Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Aspirin reklám

*************************

ASPIRIN Plus C - 30 +++ Értékelés: 5,2/10

Egy gyógyszer reklámozása esetében a valós szükséglet bemutatása könnyűnek látszik. Hiszen nem kell mást tennünk, mint bemutatni az adott bajban szenvedőt, vagy esetleg csak egész egyszerűen elmondani, ha ez a bajod, ezt szedd. Egy reklámszakember azonban ennél sokkal ravaszabb. Nem csak azt kell megmutatni, milyen, ha ilyen bajban vagy, hanem azt is, hogy milyen könnyen kerülhetsz ilyen bajba.

***************


***************

Miért? Mert az átlagnéző, ülvén a meleg szobában a tévé előtt emígyen gondolkodik: ugyan már, tudok én vigyázni magamra, hogy a lótüdőbe kerülnék én ilyen bajba? Nekem sohasem lesz szükségem erre a gyógyszerre. Na ezt kivédendő gondolják úgy az értő kreatívok, hogy nem elég csak a bajt ábrázolni, az abba belevezető útra való tévedés nagy valószínűségét is meggyőző erővel bizonyítani kell. Így majd az adott célcsoporttag megrémül a fenyegető lehetőségtől, és azonmód bespájzol egy tekintélyesebb mennyiséget a megvételre javasolt termékből. Ergo, egy nagyon hihető, mindannyiunk életében igen gyakran előforduló helyzetet kell ábrázolni, hogy a befogadó mintegy magára ismerjen, ennélfogva mélyen azonosulni legyen képes a műalkotásban lefestett típussal, és így felismerhesse egyfajta katarzist átélve a megoldás társadalmilag is determinált egyetlen útját. Igen, ez a termék lesz az, amelyet alkalmazva újból kinyílik a horizont, újból szélesre tárul a fogyasztó, mint egyén társadalmi akciórádiusza.

Például egy ilyen mindennapi szituáció lehet, hogy odakint heves zápor veri a tetőt, és mindeközben a szokatlan nevű kutyánk kiszökik az esőbe. Valahogy. Kislányunk kétségbeesve jelenti, hogy Buksi kiszökött. És hát lehet ellenállni egy apának, amikor a kislánya kétségbeesik? Meg az a szegény kutya is, most odakint ázik, fázik. Más kutyák persze ilyen időben inkább beszöknek, de hát nem lehet minden példány az evolúció csúcsmodellje. De mivel úgy tűnik, ebből a szempontból az apuka sem egy csúcsmodell, kalap, kabát és esernyő nélkül veti a kutya után magát a derék szülő. És hogy egy technológia nélküli világban az evolúció már tényleg rég kirostálta volna ezt az apukapéldányt, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy amint visszatér, máris a súlyos megfázás tüneteit produkálja. Na és ekkor lép színre a termék, és hangzik el a vásárlásra buzdító üzenet. Slusszpoén, már szép az idő, apuka is meggyógyult, indulna kifelé, de a kutya, aki az apukával ellentétben tanult a történtekből, a szájában utána viszi az esernyőt. Ezzel egy picit meg is előzte apukát az evolúcióban, de ezen most ne akadjunk fenn. A lényeg, hogy most már látjuk, milyen könnyen kerülhetünk mi is bajba, és ha nincs otthon ilyen termékünk, egykönnyen nem is keveredhetünk ki belőle.

Ugyan már, pici bájos történetecske, apuka, anyuka, kislányka, kutyuska, mi bajod vele?

Semmi. El is köszönök. Robituszin!

******************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}

Hozzászólások   

# Reklámutáló!!!! 2009-02-19 21:35
Egyszerűen megőrülök Buksitól és a kislánytól, ahogy ez mondja:"Apa Buksi kiszökött!". VEGYÉK MÁR LE EZT A ******** REKLÁMOT!!!!!!! !!!!!!!!!! :eek: :sad: :eek:
Válasz
# Marci 2009-01-20 23:50
ELEGEM VAN A ROHADT BUKSIBÓL!!!!!!! Ha nem veszik le ezt a reklámot előbb-utóbb kivágom a tv-t az ablakon!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Válasz
# Hercegnő 2009-01-08 16:52
Engem a kislány látványa és a címben is szereplő elsipítot mondat pavlovi reflex-ként csatornaváltásr a késztet. A hatást fokozza, hogy kb. 1 millió GRP-t raktak a szpot mögé, így minden reklámblokkban találkozunk jóképességűékke l.
Válasz
# Gabi 2008-12-21 11:03
Az én figyelmemet mindannyiszor éppen az apuka egészségi állapota ragadta meg: aki néhány másodperces ázástól ilyen súlyos tüneteket produkál, annak nem aszpirin kell, hanem minimum kemoterápia...
Válasz

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 33 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png4.png7.png8.png1.png1.png
Ma75
Tegnap292
Ezen a héten733
Ebben a hónapban6851
2014.10.25 óta447811

Látogató infó

  • IP: 34.204.11.236
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. december 19. szerda, 15:35

És még ezek is: