatér, máris a súlyos megfázás tüneteit produkálja. Na és ekkor lép színre a termék, és hangzik el a vásárlásra buzdító üzenet. Slusszpoén, már szép az idő, apuka is meggyógyult, indulna kifelé, de a kutya, aki az apukával ellentétben tanult a történtekből, a szájában utána viszi az esernyőt. Ezzel egy picit meg is előzte apukát az evolúcióban, de ezen most ne akadjunk fenn. A lényeg, hogy most már látjuk, milyen könnyen kerülhetünk mi is bajba, és ha nincs otthon ilyen termékünk, egykönnyen nem is keveredhetünk ki belőle.

Ugyan már, pici bájos történetecske, apuka, anyuka, kislányka, kutyuska, mi bajod vele?

Semmi. El is köszönök. Robituszin!

******************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}

Hozzászólások   

# Reklámutáló!!!! 2009-02-19 21:35
Egyszerűen megőrülök Buksitól és a kislánytól, ahogy ez mondja:"Apa Buksi kiszökött!". VEGYÉK MÁR LE EZT A ******** REKLÁMOT!!!!!!! !!!!!!!!!! :eek: :sad: :eek:
Válasz
# Marci 2009-01-20 23:50
ELEGEM VAN A ROHADT BUKSIBÓL!!!!!!! Ha nem veszik le ezt a reklámot előbb-utóbb kivágom a tv-t az ablakon!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Válasz
# Hercegnő 2009-01-08 16:52
Engem a kislány látványa és a címben is szereplő elsipítot mondat pavlovi reflex-ként csatornaváltásr a késztet. A hatást fokozza, hogy kb. 1 millió GRP-t raktak a szpot mögé, így minden reklámblokkban találkozunk jóképességűékke l.
Válasz
# Gabi 2008-12-21 11:03
Az én figyelmemet mindannyiszor éppen az apuka egészségi állapota ragadta meg: aki néhány másodperces ázástól ilyen súlyos tüneteket produkál, annak nem aszpirin kell, hanem minimum kemoterápia...
Válasz

Ki van itt?

Oldalainkat 53 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png9.png3.png3.png9.png5.png
Ma100
Tegnap460
Ezen a héten100
Ebben a hónapban8221
2014.10.25 óta293395

Látogató infó

  • IP: 54.91.38.173
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2017. december 18. hétfő, 06:16

És még ezek is: